Slaaf op afstand

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Vera

Slaaf op afstand

Bericht door Vera »

Hallo, ik en nieuw hier en heb wat vragen. Ik ben ook nieuw in het bdsm leven. Ik heb een slaaf die al enige ervaring heeft, hij weet dat dit nieuw is voor mij. Nou wil ik opdrachten geven op afstand, heeft iemand ideeen voor mij? Het mag best heftig zijn, daar houd hij van... alvast bedankt..
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Slaaf op afstand

Bericht door kitten »

Ah, daar is de vraag al. :lol:

Iedereen heeft andere "knopjes", dingen die hen aanspreken. In mijn ervaring is het niet heel moeilijk om voorkeuren bij een mannelijke sub los te peuteren, ze zijn daarin wat minder verlegen lijkt wel. Hij heeft je vast ook al wat daarover verteld, want je weet al dat hij van heftig houdt. Als hij van vernedering houdt, dan is het altijd leuk om hem dingen op zijn eigen lijf te laten schrijven met vaste stift. Pijn toebrengen kan op allerlei manieren. Een elastiekje ergens op laten kletsen. Oh, knijpers op tepels is ook een mooie klassieker. Als je ze lang genoeg laat zitten, wordt het gevoelloos... tot je hem ze eraf laat halen. :twisted: En dan verplicht erin laten knijpen terwijl het bloed terug stroomt bijvoorbeeld. En misschien spreekt het hem ook aan om bijvoorbeeld een kanten damesslipje in het openbaar te dragen. Niemand ziet het, maar hij merkt het voortdurend, is zich daar steeds van bewust. Zo'n slipje heeft namelijk helemaal geen ruimte voor zijn pik en ballen, dus dat voelt echt heel raar en opgelaten, terwijl echt niemand het ziet. :lol: En dan een foto buiten, dan eentje in een toilet van een bar of zo, om te bewijzen dat hij die echt aan heeft en dan weer eentje buiten. Zoiets. Maar nogmaals, dan moeten dat soort dingen hem wel aanspreken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Slaaf op afstand

Bericht door Ravelijne »

Goeie suggesties! Wat ik nog zou willen toevoegen, wat vind je zelf leuk? Gehoorzaamheid, vernedering, pijn, sexy dingen, tease & denial, cross-dressing, latex of leer of andere dingen?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Slaaf op afstand

Bericht door Voleuse »

Klaarkomverbod is ook een klassieker, of elke keer moeten vragen als hij wil klaarkomen. Ik heb ook wel eens elk uur een naaktfoto moeten sturen (best een uitdaging kan ik je vertellen). Of vragen om fantasieën op te schrijven.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Vera

Re: Slaaf op afstand

Bericht door Vera »

Hoi, ik moest zelf even zoeken waar mijn vraag terecht was gekomen :P. Met die foto's en slipjes kan ik wel wat. Met die dingen van pijn alleen als we samen zijn, en niet via de app.. hij houd van streng, niet te veel 'vrije' tijd. Dus elke tip is welkom.. ik heb hem morgen al bevolen zonder boxer naar zijn werk te gaan, en hij weet dat ik om foto's als bewijs vraag... maar soms denk ik dat dit te gemakkelijk is voor hem, ik heb hem gezegd dat ik aan het zoeken ben, en hij genoege moet nemen met wat ik hem opdraag...ik heb een leren cockring en bondagetouw gekocht, nu nog even kijken voor een collar. Hij kan deze alleen dragen als we samen zijn, het liefst zou ik hem hier echt heel de dag in laten lopen. Het is best lastig als je allebei een andere partner heb, die van niks weten.. :mistress:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Slaaf op afstand

Bericht door thaliya »

Inderdaad lastig als je partners hebt die van niks weten, maar niet onmogelijk. Zelf heb ik een D/s op afstand gehad waar ik dus de s was. Mijn toenmalige partner wist daar ook niks van.

Dingen die wij deden: bepaalde regels mbt aanspreekvormen als we aan het chatten waren. Elke ochtend en avond een soort van ritueel doen. Geen ondergoed dragen inderdaad. Verhalen schrijven. Foto's sturen.

Voor mij ging het niet om dat het zo streng mogelijk moet zijn. Zonder ondergoed rondlopen is niet moeilijk, totdat je een leuke broek ziet maar niet kunt passen want dat is nou niet echt hygiënisch. Dan telt het mentale deel dus zwaarder: dat je opeens niet meer alles kunt doen omdat je in een D/s zit met iemand.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Slaaf op afstand

Bericht door tessie »

Ik zou hem zelf met een lijstje met ideeën laten komen, en dan kan je zelf kijken of daar iets tussen staat wat jou misschien weer inspiratie geeft.
Vera

Re: Slaaf op afstand

Bericht door Vera »

Dank je voor jullie reacties, ik heb al eens gevraagt war hij wil, maar hij wil het niet beinvloeden dus wil niet te veel zeggen. Daarom mijn vraag hier, hij wil echt kort gehouden worden. Dus tips zijn van harte welkom :D
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Slaaf op afstand

Bericht door Crownless »

Puh, wat nou beïnvloeden? Jij bent nog altijd degene die bepaalt of je wat met de suggesties doet. Klinkt meer alsof hij het zich er makkelijk vanaf maakt.

Als hij kort gehouden wil worden, kan hij beginnen met ophouden dingen voor jou in te vullen (oh nee, straks beïnvloed ik haar nog, of top ik from the bottom, aaargh!) en gewoon voldoen aan jouw vraag.

Mijn ervaring is dat 'ik wil je niet beïnvloeden' ook als excuus wordt gebruikt om zelf niet na te hoeven denken over wat je als onderdanige precies wilt, of het niet hoeven zeggen vanwege schaamte. En dan hopen dat jij als dominant vanuit Dominante Alwetendheid (TM) wel weet wat je moet doen.

Ik, trots aanhanger van de luie-dominanten-school, vind dat hij best harder mag werken. ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Slaaf op afstand

Bericht door Crownless »

Maarrrr, wat helpt bij het bedenken van opdrachten is: wat wil je bereiken? En hoe ziet hij het voor zich om kort gehouden te worden, maar het tegelijkertijd te verbergen voor zijn andere partner?

Hieronder een paar dingen die hem dwingen om in gedachte met jou bezig te zijn die niet direct opvallen voor een onwetende partner.

- hem dagelijks een kwartier laten mediteren op de gedachte wat onderdanigheid voor hem betekent
- hem een masturbatie verbod geven (klaarkomen bij zijn andere partner mag expliciet wel)
- hem bepaald eten ontzeggen (bijv geen chocola meer)
- hem opdragen een bepaald iets te leren. Bijvoorbeeld gitaar spelen. Of een taal (omdat jij frans zo'n geile taal vindt ofzo). Voor omgeving een nieuwe hobby, voor jullie een teken dat hij tijd wil investeren om jou te behagen met een nieuwe vaardigheid.
- of dat hij gaat sporten. Nieuwe hobby, maar moet van jou.
- je zou een nieuw luchtje (aftershave) voor hem kunnen uitzoeken, dan denkt hij aan jou als hij het draagt.
- hem dagelijks hierop laten liggen: http://shop.flowee.nl/c-926471/spijkerm ... kerkussen/
Voor de ontspanning, uiteraard.

Een disclaimer: ik zou wel woest worden als mijn partner op het oog nieuwe hobbies nam, maar dat alleen deed om een ander te behagen. Dus ehm, doe met de suggesties wat jij wilt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Slaaf op afstand

Bericht door Ravelijne »

Mijn eerste gedachte erbij was niet dat het luiheid van hem is, maar voor sommige mensen is het heel belangrijk dat de dominante partij helemaal doet wat die zelf wil.

Het nadeel daarbij is dat het altijd zo is dat subs, hoe dienstbaar ze ook zijn, altijd wel een bepaald beeld voor ogen hebben (al is het maar onbewust) en bepaalde voorkeuren (dingen waar ze sterk op reageren en dingen die echt helemaal niks voor ze doen). Als ze daar niks over willen loslaten, wordt het wel heel moeilijk om in te schatten hoe je fijn met ze kunt spelen en hoe je het voor hen èn voor jezelf boeiend kunt houden.

Wat nog wel eens wil werken is niet om te vragen wat ze willen of waar je ze een plezier mee kunt doen, maar te vragen waar ze onderdanig van worden zodat je daar rekening mee kan houden, wat voor hen 'echte' straf is en wat 'prettige straf' is (zodat je weet welke je kiest) en hoe hun seksualiteit werkt, waar ze geil van worden en waar absoluut niet van. Bijvoorbeeld.

Als dat ook niet werkt, kun je nog vragen of ze achteraf een verslagje schrijven waarin ze vertellen hoe ze het beleefd hebben.

Als geen van die opties lukt, ben je echt aangewezen op proefondervindelijk dingen uitproberen. Mijn eigen ervaring is dat dat vooral onpraktisch is: je gaat er toch achter moeten komen wat werkt en wat niet werkt, ik vind dat prettiger als je er ook over kunt praten. Als het echt alleen proefondervindelijk is, is het wel belangrijk dat diegene ook een beetje sportief is als iets echt niet werkt of tegen een grens opbotst.

Hebben jullie het wel gehad over hoe je het aangeeft als je iets echt niet wil of tegen een grens aanloopt? Kan voor allebei belangrijk zijn, Dominanten mogen ook grenzen hebben. Hebben jullie een safeword of een andere manier om daarover te praten?
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Slaaf op afstand

Bericht door perman »

Volgens mij was ie nog niet genoemd, misschien is het een idee om hem een BDSM checklist in te laten vullen.
.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Slaaf op afstand

Bericht door eireann »

Ik had trouwens een opdracht bedacht. Dat hij je elke dag op precies dezelfde tijd/tijden moet bellen. Niet een minuut eerder, of een minuut later, precies dan. En voor elke minuut dat het afwijkt zit een (pijnlijke?) consequentie aan.

Dan moet hij in gedachte regelmatig met je bezig zijn (zelfs als hij een alarm op zn telefoon zet). Het zal niet altijd lukken qua werk/prive dus geen 'nep dreiging' van straf maar reele kans.

En jij hoeft niet perse op te nemen, jij kan gewoon je ding doen. Als je wel opneemt heeft ie mazzel en anders mss verplicht steeds de voicemail inspreken als je niet opneemt met een complimentje of een suggestie of zoiets.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Slaaf op afstand

Bericht door phedre »

Laat hem plaatjes of filmpjes maielen die hij vindt op internet van wat hij leuk vindt. Hoeveel en hoevaak bepaal jij dan
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie