Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Ik werd vanmorgen op Utrecht Centraal toch wel even erg bdsm gevoel getriggerd. Ik hoorde wat kattebelletjes rinkelen. Keek om me heen. Zag een jonge vrouw in zwart gekleed. Een grote kattenbel zat aan haar tas, en om haar hals een leren collar met aan de ring een metalen hartje met inscriptie. Ik bedacht me hoe bijzonder/moedig het voor haar zou zijn om zo rond te lopen. Ik zou het in besloten gezelschap wel gaaf vinden, maar in het openbaar....
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door juffie »

Hoeft helemaal niks met BDSM te maken te hebben, kan evengoed Gothic of iets anders alternatiefs zijn natuurlijk. :)

Wel idd stoer dat ze helemaal haar eigen stijl durft uit te dragen en daarbij lak heeft aan wat 'gangbaar' is.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Arno »

Hoi

Vind het inderdaad ook wel stoer van haar, om te laten zien wie ze werkelijk is.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Avventura

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Avventura »

Kan soms erg leuk zijn om zulke dingen te doen. Maar ik denk ook dat niet BDSM'ers niet altijd begrijpen wat ze zien. Ik heb de afgelopen weekenden rondgelopen en op het terras gezeten met een kettinkje met 2 zilveren handboeitjes eraan... Mijn D zag het meteen maar verder van niemand commentaar of vreemde blikken gehad ;-)
48miles

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door 48miles »

Weinig, te weinig ;-), seks en BDSM. Vanwege de enorme hitte afgelopen zaterdag een afspraak om te spelen verzet. Nou ja, lekker om naar uit te zien, wat weer iets tantrisch heeft; verlangen met uitstel van de daadwerkelijke bevrediging.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Crownless »

*blaast stof eraf*

Ok, tijd voor een update. Hoe staat mijn bdsm-leven er nu bij. Op zich best goed. We spelen denk ik gemiddeld een keer per maand. En het suddert wat op de achtergrond.

Wel is het zo dat ik gemerkt heb dat wanneer ik slecht in mijn vel zit, ik veel behoefte heb te subben. Dat is niet altijd handig. Want Bryan heeft hetzelfde. Dus zitten we beiden subbig te zijn.

Ik zou wel meer willen spelen. Gelukkig is het stukje machtsverhoudingen altijd wel aanwezig tijdens seks. Maar dat reken ik niet tot spelen.

En hoe gaat het bij jullie?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Mr.Castor

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Mr.Castor »

-stelt zich open-

Het seksleven tussen mij en mijn vriendin zit op zich wel goed. We geven ons er regelmatig aan over en het is lekker en fijn. Het bodemleven echter is wel een drempel bij ons. Wij zitten met het welbekende vriendje/vriendinnetje syndroom. We willen graag met elkaar spelen, maar het stokt daar. Vooral van mijn kant. Ik kan met haar wel een spel spelen, maar ik krijg me daar niet veel verder dan het plagen en uitdagen niveau. Het speelse. Op zich niets mis mee, maar we hebben beiden behoefte aan meer. En toch krijg ik mezelf niet zover. Natuurlijk zijn we op onderzoek uit om hier doorheen te breken, maar tot nu toe geen oplossing gevonden. Mijn probleem is denk ik dat ik het juist fijn vind om met haar op 1 lijn te zitten in plaats haar steeds aan mijn voeten te hebben liggen. Iemand waarmee ik mentaal kan sparren en door wie ik begrepen wordt en andersom. Spelen met anderen gaat me dan wel weer goed af alleen gebeurd dat maar een enkele keer per jaar gezien ik buiten mijn vriendin geen andere partner heb. Het voelt dus eigenlijk een beetje alsof ik op rantsoen zit.
Dit euvel loopt al een tijdje en mijn behoefte aan spel groeit zogezegd met de dag, maar ik kan het dus niet kwijt. Ik heb het al die tijd wel in de hand gehouden, maar de laatste weken kriebelt het steeds meer bij mij.
Ondertussen heb ik geen idee wat ik hiermee nou aan moet.
Kort door de bocht....?
De seks is leuk en lekker. Bdsm is frustrerend afwezig is mijn leven.
MarcuwSchnook

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door MarcuwSchnook »

Niet echt in een relatie of oid, dus voor mij een erg laag pitje met beide.
Gister dan wel even wat genoten met een dame (oa tantra massage) maar dat zal ook meer uitzondering dan regel blijven.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door isara »

Mijn bdsm-en seksleven, tja.

Ik voel me er een beetje dubbel over. Ik speel met twee verschillende mannen, gemiddeld een of twee keer per maand. Seks included. Beide heel verschillend qua karakter, qua spel. Met A. is het meer lust, met M. is het eigenlijk van alles wat. A is een soort veilige haven, M blaast me van mijn sokken. Ik voel me naderhand ook vaak in de war over mijn spel met M omdat het zo anders is dan alles wat ik eerder heb meegemaakt. Hij is niet mijn Dominant en toch doe ik zo ongeveer alles voor hem als we bij elkaar zijn. Hij speelt hard, heel hard. Maar hij wist eerder nog dan ik dat dat is wat ik nodig heb. Of het nou heel veel pijn is, vernedering of een hand die mijn keel dicht knijpt als hij in me is. M heeft een grote voorkeur voor het uitlenen van zijn subs, en inmiddels, ook na een klein voorproefje, is mijn interesse daarin ook aangewakkerd. Dat gaat waarschijnlijk nog wel gebeuren dit jaar. De dingen die ik bij en met hem doen, de manier waarop we het doen, het luisteren naar me en inwilligen van mijn wensen en tegelijkertijd volstrekt onbeïnvloedbaar zijn tijdens de sessies, het is verwarrend. Ik weet ook dat het een keer zal eindigen, misschien door praktische omstandigheden, misschien omdat het me te veel is.

Tegelijkertijd weten zowel A als M volgens mij prima dat ik meer wil dan een speelpartner. Beiden kunnen of willen me niet meer bieden. Dus verlang ik ook nog steeds naar het hele pakketje: een D/s, misschien zelfs een relatie. Iemand bij wie ik meer kwijt kan, bij wie ik meer groei kan doormaken. Waarbij het spel meer ingebed is in betrokkenheid op elkaar, liefde.
Het meer openstaan voor, misschien zelfs zoeken, staat dus op het lijstje voor 2016. Tegelijkertijd ben ik soms bang dat ik niet erg kan openstaan als ik op bdsm-gebied al zoveel heb, en het daarnaast veel te druk heb met werk, vrienden, huis, vrijwilligerswerk, nieuwe plannen, hobby's.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door thaliya »

Bij ons ligt het nog steeds helemaal stil en zijn we aan het kijken hoe we dit gat buiten onze relatie kunnen dichten. In 2016 dus meer mensen proberen te ontmoeten en hopelijk weer eens spelen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Guardian_s

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Guardian_s »

Wij mogen niet klagen op het moment, het streven is 5 keer spelen en seks per week, maar meestal vallen er door drukte en/of vermoeidheid wel 1 a 2 keer per week af.
Daarnaast sinds kort een nieuwe 2e D/s met een leuke jongedame, na een behoorlijk negatievere ervaring in december vorig jaar.
Ik ben op het moment meer dan tevreden :)
Mr.Castor

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Mr.Castor »

Ik ga me ook toespitsen op nieuwe mensen leren kennen. Misschien eens wat vaker reageren op oproepen en advertenties. Wie weet.
Mocht er hier ook mensen zijn die graag wat meer contact zouden willen, dan sta ik (geheel vrijblijvend) open voor kennismaking. :)
Oppergodin_Hera

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Oppergodin_Hera »

het wisselt, 7 weken niets, daarna wat losse contacten en dan weer 7 weken niets.....
Mrs Illucia

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Mrs Illucia »

Mijn BDSM leventje is erg 'boeiend' en als professioneel Meesteres en mede eigenaar van de mooiste SM Studio van Nederland knoop ik regelmatig de eindjes (touw) aan elkaar ;)
Over mijn seksleven kan ik kort zijn, dat is privé

Groetjes, Mrs Illucia
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door pluis »

Ik heb veel interesse in sekswerk en sta zeker open voor verhalen uit het leven van een pro-Domme, maar t zou wel jammer zijn als je hier alleen over de zakelijke kant komt praten en je eigen leven negeert. Tenslotte zijn we hier gewoon als mensen onder elkaar en is het hier geen reclamespot.

Je bent overigens ook welkom om je eens voor te stellen in het Who's Who forum :)
Plaats reactie