Slaaf op afstand

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Vera

Slaaf op afstand

Bericht door Vera »

Hallo, ik en nieuw hier en heb wat vragen. Ik ben ook nieuw in het bdsm leven. Ik heb een slaaf die al enige ervaring heeft, hij weet dat dit nieuw is voor mij. Nou wil ik opdrachten geven op afstand, heeft iemand ideeen voor mij? Het mag best heftig zijn, daar houd hij van... alvast bedankt..
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Slaaf op afstand

Bericht door kitten »

Ah, daar is de vraag al. :lol:

Iedereen heeft andere "knopjes", dingen die hen aanspreken. In mijn ervaring is het niet heel moeilijk om voorkeuren bij een mannelijke sub los te peuteren, ze zijn daarin wat minder verlegen lijkt wel. Hij heeft je vast ook al wat daarover verteld, want je weet al dat hij van heftig houdt. Als hij van vernedering houdt, dan is het altijd leuk om hem dingen op zijn eigen lijf te laten schrijven met vaste stift. Pijn toebrengen kan op allerlei manieren. Een elastiekje ergens op laten kletsen. Oh, knijpers op tepels is ook een mooie klassieker. Als je ze lang genoeg laat zitten, wordt het gevoelloos... tot je hem ze eraf laat halen. :twisted: En dan verplicht erin laten knijpen terwijl het bloed terug stroomt bijvoorbeeld. En misschien spreekt het hem ook aan om bijvoorbeeld een kanten damesslipje in het openbaar te dragen. Niemand ziet het, maar hij merkt het voortdurend, is zich daar steeds van bewust. Zo'n slipje heeft namelijk helemaal geen ruimte voor zijn pik en ballen, dus dat voelt echt heel raar en opgelaten, terwijl echt niemand het ziet. :lol: En dan een foto buiten, dan eentje in een toilet van een bar of zo, om te bewijzen dat hij die echt aan heeft en dan weer eentje buiten. Zoiets. Maar nogmaals, dan moeten dat soort dingen hem wel aanspreken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Slaaf op afstand