Over switch gevoelens

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
m-van-utrecht

Over switch gevoelens

Bericht door m-van-utrecht »

Hallo Allemaal,

Mijn vriendinnetje en ik hebben allebei switch - gevoelens, niet helemaal gelijk, dus dat is meteen de vraag. En omdat we min of meer beginners zijn, en meer in de kinky kant staan dan de bdsm kant (alhoewel we dat dus letterlijk onderzoeken), en heel andere normaal leven agenda' s hebben, is t soms lastig.

Hoe pakken andere switchers dit aan? Om te voorkomen dat we afwachten of de knop nèt verkeerd omzetten. Is dus al gebeurd, haha. Soms lukt t trouwens wel om tijdens het spel opeens te switchen of aan te voelen, maar vooral de eerste stap is nog lastig.

We zijn beiden eigenlijk pas recent "uit de kast gekomen" rondom bdsm gevoelens en hebben t gedeeld met elkaar
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Over switch gevoelens

Bericht door Heidi »

Hai m, ik kan je niet adviseren hierin, heb geen switch gevoelens. Het lijkt me vooral lastig om tijdens het spel te switchen...
Maar wel heel leuk dat jullie aan het ontdekken zijn en het samen kunnen delen! Veel plezier
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Over switch gevoelens

Bericht door kitten »

Ik switch niet met mijn partner. Onze oplossing is polyamorie. :lol:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Over switch gevoelens

Bericht door Peter^ »

Ik kan meerdere keren tijdens een spel switchen. Heb ervaring met het soms per minuut switchen. Dat kan ik met de juiste partner die dat ook aantrekkelijk vindt. Maakten we dan plannen / afspraken voor een spel? Nee, we speelden/switchten op gevoel.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie