Muziek

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Rach

Muziek

Bericht door Rach »

Als mn topic hier niet thuis hoort zou de mod het dan willen verplaatsen? THX :love3:
Music was my first love.....ik had/heb altijd muziek aan tijdens mn uitspattingen, gewoon lekker. In een romantische bui iets klassieks, in n bloedgeile bui waarin keihard geneukt wordt vind ik trance zalig. Ik ben nou es benieuwd uhh heuuul nieuwsgierig of en zo ja welke muziek je aan hebt staan tijdens een sessie? :banana:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Muziek

Bericht door Frodo »

Nou... op 'n gegeven moment had ik hier iemand op bezoek die "achteraf" mopperde dat ze alleen maar (voor haar) onbekende muziek had gehoord. Volgens mij was ze de top 40 gewend en daar ben ik nou eenmaal geen liefhebber van. Later bleek ook dat onbekende en ietwat buitenissige deuntjes vrij desoriënterend werken als je in 'n vreemde ruimte met een blinddoek om staat. Masked Ball van Jocelyn Pook scoorde bijvoorbeeld heel goed als intro.

(Komt uit de soundtrack van Eyes Wide Shut - de scene waarin meneer Cruise gemaskerd een ceremonie bijwoont)

Andere aanraders: Helium Vola, Agalloch, Blutengel, Daemonia Nymphe, Empyrium, Faith and the Muse, Helium Vola, Of the Wand and the Moon, Ordo Rosarius Equilibrium en last but zeker not least Sigur Rós.


En van Enya en Enigma ga ik over m'n nek na alle nachtclubbezoekjes :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Muziek

Bericht door Ravelijne »

Leuk onderwerp! Ik ben alleen een beetje saai, ik vind muziek vaak afleidend. Hoewel ik wel iets begin te hebben met vintage jazz. Laatst ook uitgeprobeerd op een feestje en dat werkte wonderwel. :)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Muziek

Bericht door juffie »

Ik vind muziek erbij helemaal niks, erg afleidend, dus voor mij liever geen muziek.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Muziek

Bericht door Pien »

Muziek lijkt me heel leuk maar ik denk dat ik dan voortaan alleen maar bij die muziek kan denken aan het spelen erbij. Lijkt me nogal onhandig
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Muziek

Bericht door Bitemarks »

Ik probeer soms de muziek bij de sfeer die ik wil te zoeken. Een rustige sessie met wat muziek die je in een sauna tegen kan komen, of een keiharde mepsessie op de klanken van ministry bijvoorbeeld.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Muziek

Bericht door skaoot »

Pien schreef:Muziek lijkt me heel leuk maar ik denk dat ik dan voortaan alleen maar bij die muziek kan denken aan het spelen erbij. Lijkt me nogal onhandig
Kun je ook net goed inzetten juist ;)
Alleen dan misschien niet met je all time favo muziek doen. Ik kan niet tegen spelen in te stille omgeving, muziek helpt wel. Maar niet iets wat ik te leuk vind :banana:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Muziek

Bericht door Pien »

Heeft ie sowieso bereikt dat ik voortaan alleen maar aan hem denk als ik het hoor hahahaha
Plaats reactie