Elektro

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Forumregels
Pien

Elektro

Berichtdoor Pien » 10 nov 2017, 00:21

Ik ben echt heel nieuwsgierig naar elektro stimulatie...
Iemand ervaring ermee en waar moet ik op letten?

Lijkt me namelijk niet iets waar ik gewoon mee aan kan klooien

pluis

Re: Elektro

Berichtdoor pluis » 10 nov 2017, 01:50

Volgens mij zijn de meeste electrostimulatietoys toch wel zo ingeregeld dat je jezelf er niet mee kunt electrocuteren (ik weet niet hoe dat bij anderen zit, maar ik ben niet op m'n scherpst als ik geil ben, hehe). Ik zou dus vooral opzoek naar iets wat een echt, voor intiem contact bedoeld, speeltje is en inderdaad maar niet gaan experimenteren met een vork en een stopcontact, of zo ;)

Ik heb ooit een 'vintage' violet wand gehad en vond die heel mild, maar wel grappig. Er zijn denk ik ook wel modernere en heftiger stimulatievormen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
"You seek a false comfort when you demand that I define myself for you with words. Words do not contain or define any person. A heart can, if it is willing."

- Beloved

(Golden Fool, Robin Hobb)

Ravelijne

Berichtdoor Ravelijne » 10 nov 2017, 02:21

Electro is wel iets om je even op in te lezen en de ene toy is de andere niet (ook niet qua veiligheid). Trouwens niet alleen handig qua veiligheid, maar ook qua mogelijkheden qua spel. Elektro is meestal love it or hate it, maar hoe het voelt hangt ook heel erg af van hoe je het gebruikt. Zarath heeft ooit een aardige, beknopte handleiding geschreven. Ik zal hem even porren of hij die makkelijk kan vinden, maar het is even een drukke periode, dus ik durf geen garanties te geven. :)

Pien

Berichtdoor Pien » 10 nov 2017, 10:18

Dat zou echt fijn zijn Ravelijne!

En inderdaad Pluis, vork en stopcontact was niet mijn plan hahahaha. En mijn gezond verstand verstopt zich ook als ik geil ben, vandaar het info inwinnen ;)

shareen_G

Berichtdoor shareen_G » 10 nov 2017, 10:26

Zondag 19 november is er een workshop bij Laced-up.
https://fetlife.com/events/598660
Waar een wil is, is een weg

Pien

Berichtdoor Pien » 10 nov 2017, 10:43

Dank je @Shareen_G
Ik ben alleen alleen heel slecht in durven gaan. Het is wel mijn vrije weekend dus misschien toch maar eens een tas dapperheid opzoeken

shareen_G

Berichtdoor shareen_G » 10 nov 2017, 10:45

Guardian en ik zijn er ook. Misschien dat dat het iets makkelijker voor je maakt.
Waar een wil is, is een weg

Pien

Berichtdoor Pien » 10 nov 2017, 11:33

Ik ga het onthouden. En thuis eens porren of hij er überhaupt iets mee zou willen.
Het is inderdaad fijn te weten dat je gaat, zelfs al ken ik je alleen maar van hier

Terug naar “Vragen, vragen...”