Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Doordat ik sinds 2 maanden een Dominante vrouw heb ontmoet waarmee het klikt, is mijn bdsm-leven op dit moment actiever.
Geniet van de positieve momenten.
liefdesster

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door liefdesster »

Ik heb er even een nachtje over moeten slapen of ik wel of niet zou reageren...Na negen jaar geen seks te hebben gehad....wel mannen ontmoet en veel gechat heb ik sinds een paar jaar weer een man in mijn leven waar ik lichamelijk actief mee ben. Dat is nog niet zo heel erg lang ...het heeft even een tijdje geduurd voor hij in mijn slaapkamertje en speelgoed verzameling mocht bekijken. Onlangs heeft hij zelf een plankje gemaakt om mijn billen te kunnen voorzien van een rode kleur. Waar hij nog moeite mee heeft is het taalgebruik tijdens het spelen ...ik heb wel aangegeven wat ik opwindend vind en zie dat zeker niet als vernedering. Wel als een ander het tegen mij zou zeggen waar ik helemaal geen band mee heb. Die wordt direct geblokt en aan de kant van de weg geschoven.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Dat herken ik, sexy praat past ook alleen binnen de juiste context. :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Pien »

Denk dat ik het hier het beste kwijt kan..
Seksleven iets minder dan ik zou willen (maar ja, baby en peuter helpen daar ook niet in mee).
Ik krijg vriend al wel mee in het ontdekken. Hij heeft zowaar een zweepje gebruikt! Yay :)
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Jezebel »

De laatste paar weken is spel en spelen bij ons wat veranderd. We spelen nog steeds eens in de zoveel tijd, en leven daarnaast ons (drukke) leven met werk, studie, en kind. Daarnaast zijn we nu voor het eerst aan het experimenteren met doorlopende regels, die dus ook buiten het spel gelden. Best wel spannend vind ik dat, maar het bevalt ons tot nu toe goed!
Het zijn regels die erop zijn gericht dat ik beter voor mezelf zorg. Nu is dat nog klein, en niet bepaald standaard bdsm, haha! Ik moet bijvoorbeeld elke dag twee stuks fruit eten. Maar er hoort ook bij dat ik opdrachten kan krijgen buiten het spelen, als ik in een sombere piekerbui op de bank zit. Dit zijn dan opdrachten in de trant van: maak koffie voor me, kom hier aan mijn voeten zitten, etc. Niet zo groot, maar tot nu toe helpt het wel om een beetje uit die sombere stemming te komen. Als ik - zoals eerder - weer keihard op een burn-out af ren, hebben we zelfs afgesproken dat H dan kiest waarmee ik moet stoppen.
Ik vind t fijn!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

klinkt heerlijk jezebel!!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Pien »

Wat fijn voor jullie!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Wat mooi en fijn Jezebel.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Frodo »

OK, na een stilte die me al véél te lang duurde en waarbij al het materiaal in verhuisdozen opgeborgen was...

- is de slaapkamer inmiddels een slaapkamer annex speelkamer
- staan er twee rekken én een tafel vol met marteltuig
- plus een deels afgebouwd andreaskruis (het complete ding bleek wat onhandig in die kleine ruimte)
- zijn er door onze bondgenoten in China ook de nodige nieuwe spullen geleverd en is er zelfs nog meer onderweg

Maar het belangrijkste: Het geheel wordt nu ook weer met enige regelmaat gebruikt. We zijn zelfs enthousiast genoeg om weer op FetLife terug te keren.

Met dank aan een zeker iemand... ;)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Ja zeg, jij met je cliffhangers. Ik spiek wel even op Fetlife of ik er een naam bij kan vinden :)

Wel super fijn voor je!
Mijn spullen staan in een grote koffer op zolder. Gedaan vlak voor de baby er was zodat de kraamzorg/hulp zonder problemen alle kasten open kon trekken en om een enorme hoeveelheid babymeuk op te ruimen.

Huidige status: zin, maar geen partner en geen energie om er 1 te zoekn.
**Self Rescuing Princess**
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Bitemarks »

Leuk Frodo! Hier blijft het langzaam kabbelen. Een feestje bij Marijke heeft pas de zin wel weer aangewakkerd, maar ons leven is nu gewoon te druk ofzo, met werk en beestjes en werk en beestjes
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
artemis{R}

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door artemis{R} »

Hier staat alles al vanaf het begin van de zomer stil helaas....
Ik bleek een vorm van kanker te hebben en dat heeft de boel even flink op zijn kop gezet.
Nu dus zien hoe bdsm en sex in de toekomst weer een plekje gaat krijgen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Voleuse »

Ja dat is ook niet gek natuurlijk artemis. Klinkt heftig, ik hoop dat je goed herstelt (of al hersteld bent natuurlijk)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Yara »

artemis{R} schreef:Hier staat alles al vanaf het begin van de zomer stil helaas....
Ik bleek een vorm van kanker te hebben en dat heeft de boel even flink op zijn kop gezet.
Nu dus zien hoe bdsm en sex in de toekomst weer een plekje gaat krijgen.
Heftig hè? Hier was bdsm en zelfs in die tijd zeer beperkt. Leefregels voor de behandeling of aangetaste slijmvliezen hielpen daar niet bij.
Hoe gaat het nu met je?
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Pien »

Heftig zeg. Kan me heel goed voorstellen dat dat alles op zijn kop zet. Hopelijk voel je je steeds wat beter.
Plaats reactie