Advies gevraagd

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Advies gevraagd

Bericht door perman »

Wat bij de meeste munches ook wel mogelijk is, is om bij een organisator van tevoren aan te geven dat je nieuw bent en nog niemand kent.
Je kunt dan vaak afspreken dat zij je 'opvangen' en jou introduceren bij andere bezoekers.
.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Advies gevraagd

Bericht door Crownless »

En heej, door hier te lezen, en met ons te praten, ken je ons toch al een beetje? ;) de mensen die naar de lentemeet komen schrijven hier allemaal, en je kunt best wat van ze te weten komen voor je gaat (zo zou je over mij kunnen ontdekken dat ik sinds kort een zoontje heb, en me schaam voor mijn liefde voor cavia's ;) ). Misschien dat dat veiliger voelt?

Weet je, ik snap de schaamtegevoelens. Ik had ze ook. Manmanman, wat vond ik mezelf een freak dat ik het niet alleen leuk vond om mijn man blauwe plekken te bezorgen, maar dat je nadien ook mijn onderbroek zowat kon uitwringen. Welke vrouw kickt daar nou op? En dan ook nog eens het ook leuk vinden om zepf gepijnigd en vernederd te worden. En er dan ook nog eens achter komen dat er van die one-true-way bdsm-ers zijn die roeptoeteren dat je echt niet allebei de rollen leuk kunt vinden (oftewel, switch zijn).

Mij hielp het wel om te praten met mensen die het niet raar vinden. Die het snappen. Waar je mee kunt lachen omdat het mooi en bijzonder is. Die begrijpen dat het kut is dat je op maandagochtend weer terug naar je werk gaat en daar niet nog kunt doorstuiteren over het geweldige speelfeest dat weekend. Die het snappen dat je blij wordt van wasknijpers in de vorm van krokodilletjes, en niet omdat dat de was ophangen zoveel leuker maakt.

En ook mensen die snappen dat je ontdekt hebt wat je wilt op seksueel gebied, en dat je dat nu Nu NU wilt (subbiekoorts). Ook al kunnen zij niet opspringen met 'oh, ik help je wel' omdat zij al een relatie hebben, of niet op jouw geslacht vallen, of dezelfde rol hebben. Maar gewoon het idee dat je bij een groep hoort.

En ik denk dat dat het handigste gaat werken voor je. Ik snap dat je nu de relatie wilt die alles oplost. Iedereen wil een fijn seksleven en een fijne relatie waar je ook me op de bank kunt hangen en knuffelen na een lange dag.

En ik snap ook dat het veel werk lijkt, om eerst vriendschappen op te bouwen, om jezelf kwetsbaar op te stellen. Maar vraag je eens af: wat is sexier: een persoon die van zichzelf houdt en een vrienden- en kennissenkring heeft die diegene tof vinden, of een eenzame wolf die iemand zoekt om de problemen op te lossen?

Ja, dat is heel zwart wit. Ik wil niet zeggen dat je nooit onzeker mag zijn. Of je eenzaam voelen. Juist wel, dat maakt je mens. En ik denk dat het dat is wat ik probeer te zeggen. Wordt mens, in plaats van de hongerige onderdanige karikatuur die je nu per ongeluk bent geworden.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
ooii1992

Re: Advies gevraagd

Bericht door ooii1992 »

[quote="Voleuse"]

dankje voor je berichtje ja ik ben een jongen indd van 25 jaar xd het vervelende bij mij ik weet niet waar dat precies aan ligt ik vind het lastig om met jongens/mannen te praten over mijn gevoelens terwijl ik er voor(sommige vrouwen) sub/switch/Mrs volledig voor open sta zonder er zelfs bij na te denken van zijn ze wel te vertrouwen ja of nee weet dat dat niet slim is en dat ik dat niet moet doen maar soms gebeurd het helaas wel
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Advies gevraagd

Bericht door cinderella »

Misschien zou je i.p.v. in je eentje naar een munch gaan, eerst met iemand kunnen koffiedrinken die ook naar dezelfde munch gaat? En dan samen het laatste stukje te reizen? Als je met het OV gaat eerst een koffie op het station drinken en samen de tram in bijvoorbeeld?
Ik heb jaren terug een keer koffie op een terrasje gedaan met iemand die hier op het forum kwam. Voor hem heeft dat destijds enorm geholpen om de volgende stap te nemen, ook al hebben we het toen helemaal niet over bdsm gehad volgens mij.
toen doet er nu niet meer toe
ooii1992

Re: Advies gevraagd

Bericht door ooii1992 »

Thanks voor de reactie Cinderella ik moet zeggen daar ben de laatste dagen wel mee bezig mensen proberen te leren kennen waarmee ik miss naar een munch kan gaan en waarmee ik dan een soort van backup heb zeg maar als in de zin iemand die me er ff doorheen sleurt waarmee ik gezellig kan kletsen en we miss een gezellige avond kunnen hebben samen of miss met andere mensen erbij alleen is dat helaas wel lastig om dat voor elkaar te krijgen soms
terwijl je toch probeert maar het niet echt super goed lukt maar mij lijkt het juist fijn iemand te leren kennen voordat ik naar zo'n munch ga en dan maakt het niet zo zeer uit jongen/meisje sub/mr(s)/switch maar gaat mij er meer om dat ik iemand kan vertrouwen ook al gaat dat best lastig met mij op het moment ik vertrouw soms te snel en daardoor gaat het fout
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Advies gevraagd

Bericht door eireann »

Ik vraag me wel af hoeveel vertrouwen je moet hebben om een kopje koffie met iemand te gaan drinken, of om naar een munch te gaan. Iemand te veel vertrouwen waardoor wat precies fout gaat? Koffie drinken?

Als we een postzegelverzamelingclub waren, heb je dan ook zoveel vertrouwen op voorhand nodig?

Iedereen die naar een munch gaat heeft werk, familie, vrienden waarvan waarschijnlijk het meerendeel niet weet van de BDSM interesse, en die niet ge-out willen worden door vreemden. Zelfs als je een bekende tegenkomt (wat amper gebeurt) dan nog; die persoon heeft het zelfde belang aan privacy als jij.

Ben je wel eens op een munch geweest? Of maak je het in je hoofd groter en onveiliger dan het is?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Advies gevraagd

Bericht door tessie »

Op mij komt het best wel over dat je steeds iemand zoekt die wat voor jou moet doen. Een meesteres om je van je angsten af te helpen en nu ook iemand die je er doorheen sleept als ie naar een munch zou gaan.
Voor mij persoonlijk klinkt dit echt niet aantrekkelijk, iemand die zich zo afhankelijk opstelt. Je bent volwassen. Ja, soms zijn of lijken dingen eng, dat snap ik echt, maar soms helpt het ook gewoon om er niet zoveel over er na te denken en het gewoon te doen. Mensen bij een munch zijn over het algemeen allemaal erg vriendelijk en staan open voor een praatje met anderen, ook met mensen die ze niet kennen. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is gewoon gaan.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Advies gevraagd

Bericht door JerryM »

Heb je jezelf al voorgesteld? Wat zijn je interesses, hobbies, wat doe je naast je schamen voor je bdsm gevoelens?

Schrijf je alles mobiel, of doet je komma het niet?

Om wat over sport of het weer of de politiek met iemand te praten tijdens een drankje voor de munch hoef je iemand niet veel te vertrouwen. En ook niet te veel. Spreek af met jezelf en de ander dat je het niet over bdsm gaat hebben. Of sex. Of relaties. Ben je alleen maar met iemand aan het praten over veilige onderwerpen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Advies gevraagd

Bericht door Peter^ »

Eerste grote alinea van je heel herkenbaar. Succes.
Geniet van de positieve momenten.
ooii1992

Re: Advies gevraagd

Bericht door ooii1992 »

bedankt voor de reacties, sorry ik ben tijdelijk niet online geweest beetje druk geweest.
ooii1992

Re: Advies gevraagd

Bericht door ooii1992 »

Hooi Jerry. Ik heb mezelf al deels voorgesteld op me profiel maar daarbuiten niet. Wil je dat ik hier vertel wat me hobby's en interesses zijn?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Advies gevraagd

Bericht door eireann »

Een draadje openen in het who-is-who hoekje is altijd leuk en welkom!
**Self Rescuing Princess**
ooii1992

Re: Advies gevraagd

Bericht door ooii1992 »

Via waar zou ik dat kunnen doen als ik vragen mag? Sorry weet nog niet precies hoe deze site verder werkt
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Advies gevraagd

Bericht door Jezebel »

Precies zoals je dit topic hebt geopend, maar dan helemaal onderin op het forum. Daar vindt je een pagina die 'Praethuys' heet, en daar helemaal onderin zit het hoofdstukje 'Who's who?'. Lees anders ter inspiratie eerst een paar andere voorstelpraatjes, dan weet je beter wat gebruikelijk is hier.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Advies gevraagd

Bericht door kitten »

Plaats reactie