Ontdekte plekjes?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Ontdekte plekjes?

Bericht door Ravelijne »

Deze even overgenomen uit het oneindige vraag topic, omdat ik het interessant vind en benieuwd ben naar de ervaringen van anderen:
Voleuse schreef:Welk lichaamsdeel dat niet een geslachtsdeel is kan jij geil van worden als het wordt aangeraakt? (Kromste zin ever maar jullie snappen me )
Dus, wat zijn je erogene zones buiten de 'traditionele' erogene zones? Bij mij eigenlijk overal wel. :oops: Maar vooral mijn hals (zijkant, waar het overgaat in nek), mijn oren (en vooral vlak achter mijn oren), de achterkant van mijn bovenbenen, een plekje ergens vlak boven mijn enkel zijn extra intens. Wel allemaal een beetje met gebruiksaanwijzing: het ene plekje reageert alleen op subtiele aanrakingen, het andere komt pas online als ik al wat meer opgewonden ben, sommige aanrakingen zijn wel lekker, andere niet, het andere plekje reageert alleen op zoenen, enz. enz.

Ik vind het ook makkelijker (want voor mij intuïtiever) seksen met mensen die ook een lichaam met veel erogene zones hebben. Ik moet echt omschakelen als ik iemand voor me heb waar alleen geslachtsdelen echt 'werken' qua seks en opwinding. (Frustrerend voor beiden als je na drie kwartier te horen krijgt dat terwijl jij dacht dat je een super sensuele massage aan het geven was, het voor de ander 'wel lekker maar voelt als gewoon knuffelen' was...)

Ik heb ook iemand gekend die vertelde dat ze klaar kon komen als ze lang genoeg achter haar oor gekust werd. Dat lukt bij mij niet, of ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt.

Wat zijn jullie ervaringen? Is als je seksuele gevoel op één of een paar plekken geconcentreerd, of herken je de verscheidenheid aan erogene zones?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ontdekte plekjes?

Bericht door Crownless »

Mijn rug is wel een erogene zone. Met krassen/kriebelen kom je een heel eind :)

En mijn hals ook, de zijkant zo in de verlengde van mijn oor. En mijn oorschelp ook wel.

Dus jup, ik heb ze ook. Maar het is geen instant opwinding aan knopje. Dat dan weer niet.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Ontdekte plekjes?

Bericht door phedre »

mijn hoofdhuid, mn nek en bovenrug en dat stukje boven de bilnaad zijn bij mij heel erg gevoelig. Met krassen en kriebelen kan ik er zelfs op klaarkomen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ontdekte plekjes?

Bericht door thaliya »

Mijn rug, zeker weten.
En mijn haren, ik vind het heerlijk als iemand aan mijn haren zit, of liever nog, het borstelt. Dat vind ik erg erotisch. En om mij in 1x in sub modus te krijgen volstaat een keer hard trekken :).

Leuk onderwerp!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ontdekte plekjes?

Bericht door Ravelijne »

Oh ja, haar! :inluv:
Sarahx

Re: Ontdekte plekjes?

Bericht door Sarahx »

Mn haar ja!!
En mn billen
m-van-utrecht

Re: Ontdekte plekjes?

Bericht door m-van-utrecht »

Mijn rug is 1 hele erogene zone ... krabben , bijten en meer .. ik word er helemaak gek van :lol:
Plaats reactie