Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door phedre »

gisteravond nog heerlijk gespeeld. In die paar weken dat hier nu woon heb ik al meer sex en spel gehad als t afgelopen anderhalf jaar in Den Helder geloof ik :) Volgens mij ga ik t hier wel naar mn zin hebben :) :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Goed bezig phedre! :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Ravelijne »

Awesome begin in je nieuwe woonplek! :)
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Frodo »

phedre schreef:In die paar weken dat hier nu woon heb ik al meer sex en spel gehad als t afgelopen anderhalf jaar in Den Helder geloof ik
Als je maar lang genoeg in DH verblijft heb je volgens mij helemaal nergens zin meer in :p
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door phedre »

Heb er toch echt heerlijk gewoond hoor. Enige nadeel was gewoon dat t zover weg van alles mis is, maar echt heerlijke stadom te wonen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
dbj

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door dbj »

phedre schreef:Enige nadeel was gewoon dat t zover weg van alles mis is
Tsja, DH is ook wel het einde v.d. wereld, zelfs de spoorwegen rijden niet verder...
OK. Je kan wel overvaren naar het eilandenrijk en in de zomer staan ze daarvoor in de rij :D

Maarre, veul plezier op je nieuwe stek en zo te lezen lukt jou dat ook best aardig, geloof ik.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door tessie »

Bij DU was het gisteren helemaal niet zo warm hoor, was heel goed te doen!
En vanavond met een groepje naar een parenclub, dus genoeg te doen, ook met dit weer :)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door skaoot »

Nieuwe hoge bed + grotere slaapkamer = win! :mrgreen: :static: :worshippy:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Crownless »

Go you! *high five*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door lunaaa »

Bdsm? Wat is dat? Het staat hier op een heeeeeeel laag pitje, te veel andere dingen aan ons hoofd (wel leuk hoor, maar veel). In oktober wel weer twee feestjes voor de boeg, wie weet zorgt dat voor wat actie. :)
Caoineadh

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Caoineadh »

Dat moment waarop hij de bondage-microbe heeft overgekregen en je in een stroomversnelling zit vol nieuwe ervaringen... Hemels!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Voleuse »

Wat leuk!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Nijntje »

:shock: Ik word een saaie burgerlijke 'nilla, met slechts BDSM fantasie ofzo..... :shock:
Caoineadh

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Caoineadh »

Nijntje schreef::shock: Ik word een saaie burgerlijke 'nilla, met slechts BDSM fantasie ofzo..... :shock:
Niet fijn... Tijd om een actieplan op te stellen? :D
ooii1992

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door ooii1992 »

Hooi Crownless, het komt mij ook een beetje bekend voor.

Toen ik een D/s relatie had met mijn Meesteres spraken we heel weinig af omdat zij erg druk was(deed wel opdrachten soms chat sessies en had wel regels maar het was niet hetzelfde als een sm sessie wanneer ze er was).(was geen seksueel contact)

Daarbij kreeg ik later ook een relatie met iemand die net begon aan bdsm dus helaas niet wist hoe ik haar het beste kon begeleiden als sub/Meesteres omdat we beiden een beetje de onderdanige gevoelens hadden, ze kon me af en toe wel pijn doen maar dan was het helaas niet in rol omdat zij die niet zo goed beheerste en het lastig vond om streng te zijn(wat ik wel begrijp). Met mijn ex vriendin eigenlijk niet echt seks kunnen hebben omdat ik haar eerste vriendje was en zij nog niet klaar was waar ik respect voor had, en netjes gewacht tot zij er wel klaar voor was. Maar die relatie is toch aan een eind gekomen ergens vorig jaar

Ik ben nu vrijgezel 'zoekend naar een Meesteres' waarmee ik een soort gelijke relatie kan opbouwen zoals ik met mijn andere Meesteres had en ik de sub kan zijn die ik hoor te zijn.

Sterkte x en groetjes van Ooii
Plaats reactie