Tenderness en BDSM

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Krisspy

Tenderness en BDSM

Bericht door Krisspy »

Ik ben al best een tijdje op zoek naar iemand die mijn meesteres wil zijn maar op een of andere manier lukt het me niet helemaal te vinden wat ik zoek. Niet helemaal omdat ik wel een (betaalde) meesteres heb gevonden die erg voldoet aan mijn wensen maar ja dat is toch niet iets dat ik vaker wil/kan.
Ik geef carte blanche aan mijn meesteres (hoewel ik geen fan ben van plas/poep) maar zou ook graag iets meer een gevoel van een warme relatie willen hebben die niet alleen het harde spel is. Ben ik hierin de enige of kan het alleen als het groeit vanuit je 'normale' relatie? Iemand daar een idee over?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door Voleuse »

Ja hoor, dat soort relaties bestaan. Ben je op zoek naar tips hoe daaraan te komen of wat voor soort antwoord zoek je precies?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door Arno »

Ja, ik denk zeker wel dat het mogelijk is. Maar het is zoeken naar de bekende speld in de hooiberg, het zal niet makkelijk zijn. Wat ik lees is dat jij zoekt naar de bekende klik, en daar moet je vaak bij toeval tegenaan lopen.

Dus ik denk dat je daarvoor het beste naar munches en bijeenkomsten kunt gaan, daar dan je laten zien en wie weet vind je dan wat je zoekt. En daar wens ik jou veel succes mee.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
levenismooi

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door levenismooi »

Als je bedoelt dat je op zoek bent naar een vaste relatie waarin bdsm ook een plek heeft, dan is dat inderdaad de spreekwoordelijke naald in de hooiberg. Ik krijg wel eens de indruk dat het in het bdsm wereldje de norm is om je kink buiten je vaste relatie te halen, of gewoon helemaal geen vaste relatie te hebben. Of meerdere. En als je niks met dat soort flexibiliteit kan, val je echt in een niche met je bdsm gevoelens. Ik spreek uit ervaring...
Overigens fascinerend dat bdsm gevoelens kennelijk zo vaak samengaan met een voorkeur voor poly of losse contacten maar da's weer een heel andere discussie natuurlijk.

Ter illustratie, onlangs is er op bdsmzaken een groep opgericht speciaal voor mensen die expliciet op zoek zijn naar bdsm binnen een vaste monogame relatie. Ik meen dat er zich ca 50 mensen hebben aangemeld van de 20.000+ leden daar. Dat zegt wel iets denk ik. Het zou natuurlijk ook kunnen dat velen het wel zouden willen maar er domweg niet in geloven het te gaan vinden. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen daar over denken?

Je kan het proberen op munches natuurlijk, altijd gezellig. Maar de beste kans is misschien nog wel om het op te bouwen vanuit een "normale" relatie. Uiteindelijk heeft een zeer aanzienlijk deel van de bevolking stiekem wel bdsm interesses, en daar ben je snel genoeg achter als je iemand leert kennen.

In elk geval succes!
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door Yara »

Ik denk dat het weinig zegt dat er maar 50 leden in die groep zijn aangezien de meesten profielen op bdsmzaken slapend zijn. Ik heb ook een vaste relatie, weliswaar niet monogaam (hoewel we sinds we kinderen hebben dat praktisch gezien bijna zijn), maar toch. De meeste mensen in mijn omgeving willen of hebben graag meer als alleen een bdsm relatie al dan niet monogaam.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door Voleuse »

Ik heb echt een hele andere ervaring hoor levenismooi, zo veel mensen in mijn omgeving hebben een vaste relatie + bdsm in de kinkscene gevonden. Ik zelf ook, al zijn wij niet monogaam (Maar de TS zegt ook niets over monogaam en heeft t alleen over een warme relatie). Het lijkt mij juist een bijzonder slecht idee om een vanilla relatie op te zoeken om dan maar te hopen dat de ander ook kinky is, kijk maar naar ons welkomsbordje alleen al. Hoe vaak krijgen we niet de vraag "mijn partner is niet kinky, wat nu?".

Ik weet ook niet waarom je mensen met meerdere relaties aanvoert als bewijs dat relaties niet vaak voorkomen. Lijkt me juist bewijs van het tegenovergestelde.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
levenismooi

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door levenismooi »

Voleuse schreef:Ik weet ook niet waarom je mensen met meerdere relaties aanvoert als bewijs dat relaties niet vaak voorkomen. Lijkt me juist bewijs van het tegenovergestelde.
Daar was ik misschien niet helemaal duidelijk in, sorry. Ik bedoelde niet dat relaties in de bdsm wereld niet vaak voorkomen, dat is zeker niet waar. En een polygame relatie is net zo goed een relatie, als je daar voor open staat. Ik probeerde alleen aan te geven dat er, in mijn beleving, in de bdsm wereld toch een wat vrijere interpretatie is van wat een vaste relatie inhoudt dan in de vanilla wereld. Omdat ik bij mezelf heb gemerkt dat je daar wel mee om moet kunnen en willen gaan als je op zoek gaat naar de combi vaste relatie met bdsm.

Wat de TS precies zoekt, daar is hij niet helemaal duidelijk in inderdaad. Dat is ook voor iedereen anders natuurlijk. Mijn opvatting van een vaste relatie is per definitie monogaam maar daarin ben ik nogal een eenling binnen de bdsm wereld heb ik gemerkt. En ik geloof ook dat het een nogal gevoelig onderwerp is... No offense ;)

En wel fijn om te horen dat er zoveel mensen toch hun weg vinden in het woud van relaties en bdsm.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door Heidi »

Ik denk dat enorm veel mensen geïnteresseerd zijn in bdsm en daar wel of niet actief in zijn. Maar je scheert ze wel een beetje teveel over één kam zo...
Wellicht is het wel zo dat mensen in de bdsm wereld wat meer open minded zijn, avontuurlijk en outside the box denken en leven (en ik vind dat persoonlijk een bevrijding).
Do more of what makes you happy
liefdesster

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door liefdesster »

Hoi Krisspy ben je op zoek naar een partner met wie je, naast een bdsm relatie, ook een intieme relatie mee kunt opbouwen? Uit eigen ervaring kan ik zeggen...geduld is een schone zaak.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door Peter^ »

Nadat een paar maanden terug de relatie met mijn toenmalige Meesteres was verbroken, heb ik het actief zoeken op een laag pitje gezet. Vorige maand bij toeval in een fetish winkel een dame tegengekomen die voor een bondage bijeenkomst een bunny zocht. Het voelde goed aan, twee weken terug heeft ze mij naar beider tevredenheid gedomineerd. Dat het zo snel kan gaan, had ik niet verwacht. We hebben beiden met onze eigen partner een monogame vanille relatie. Seks en intimiteit hebben we niet op speeldates. Voor O/ons en onze partners een goede invulling.

Succes
Geniet van de positieve momenten.
Iona

Re: Tenderness en BDSM

Bericht door Iona »

Wat fijn voor je Peter!
Plaats reactie