De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door eireann »

Iedereen kan SM-er zijn!

de cassiere
de boekhouder
de juf
de ict-er
de secretaresse
de vuilnisman
de student
de psycholoog
de huisarts

Echt iedereen, kijk eens om je heen in de bus, allemaal gewone mensen, nergens om bang voor te zijn. Zelfde met Sm-ers :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door thaliya »

Dat als je wel een 24/7 wilt, dit prima is en dat dit je niet een voetveeg-zonder-mening maakt.
Dat een 24/7 niet betekent dat je altijd super kinky bezig bent. Het went en soms ben je net een vanilla stel (niks mis mee, even voor de duidelijkheid!)
Dat je je na een tijdje niet meer druk maakt om de eeuwige "maar wat als hij zegt dat je van een flat moet springen?"
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door JerryM »

Sex en BDSM gaan prima samen.
Sex en BDSM gaan prima zonder elkaar.

BDSM kan serieus zijn.
BDSM kan hihahilarisch zijn.

Geef je partner de tijd om met je mee te groeien, forceer geen dingen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Voleuse »

Korte samenvatting: alles is mogelijk en normaal ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door skaoot »

Dat het misschien wel lijkt alsof iedereen om je heen al de perfecte match heeft gevonden, maar dat het soms bergen geduld vergt om zelf iemand tegen te komen (en dat al die anderen ook eerst veel geduld moesten hebben vaak, en het vaak helemaal niet zo perfect is ook).
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door seleena »

...dat je misschien wel bij je eerste D meer gevoelens kan krijgen dan was afgesproken.
Bij mijn 1e D zouden we alleen spelen meer zou er niet inzitten. Konden we ons allebei in vinden.
Maar toch werd ik op den duur verliefd op hem, en toen was het niet wederzijds.
En om er van los te komen heeft best lang geduurd :zak:

Je kan afspraken maken dat je niet meer dan alleen speelt met elkaar, maar helaas kan je geen afspraken maken met je gevoelens..
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door phedre »

@shraddah: kan dat alleen bij je eerste D??? :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door seleena »

Uhm absoluut niet phedre :) :)
Voor mij was 1x meer dan genoeg en verder niet meer meegemaakt ;)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
nijntje

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door nijntje »

phedre schreef:@shraddah: kan dat alleen bij je eerste D??? :)
Daarna ben je wel minder "nieuweling" natuurlijk ;)
Boefje

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Boefje »

Dat er zoiets bestaat als subspace. Het is een soort trance achtige staat. De meesten ervaren het als "rust" en/of "vrede". Maar als je er nog nooit van gehoord hebt, kun je ervan schrikken en het als een nare ervaring voelen. Hierbij dan: er bestaat zoiets als subspace. Je bent niet de eerste die het overkomt. Er is niets aan de hand. Laat gewoon komen. Het gaat vanzelf ook weer voorbij (en dat zou je best jammer kunnen vinden).
Janice

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Janice »

Dit je tepels er niet afvallen van knijpers. Eerste keer, jaren terug erg bng voor geweest
bibi{T}

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door bibi{T} »

Dat wanneer je staat met je armen omhoog, je flauw kunt vallen en dat het wat omgeving betreft (trap bijvoorbeeld) + aandacht van de Dom het handig is om daar rekening mee te houden. Ook wat betreft het aangeven daarvan door de sub trouwens! Ik heb er vrij snel last van, maar weet nu hoe het voelt en kan aangeven dat ik even los moet.
pijnkonijn

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door pijnkonijn »

Als sub hoef je je niet (altijd) onderdanig op te stellen, behulpzaam zijn valt veel meer op.
Yelte

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door Yelte »

Het begin, nou eigenlijk had ik veel eerder dat toen ik werkelijk contact begon te zoeken willen weten dat er veel mensen into sm zijn. Dat had alles een heel stuk vervroegd.
feetje3k

Re: De dingen die ik had willen weten als nieuweling

Bericht door feetje3k »

Ik had graag geweten dat een beginnende Dom soms ook worstelt met zijn gevoelens, zijn eigen opvoeding, "zoiets" doe je niet met een mens!
Dat hij ook over drempels hen moet, en niet meteen van zijn "privilege" voluit kan genieten.
Dat hij zelf tussendoor tijd nodig kan hebben om alles te verwerken.

Als beginnend subbie was ik een en al ongeduldig, kon niet genoeg krijgen, dacht enkel ; geniet toch! Maak lekker gebruik van mij! Waar wacht je op!
Plaats reactie