Advies gevraagd!

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gerard

Advies gevraagd!

Bericht door Gerard »

Hallo allemaal,

Ik zat in een stoute bui weer is rond te kijken en zag dat er een bdsm party was in Sittard. Nu heb ik,zoals eerder vermeld, totaal geen idee of dit iets is. Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig. Ze vragen 80 euro entree voor mannen. Mijn obstakel is dat er dus meerdere mensen (mannen) zijn en zeker mijn eerste keer is voor mij best spannend. Zo kwetsbaar als je jezelf opstelt tijdens zo iets....

Hebben jullie enig advies? Zijn dit soort bdsm parties aanraders? Volgensmij heel erg gericht op de financiële kant en niet echt op het wederzijds plezier. Voormij is wederzijds plezier vooral belangrijk en niet dat de een de ander wel "eventjes doet" .

Ik hoop dat jullie suggesties kunnen doen want het begint zo langzamerhand wel te kriebelen maar ik wil niet overhaast beslissingen maken.

G
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Advies gevraagd!

Bericht door JerryM »

Dit is een puur commercieel iets. Totaal anders dan de BDSM meetings/feestjes die her en der door gewone mensen worden georganiseerd.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Advies gevraagd!

Bericht door Yara »

Ik ken dit niet in Sittard, maar ik weet zeker dat er leukere dingen te doen zijn voor een vriendelijkere prijs. Geen enkele garantie op spelen, maar dan wel een leuke avond of middag voor een leuke prijs.
Er worden in verschillende grote steden munches georganiseerd. Ofwel gewoon in een café oid samen wat drinken en kletsen.
Feesten zijn er ook. Je bent volgens mij 25, dan is samarium met eens in de 2 maanden een feest in Amsterdam leuk, of bdsm jongeren, heeft geloof ik feesten in Den Haag. Niet specifiek voor jongeren zijn bondageavonden in Rotterdam Amsterdam of Utrecht. De heerschappij is ook leuk, maar onregelmatig. Ik hoor ook goede verhalen over unbound. Verder staat er op fetlife wel meer en ook meer info over deze feesten. Samarium heeft ook een eigen website en forum overigens.

Ik zou zo lekker mensen proberen te leren kennen en dan eens kijken of er iemand is met wie het klikt met wie eventueel meer mogelijk is. Dat mensen leren kennen lukt dan ook echt wel, het grootste deel van mijn vriendenkring ken ik via samarium of andere gelegenheden.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Advies gevraagd!

Bericht door Arno »

Hoi

Mijn advies is om als beginner dit niet te doen, zoals de andere zeggen ga eerst eens naar een munch of een bijeenkomst van bijvoorbeeld de vssm. Dat is niet alleen veel veiliger, maar ook heel veel goedkoper. En dan kun je later nog kijken of dit soort feestjes iets voor je is.

Ik weet dat er hier op WS een lijst is met alle munches, en er is ook weer een bijeenkomst van de vssm in Sittard en ook in Den Haag, dat is voor jou een veel betere optie lijkt mij.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
dbj

Re: Advies gevraagd!

Bericht door dbj »

Gerard schreef:Ze vragen 80 euro entree voor mannen.
Voor dat bedrag kan je een heel jaar lid zijn van de VSSM en heb je gratis entree op hun meetings.
Het is zeker een aanrader om daarvan lid te worden of om een van hun meetings te gaan bezoeken. Voor niet-leden is de entree 15 euro dacht ik.
Als je komt voor een -eerste- kennismaking met anderen dan ben je zeker welkom. Als je komt met de verwachting dat er ook gespeeld gaat worden met jou, dan zal het op een teleurstelling uitkomen. Je bent immers een nieuwe bezoeker en anderen willen zeker en vast best kennismaken met jou, maar daar blijft het meestal bij op een eerste bezoek. Je kan natuurlijk wel kijken hoe anderen spelen en zodoende zien of het inderdaad is wat jij denkt.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Advies gevraagd!

Bericht door Crownless »

Gerard schreef:Volgensmij heel erg gericht op de financiële kant en niet echt op het wederzijds plezier. Voormij is wederzijds plezier vooral belangrijk en niet dat de een de ander wel "eventjes doet" .
Nou, een goede pro-domme laat niet merken dat ze het doet voor het geld. Net zo min dat een huisarts/verpleger/psycholoog/masseur laat merken dat ie het doet voor het geld. Ja, het is een baan, ja, het zorgt voor brood op de plank, maar dat hoeft niet te zeggen dat er geen sprake is van empathie of oprechte interesse.

Vind het zelf altijd een beetje suf dat het bij sekswerk meteen 'om het geld gaat'. Alsof seksuele handelingen alleen tellen als je er niet voor betaalt. Het is een sociaal beroep. En ja, het is misschien anders dan iemand met wie je een relatie hebt of iemand die je ontmoet op een feestje. Maar niet slechter of beter.

Of het een goed beginnersfeest is weet ik niet. Als je liever meer een op een aandacht wilt, kun je beter een privé sessie boeken. Of gaan daten.

Als je liever eerst kijkt naar anderen, of wilt praten over sm, dan kun je beter naar een munch of ander feest gaan.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Advies gevraagd!

Bericht door Arno »

Hoi

Bij de vssm is de entree voor niet leden 12,50 euro.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gerard

Re: Advies gevraagd!

Bericht door Gerard »

Klinkt al veel beter. Eindelijk een alternatief op wat het eerste gezicht leek alleen maar commercie. Het voelde al niet goed om zonder enig contact over te gaan op zoeits. Inderdaad liever eerst mensen leren kennen en dan na een band te hebben opgebouwd evt overgaan op iets anders. Haha pak van m'n hart. Cafetjes en dergelijke klinken goed. Ik ga er op letten en suggesties blijven welkom!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Advies gevraagd!

Bericht door Voleuse »

Misschien is het handig nog even aan te geven in welk gebied je events zoekt? Ik kan de leuke dingen in Rotterdam wel opnoemen maar als je echt dingen in Limburg zoekt heb je daar weinig aan.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Advies gevraagd!

Bericht door JerryM »

Ik heb ff gegoogled naar die party: http://www.slavengangbang.nl/agenda_.php?aid=572

Als je een commercieel spel zoekt is dit een optie, net als een 1 op 1 spel met een andere commerciële meesteres. Hier ben je voor 80 euro 4 uur aanwezig, inclusief pauze. De aandacht van de meesteres(sen) is natuurlijk verdeeld onder alle aanwezigen, dus hoe lang een spel duurt hangt van een hoop zaken af.
Voor een 1op1 spel bij een andere commerciele meesteres ben je minstens 100 euro kwijt voor een uur.

Bij beide opties heb je, tenzij je gek doet, een redelijke garantie tot een spel.


Dit alles is anders dan de munches en feestjes die her en der door mensen worden georganiseerd. Entree varieert tussen de 10 en 55 euro, waarbij de duurdere entrees vaak de drank inclusief hebben, en soms ook een buffet en of hapjes.

Als je daar wil spelen moet je met iemand afspreken, of ter plekke iemand tegenkomen waar je een leuke klik mee hebt en kan spelen. Als mensen je al een beetje kennen helpt dat natuurlijk. Online actief zijn is een veilige eerste stap, een volgende zou een munch kunnen zijn, gewoon een (hopelijk gezellige) bijeenkomst op een openbare plek in gewone kleren waar niet gespeeld wordt.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
MarcuwSchnook

Re: Advies gevraagd!

Bericht door MarcuwSchnook »

Zoals Arno aangaf, is de AG-Sittard bijeenkomst van de VSSM misschien iets voor je om je kennissenkring uit te breiden en te zien of er qua spelmogelijkkheden iets voor je bij zit.

https://vssm.eu/index.php/nl/let-s-party/ag-sittard

Je moet dan alleen even wachten tot maart, aangezien het altijd op de 1e zondag van de maand (overdag) plaats vind.
Plaats reactie