De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
dbj

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door dbj »

OK. Daar was ik al bevreesd voor, dat ik niet zal kunnen voldoen aan hun deurbeleid. :cry:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door kitten »

Jammer inderdaad...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door kitten »

Heb je helemaal niks netjes in je kast hangen? Iets wat je aan zou doen naar een bruiloft van een goede vriend bijvoorbeeld, zoiets? De dresscode is niet heel streng eigenlijk. Vergelijkbaar met die van de Heerschappij.
dbj

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door dbj »

Nee, wat ik heb is precies genoeg voor mijzelf. En als 'man in pak' gaat het 'm niet worden, past helemaal niet bij mij.
Het gaat overigens om dit event waarvoor mijn interesse bestaat, zodoende dat ik op de dresscode uitkwam.
https://fetlife.com/events/482520
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Yara »

En een net overhemd met nette broek? Geen idee of dat mag, maar je zou het even na kunnen vragen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door kitten »

Als de dresscode niet bij je past, dan het feestje waarschijnlijk ook niet, dbj.
dbj

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door dbj »

Dat is een stelling die ik gewoonlijk ook volg idd en meestal blijkt het (achteraf bekeken) inderdaad ook zo te zijn. Ik word sowieso al chagrijnig zodra het woord "dresscode" gebruikt word en mijns inziens is dat te vaak ook nog eens. Als er nou sprake zou zijn van een thema-feest ofzo, dan heb ik daar alle begrip voor.
En ik snap ook best wel dat organisatoren van BDSM-feestjes er alles aan gelegen is om mensen buiten de deur te houden die voor andere zaken komen dan BDSM. Ook wel 'rukkertjes' genoemd en 'opdringerige types in witte Zeeman boxershorts'.

Heb ondertussen al een reactie gekregen op mijn mail aan hun en inderdaad geen spijkerbroeken en andere gewone dagelijkse kleding. Tsja, iets anders heb ik niet...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door phedre »

ja, je hebt wel anders. meestal is fetish ook goed als dresscode en dus als jij een van je bodysuits aandoet, kan je gewoon naar binnen :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door kitten »

De dresscode op de Heerschappij is niet om de rukkertjes buiten te houden hoor. :) Het is om een sfeer te scheppen.
dbj

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door dbj »

Dat snap ik kitten. Daarom meld ik me ook niet aan voor de Heerschappij. Niet alleen omdat ik niet zal kunnen voldoen aan de dresscode, welk in mijn beleving best een hoog nivo heeft, maar ook omdat de Heerschappij geen feestje is waar ik me thuis en welkom zou voelen.
Het Castle feest is ook zo'n voorbeeld. De dresscode daarvoor vind ik heel begrijpelijk, want die is belangrijk voor de juiste sfeer daar.
Snaerhjarta

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Snaerhjarta »

Als nieuweling had ik heel graag willen weten dat het oke is om een bdsm relatie anders vorm te geven dan D/s.
Ik heb lang gedacht dat er wat mis met me was omdat ik niet de behoefte heb om te dienen maar wel graag dingen onderga of gedwongen word om bepaalde dingen te doen.
Pip

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Pip »

Heel fijn topic idd. Ik lees lekker mee. ;)
Fayenne1-7

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Fayenne1-7 »

Ik had wel willen weten wat voor emotionele lading er bij komt. De intensiteit. Het gevoel van meer willen terwijl de blauwe plekken er nog zitten.
Het verlangen dat je voelt naar je dom.
Het is trouwens niet zo dat ik het erg vind, deze gevoelens maar toch....
Kun je je überhaupt voorbereiden????
Ik weet het niet.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door eireann »

Tegen deze genoemde 'subbie-koorts' kan haast niets je voorbereiden, zelfs als je er over gelezen hebt begrijp je het pas als je het voelt.

Het wordt minder en makkelijker als de eerste impact/intenstiteit er af is.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie