Jonge ouder en kinky

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Jonge ouder en kinky

Bericht door Crownless »

Kan dat? Hier is de kink best wel dood. Het laatste spel dat we speelden zorde ervoor dat ik letterlijk in slaap viel. Hij begon met massage achtige pijn dingen, en toen hij de pijn opvoerde werd ik kribbig en mompelde ik iets in de trant van "wil niet meer, koud, wil slapen". Very sexy. NOT.

Onze zoon is nu negen maanden. De keren dat Bryan en ik seks hadden zijn net niet op een hand te tellen. Eerst dacht ik dat mijn libido wel weer terug zou komen als ik geen borstvoeding meer gaf. Nu vraag ik me af of het ooit nog goed komt.

Ik mis kink wel. Ik mis feestjes. Maar een oppas hebben we nog niet echt. En ik vind Knul ook nog te jong om bij een vreemde achter te laten.

Soms vraag ik me af of het beter is dat Bryan en ik een ander zoeken voor kink. Maar dat voelt ook weer als weer een stukje gezamenlijke interesse dat gesplitst wordt, waardoor alleen het zorgen voor Knul overblijft als wat ons bindt. Bryan was laatst met iemand anders naar een concert, ik ging met iemand anders naar de bios.

En de vermoeidheid. Oh goth, de vermoeidheid. Ik wist dat een kind krijgen en een baby verzorgen zwaar zou zijn. En tegelijkertijd ook niet. Ergebs dacht ik dat, omdat het mijn kind zou zijn, ik op magische wijze ergens bakken energie vandaan zou halen. How wrong I was.

Ik wil mijn kink terug. Hoe doe ik dat?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Pien »

Ik weet niet hoe het zit met kink, want vriend went hier nog heel erg aan het kink gedeelte. Ik herken wel veel. Vermoeidheid, liefst gelijk met kinderen naar bed. Alles apart doen, want geen oppas.

Wij hebben bij de oudste in de eerste maanden familie laten oppassen. 'Zelfs' een keer laten logeren (oh, ontaarde moeder die uit wil slapen na een feestje. Wat zal de rest vd wereld wel niet denken)

Bij de jongste hadden we ondertussen al 2 oppasmeisjes die de oudste kenden, en wij hen waardoor we makkelijker allebei de kinderen (slapend) aan hen overlieten als we uit eten gingen, feestje hadden.

En een hoop hele lieve vrienden die soms spontaan aanboden eens op te passen zodat we samen naar concert, film, restaurant konden.

En heel soms, als ik echt bij moet tanken... vraag ik mijn moeder of ze een dagje naar hen mogen zodat ik een hele dag de sauna in kan. Het commentaar wat ik daarop krijg neem ik dan maar voor lief.

Stoppen met borstvoeding hielp hier wel wat. Vooral omdat ik wat meer energie kreeg omdat ik voeden uit kon besteden aan papa. En omdat borsten ineens weer voor seks waren ipv eten.

Nogmaals, seks hier is vooral vanille met steeds meer een beetje kink.

Maar boek een hotel samen, als je de mogelijkheid hebt Knul te laten logeren. Of ga samen naar een kinkfeestje en een hotel daarna.

Ik heb gemerkt dat ik van de meest onverwachte kanten ineens een oppas had.

En zoek een oppas. Hoeft niet meteen een hele avond. Kun je opbouwen en het is de investering waard
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door tessie »

Ik zou echt eerst proberen om toch een oppas te vinden. Heb je familie in de buurt wonen misschien? Of (kinky) vrienden die eens willen oppassen? En begin dan gewoon met een paar uurtjes zodat je even lekker met zn 2en naar de bios kan of even ergens wat kan drinken of wat jullie dan ook leuk vinden en wat een beetje in de buurt is.
En als dat goed gaat, probeer mss eens een middag bdsm feestje?
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Jezebel »

Ja dat kan!
Ondanks de moeheid, die heel heel herkenbaar is. Zelf overdag slapen helpt, oppas vinden ook. Wij komen om in de opa's en oma's, die allemaal graag willen oppassen, dus een andere oppas hebben wij ook (nog) niet. Wij spelen wel minder, maar ook wel als onze Minion (nu anderhalf) slaapt. Ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer, dus om te spelen verplaatsen we dan vaak naar een andere ruimte in huis.
Niet perse moeten spelen helpt ook, want als je al zó moe bent, en je 'moet' dan ook nog spelen... Zo werkt het tenminste voor mij.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Heidi »

Kan me voorstellen dat je het mist! Komt het gebrek aan libido door de vermoeidheid? Of ben je er op gespitst of je hem misschien hoort?
Ik heb de mazzel dat Lachebek (bijna 9 maanden) 9 uur per nacht slaapt en dat ik me dus prima voel
Per regio is er vaak op Facebook een pagina met 'werk gezocht/aangeboden' op die manier heb ik een oppas gevonden aan huis voor de avonden. Ze loopt overdag stage op een kinderdagverblijf.
Maar er staan vaak ook berichtjes op van gastouders, met ervaring en een baby ehbo diploma en kindvriendelijk huis enzo
Stel dat je Knul af en toe eens een dagje brengt. Dan eerst thuis even bijslaapt en dan tijd en aandacht voor kink?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door lunaaa »

We zouden een WS-oppascirkel moeten beginnen. Omstebeurt oppassen zodat de rest naar feestjes kan ofzo.

Wij hebben sinds een week of 8 na de bevalling wel weer seks, ook vrij regelmatig (één keer per week denk ik) alleen is de kink wel zo goed als verdwenen. Het blijft bij even snel een vluggertje. Ik mis het wel, maar niet genoeg om er iets aan te doen. Wat we wel zo nu en dan doen is T. wegbrengen voor een nachtje naar opa en oma zodat wij tijd aan elkaar kunnen besteden. Komend weekend zijn we ook een weekend bij schoonouders, man en ik gaan dan veel toffe dingen doen en schoonouders passen op. Wij blij, zij blij, T. blij. Gelukkig heb ik ook geen mensen in mijn omgeving die het ontaard noemen, al zou ik daar denk ik schijt aan hebben als ze dat wel vinden. Ik vind het belangrijk om goed voor mezelf en onze relatie te zorgen.

Ik zou toch echt op zoek gaan naar oppas Crownless. Voor kinkfeestjes, een dagje sauna.. Samen naar de bios ipv alleen. Want het is goed voor jullie allemaal als er meer gezamenlijks is tussen Bryan en jou dan alleen Knul.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door kitten »

Ontaard omdat je de opvoeding deelt met je village? Da's toch juist goed? :/
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Yara »

Ik mis een goede oppas voor de weekenden inderdaad. Als het financieel lukt wil ik na verhuizing wel betaald kijken voor oppas. Het is nu wel heel weinig samen weg.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Pien »

kitten schreef:Ontaard omdat je de opvoeding deelt met je village? Da's toch juist goed? :/
Ja.... ach. Ik krijg nog wel eens de opmerking 'Hoe denk je dat ik dat vroeger deed?'
Nou.. niet werken scheelt al een hoop denk ik hahaha.
Ik merk dat ik soms aangekeken wordt op het feit dat ik af en toe oppas regel om zelf iets te gaan doen.
Maar dat houdt me niet echt tegen moet ik zeggen hahahaha
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Ontaard omdat je de opvoeding deelt met je village? Da's toch juist goed? :/
Dat, zelfs ik vind het doodnormaal om je kind een avond/dag/weekend uit logeren te brengen om zo eens tijd voor jou en je partner(s) te hebben. Of dat nou voor een feestje in of gewoon een avondje samen op de bank.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Pien »

Ja dat is dus niet vanzelfsprekend. Zeker niet als je ook nog (onregelmatig) werkt waardoor je al vaker met oppas zit. Dan behoor je (ik) volgens de dorpse (en vooral nog zeer kerkelijke) gemeenschap vooral de tijden die je niet werkt volledig en vol overgave te besteden aan je kinderen.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door thaliya »

Een van de eerste dingen die ik geregeld heb, toen ik nog in Engeland was, was een oppas.
Of twee eigenlijk. Twee dagen na aankomst kennismakings gesprekken en allebei hebben ze regelmatig opgepast al.
Ik zou gillend gek worden als ik altijd maar thuis moest zitten en wil ook niet altijd m'n ouders vragen.
Het kost geld (die van mij vraagt €10 per uur, maar zou ook echt wel goedkoper kunnen), maar ik ben blij dat ze er is!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door miss_meeko »

Hier is het met een 2 jarige ook nog steeds best dood. Voor de verhuizing kort iets levendiger maar daarna weer hectiek en een kindje wat de aandacht harder nodig had. Af en toe spelen we met anderen maar met een nachtbrakertje die slecht slaapt en vaak moeilijk inslaapt voelt het voor ons nog niet goed om hem aan een oppas over te laten.
Maar wij zullen vast overbeschermend zijn volgens veel anderen en krijgen geregeld te horen dat we het los zouden moeten laten, alleen doen wij dat liever in ons eigen tempo. En ja, natuurlijk missen we het soms wel maar we gaan er nog steeds van uit dat over een tijdje we het wel weer meer op kunnen pakken.

Ik denk dat je vooral moet uitvinden wat voor julliie fijn werkt en goed voelt. Met tegenzin allerlei dingen laten werkt denk ik even averechts als met tegenzin een oppas regelen.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Heidi »

Je hebt helemaal gelijk hoor miss_meeko! Maar puur uit nieuwsgierigheid: werk je niet, of wisselen jullie dat af, of is overdag opvang wel oké?
Ik werk 's avonds, dus heb geen enkele andere keus dan een oppas. Maar gelukkig is dat een oppas die overdag in de kinderopvang werkt, dus dat voelt (en gaat) gelukkig goed. Ieder zijn of haar oplossing, als het maar goed voelt :)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Jonge ouder en kinky

Bericht door Toran »

Als meeko moet werken en ik ook, gaat hij naar de kinderopvang, maar wanneer meeko een avonddienst heeft, ben ik thuis :)

En wanneer hij beter slaapt, en zich in de avond ook makkelijker naar bed laat brengen, is een oppas een optie. Maar nu nog eventjes niet :)
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Plaats reactie