Je kink identiteit

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn

hoe omschrijf jij je kink identiteit?

Ik ben Hardcore en speel zeker 1x per week
3
10%
Het loopt als rode draad door onze relatie maar 'spel' is er niet
3
10%
Ik speel niet regelmatig, maar het is dagelijks wel even aanwezig
1
3%
Ik speel met enige regelmaat
12
39%
Ik ben actief op zoek naar een spelpartner
0
Geen stemmen
De D/s met m'n partner ligt stil, komt wel weer goed
7
23%
Geen partner, niet op zoek, maar het verlangen blijft
3
10%
Ik ben een dromer, nog geen ervaring
1
3%
Bdsm is niet meer belangrijk voor me maar jullie zijn zo lief
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 31

Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Je kink identiteit

Bericht door eireann »

Beetje vreemde titel misschien, maar ik vroeg me af... Veel mensen op ws zijn al lang geen nieuweling meer, veel mensen op ws zijn (tijdelijk?) weinig tot niet actief met BDSM in het echte leven. Hoe beinvloed dat je kink-identiteit? Ik voel me nog wel kinkster, maar veel minder sub omdat er niks mee gebeurt, m'n sub kant heeft al zo lang pauze dat die er nog wel is, maar niet meer op de voorgrond ofzo. Toch heb ik dat op Fetlife bv nog wel zo staan, het is iets wat ik weer wil. Qua huidige spel frequentie heb ik hier ook weinig tot niks te zoeken, en toch is dit m'n homebase en eigenlijk vind ik dat vreemd. Dat taarten-forum waar ik een tijd actief lid was, daar kom ik niet meer. Toen ik stopte met bakken, stopte ik met posten, en met meelezen. Ik was er uitgegroeid ofzo. Hier is dat niet zo. Hoe is dat bij jullie?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Je kink identiteit

Bericht door eireann »

Hm, als antwoord op de poll geef ik zelf aan 'geen partner maar het verlangen blijft' dat voelt eigenlijk een beetje vreemd met wat ik hierboven heb geschreven dat ik me meer als kinkster identificeer dan als sub. Want dat is het verlangen. Ik voel alsof ik me niet als sub hoor te identificeren omdat ik er nu niks mee doen, soort van aanpassing naar wat ik denk dat de 'scene' er van vindt. 'zij een sub? nee hoor, die knuffelt alleen maar met d'r kat en ze heeft vanille sex'

stom eigenlijk :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Je kink identiteit

Bericht door Voleuse »

Ik weet niet goed wat ik moet antwoorden omdat 'spel' eigenlijk zo vaag is. Echt spelspel als in pijnspel gebeurt bij mij eens in de paar maanden, maar we doen elke week wel aan bondage en ik heb mijn collar-progress-chart waar ik elke dag wel mee bezig ben. Ik denk dat ik classificeer als hardcore :P

Toch post ik niet echt veel over kink hier, ik weet niet precies waarom. Misschien ben ik meer iemand die reageert op dingen in plaats van topics start ofzo. Ik zou niet weten wat ik zou moeten posten over mijn hardcorekinkleven XD
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Je kink identiteit

Bericht door tessie »

Ik ben blijkbaar hardcore :P want ik speel in elk geval 1 keer per week.
Qua mijn kink identiteit, ik heb het toevallig pas geleden op FL aangepast, van slave naar submissive, omdat ik het idee heb dat dat nu beter bij mij past. Wil op het moment iets meer fun dan alleen maar gehoorzaamheid zonder tegenspraak ofzo.. vind het lastig uit te leggen, maar voel me nu meer sub dan slavin dus :-) Het kan nogal eens wisselen hoe je je voelt, per periode.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Je kink identiteit

Bericht door Ravelijne »

Grappig, met dit onderwerp zat ik ook in mijn hoofd. :) Ik kan niet echt een optie uitkiezen. Het rommelt in mijn relatie en spel en seks lopen allebei niet zo lekker. Af en toe speel ik wel met anderen, maar dat blijft dan een beetje beperkt. Dat is vaak heel fijn spel, maar het is ook niet hoe ik zou spelen als het allemaal wel lekker liep in mijn relatie.

Voor mij is kinkster wel 'de andere helft' van mijn sexuele identiteit. Ik ben net zo min minder kinkster als ik niet speel, dan dat ik minder uh, nou ja, pansexueel zou zijn als ik nooit meer seks zou hebben. Ik voel me thuis in de kink community, maar af en toe is het wel lastig om aan te geven waarom, of om binding vast te houden met andere kinksters, als je niet zo vaak datgene 'doet' wat je allemaal gemeen hebt. (Waarbij je je ook nog kan afvragen of dat zoveel uitmaakt, aangezien kink nogal divers is. Want in hoeverre zijn spanking, forced orgasm, diaper play of shoe worship nou 'hetzelfde'?)

Misschien is het een beetje zo als het voor Steven Fry was toen hij hard streed voor homorechten in de UK, terwijl hij toen nog enorm maagd was. Hij wilde graag de vrijheid om zelf te kiezen wat voor seks hij niet had. Zoiets. Ik wil me vrij voelen om mezelf te zijn op kinkgebied, onafhankelijk van hoe aanwezig het in de praktijk in mijn leven is.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Je kink identiteit

Bericht door eireann »

De Poll is ook meer een gespreksstarter dan de enige mogelijkheid hoor :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Je kink identiteit

Bericht door Ravelijne »

Gelijk heb je, vinkjes zetten is leuk. :D
Harpocrates

Je kink identiteit

Bericht door Harpocrates »

Beste Eireann, als nieuwkomer in deze wereld mis ik een "weetnie" optie in deze poll.

Wanneer ik het aantal speelmomenten afzet tegenover het aantal dagen dat ik al meedraai, dan ben ik blijkbaar keihardcore. Maar die conclusie lijkt me misschien wat voorbarig ;)

Het is makkelijk in te vullen dat je regelmatig speelt, wanneer je nog gevoed wordt met het enthousiasme van een beginner.

Maar of ik daarmee gekwalificeerd ben om de titel "Kinkster" te dragen, dat weet ik niet hoor. Tot vandaag kende ik dat woord eigenlijk niet eens.

Ben ik een kinkster, alleen omdat mijn seksuele voorkeuren wat afwijken van de sociaal geaccepteerde status quo? Voor de rest ben ik heel "normaal" hoor, saai zelfs.

Groet,
Harpocrates
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Je kink identiteit

Bericht door juffie »

Ik denk dat het ook te maken heeft met geaardheid. Ik voel me kinkster omdat dat nou eenmaal in me zit. Iets als taarten bakken is natuurlijk een hartstikke leuke hobby, maar is geen geaardheid. Dat is meer een interesse die kan komen en gaan. Ik ben nu druk met naaien (van kleren, dat is), maar ik ben geen geboren kleermaker ofzo. :lol:

Kink ligt al tijden op zijn gat bij ons, maar ik blijf hier op WS wel wonen, want jullie zijn lief, én we snappen elkaar gewoon goed.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Je kink identiteit

Bericht door Voleuse »

Harpocrates schreef:
Maar of ik daarmee gekwalificeerd ben om de titel "Kinkster" te dragen, dat weet ik niet hoor. Tot vandaag kende ik dat woord eigenlijk niet eens.
Goed nieuws! Er is geen kinksterdiploma. Je mag helemaal zelf kiezen welk label je je comfortabel bij voelt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Harpocrates

Re: Je kink identiteit

Bericht door Harpocrates »

Vertel je me nu dat ik eindelijk ook eens lid ben van een subcultuur..? Waar kan ik de button bestellen..? :-)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Je kink identiteit

Bericht door chell »

:clown: Ik pas niet in een hokje van de poll!

Ik wil graag een vinkje bij "Wel een partner, niet zoekende naar iemand, wel (weer meer) verlangend naar BDSM"
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Je kink identiteit

Bericht door Bitemarks »

Ik ben weer redelijk hardcore. Vooral dankzij tippi, die het vuurtje aanwakkert. Maar ook bij ons gaat het in golven en moeten we er regelmatig aan trekken.

We willen ook weer meer leuke speelfeestjes doen en munches en meer mensen leren kennen. Dat is erg rustig geweest de laatste tijd.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Caoineadh

Re: Je kink identiteit

Bericht door Caoineadh »

eireann schreef:Toch heb ik dat op Fetlife bv nog wel zo staan, het is iets wat ik weer wil. Qua huidige spel frequentie heb ik hier ook weinig tot niks te zoeken, en toch is dit m'n homebase en eigenlijk vind ik dat vreemd. Dat taarten-forum waar ik een tijd actief lid was, daar kom ik niet meer. Toen ik stopte met bakken, stopte ik met posten, en met meelezen. Ik was er uitgegroeid ofzo. Hier is dat niet zo. Hoe is dat bij jullie?
Ik vind dat helemaal niet zo vreemd hoor... Er is een verschil tussen de zaken die je doet en de zaken waarmee je jezelf identificeert. Paaldansen is voor mij een passie, iets waar ik elke keer zieltogend naar uit kijk, één van de zaken die ik het liefste Doe. En hoewel Paaldansen bij mij hoort is het niet wie ik Ben. Mijn kinky voorkeuren... Die zijn een deel van wie ik ben. Actief of passief, het is een deel van hoe ik in elkaar steek. Niet iets wat ik gekozen heb om te doen, simpelweg een manier van zijn. En zo gaat dat met veel zaken, heel normaal lijkt me.
Bregje}t{

Re: Je kink identiteit

Bericht door Bregje}t{ »

hmm ik voel me ook niet echt thuis in 1 van de opties.
Veel vinden mij en tommie wel hardcore door de soort spellen die we doen, en omdat we 24/7 een D/s hebben zouden we ion theorie dus ook elke dag 'spelen', maar zo voelt het dan weer niet. wel dingen die doorlopen, maar echt spel is echt al een hele tijd geleden tussen ons.
Toch zou ik altijd tegen anderen zeggen dat ik kinkster/dominant/bdsm-er ben.
Plaats reactie