Help...?

Ontmoetingsplaats voor hen met (te veel) superioriteitsgevoel. Hoofdletter niet verplicht
Pip

Re: Help...?

Berichtdoor Pip » 14 sep 2017, 20:32

Oeh!Thanks voor de tips. En dus de platte knoop of mastworp. Die ga ik eens opzoeken.
Een workshop klinkt best gaaf, maar ook wel een beetje spannend. Denk dat we misschien simpel moeten beginnen. Maar hier kan ik wel wat mee. Enneh Voleuse, dat onthoud ik. ;) Wie weet ooit..
Samarium ben ik idd ook al volop aan het lezen. Reageren in de forums doe ik niet zo veel. Voel me nog iets te groen, wat weet ik nou? Haha Gelukkig kan ik wel fijn met jullie mee lezen. Waarvoor mijn dank. :)
Not all who wander are lost.

isara

Berichtdoor isara » 15 sep 2017, 08:51

Nou ja, er zullen wel wat zinnige dingen op die website staan, maar ik zou hem niet aanraden. Ik zat er gisteren even op te lezen en er staan bizarre dingen op. Dan zou ik eerder Samarium, KinyMinds en Fetlife gebruiken.

Voor iets als een paar polsen aan het bed hoef je niet naar een workshop opzich, youtube heeft ook videos, en Kinkacademy ook een aantal gratis geloof ik. En wil je wel verder gaan dan is een peer rope groep ook leuk.

Peter^
Contacteer:

Berichtdoor Peter^ » 15 sep 2017, 21:11

Peerrope groep in Utrecht kan ik je zeer aanraden. Aardige, vriendelijke mensen. Beginners krijgen basis uitgelegd en begeleiding bij het knopen. Voordeel van een peerrope is, dat je bij anderen kan kijken, vragen stellen en info uitwisselen.
Trotse Dominant en lover van lotus{P} :love3:

tessie

Berichtdoor tessie » 16 sep 2017, 22:29

Ik ben naar de workshop gegaan van Voleuse en haar vriend en die kan ik echt heel erg aanraden.
Ik weet dat als je nog nooit bij zoiets geweest bent, het echt ontzettend eng lijkt. En wie weet watvoor rare enge mensen er allemaal zijn en wat er allemaal gebeurt enzo. Maar het is echt super relaxed. Iedereen is heel vriendelijk en de workshop is echt heel leerzaam en leuk. En je bent alleen met je eigen partner bezig met bondage.

Heidi

Berichtdoor Heidi » 30 sep 2017, 15:02

Pip hoe gaat het nu met jullie? Nog aan het stuiteren? Nog leuke kinky ontwikkelingen? :mistress: ;)
Do more of what makes you happy

Pip

Berichtdoor Pip » 30 sep 2017, 19:58

Wat leuk dat je er naar vraagt Heidi. :oops:

Ik heb inmiddels een Fetlife profiel aangemaakt en lees en ontdek daar nog meer over hoe breed de horizon is. ;)

Vooralsnog lijkt de sub rol mij beter te passen en zet ik mijn Dom gevoelens even in de wacht. Mijn vriend vind het lastig om zelf een sub rol aan te nemen, dus dat maakt het sowieso wat ingewikkelder.
Ik heb gemerk dat het in ieder geval verlichtend en verhelderend werkt om er eens met anderen over te praten. :) Sommige dingen vallen eindelijk op zijn plek.

Juist omdat het allemaal zo nieuwig is, vind ik alles interessant. Dus mijn ontdekking duurt voort.. :)

Voleuse

Berichtdoor Voleuse » 30 sep 2017, 20:52

Veel plezier met ontdekken ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa

Pip

Berichtdoor Pip » 30 sep 2017, 22:36

Thanks Voleuse. Ook voor je mooie input. ;)

Heidi

Berichtdoor Heidi » 01 okt 2017, 01:04

Super fijn voor jullie, dat jullie beiden willen ontdekken! En dat jij ook een sub kant hebt en hij meer dominante gevoelens heeft, komt ook mooi uit :)

Have fun!
Do more of what makes you happy

Terug naar “DomClub”