Help...?

Ontmoetingsplaats voor hen met (te veel) superioriteitsgevoel. Hoofdletter niet verplicht
Pip

Help...?

Berichtdoor Pip » 01 sep 2017, 20:54

Hoi, ik ben nieuw hier. Pip, aangenaam. Ik ben een jongedame welke sinds kort toe durft te geven aan haar BDSM interesse.
Ik ben best (lees behoorlijk) zoekende.. Soms verwart het me zelfs, voel ik schaamte of gene. Vraag ik me af of er iets mis met mij is? Deze pagina helpt de boel gelukkig wel weer even in perspectief te zien. Alleen al daarvoor mijn dank. ;)
Ik heb dominante gevoelens merk ik, maar nog geen echte praktische ervaring. Ik zou graag eens met een andere Dominante (dame) kletsen. Gewoon, om te kletsen en misschien wat vragen te stellen. Mocht jij wie dit leest je aangesproken voelen, stuur je me dan een berichtje? ;)
Not all who wander are lost.

Voleuse

Re: Help...?

Berichtdoor Voleuse » 01 sep 2017, 22:26

Niets mis met dominante gevoelens hoor, genoeg mannen en vrouwen die dat een leuke kwaliteit vinden :). Voel je ook vrij om vragen gewoon hier te stellen als je van meerdere mensen input wil.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa

Pip

Berichtdoor Pip » 01 sep 2017, 23:01

Dankjewel Voleuse. Ik weet gewoon niet zo goed waar ik beginnen moet merk ik..

isara

Berichtdoor isara » 02 sep 2017, 01:13

Wat bedoel je met beginnen? Waar je moet beginnen in je spel, of qua het vinden van info, of je gevoelens een plek geven?

En stel inderdaad je vragen hier als je dat wil, we denken graag mee.

kitten

Berichtdoor kitten » 02 sep 2017, 07:03

Hey, welkom! Ik zou je uitnodigen op de koffie, maar ik ben nogal hoogzwanger en moet juist werken aan een legere agenda. Maar ik herken je behoefte om iemand te ontmoeten van toen ik net begon! Ik hoop dat iemand ervoor open staat. :) En anders is wellicht een munch (ontmoeting met meerdere kinksters) misschien een idee?
"Whatever makes you weird is probably your greatest asset" - Joss Whedon

Pien

Berichtdoor Pien » 02 sep 2017, 07:42

Ik ben ook niet heel ervaren. Heb er nu een maand of wat aan toegegeven. Het is verwarrend. Ik herken je gevoelens. Ik ben begonnen met sub gevoelens, maar er komt nu een dominante kant bovendrijven.

Geen idee of ik je kan helpen. Ik heb ook niet echt een idee van waar ik mee bezig ben. Maar vraag maar. Het kwijt kunnen is soms al fijn

JJV

Berichtdoor JJV » 02 sep 2017, 09:03

O help.. In mn hoofd zie ik nu t duo Pien & Pip.. Zich afvragen waarom alle fet profielen iets tegen p&p hebben....

..nou ja.. Veel profielen.
Maar succes.
~\v/~

Crownless

Berichtdoor Crownless » 02 sep 2017, 09:05

JJV deed me grinniken.

Maar herkenbaar. Weet niet waar je woont. Maar als je in de buurt van Eindhoven zit, kunnen we best afspreken :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!

Pien

Berichtdoor Pien » 02 sep 2017, 09:06

LOL! Lach hardop JJV.

Pip

Berichtdoor Pip » 02 sep 2017, 10:59

Haha JJV, wil je ons iets duidelijk maken? ;) Gut mijn onzekerheid is ook misschien een beetje suf. Ja waar ik beginnen moet weet ik niet zo goed. Ik heb een leuk vriendje en hij zegt dat het goed is dat ik het voor mezelf onderzoek.
Ik heb best fantasieën over hoe zoiets zou kunnen gaan. Een spel in mijn hoofd gaat als vanzelf. Ik heb de touwtjes in handen en hij heeft mij te volgen. (Daar wil hij trouwens best mee experimenteren) Maar ik wil het ook 'goed' doen, geen klungel zijn zeg maar. Hebben jullie lees tips of adviezen? Waar hadden jullie echt iets aan in het begin?

Yara

Berichtdoor Yara » 02 sep 2017, 11:51

Toen ik ging domineren speelde ik al heel lang als sub, dus ik ben niet begonnen op 0, maar vond op samarium veel nuttige info. Wel een website gericht op jongeren, maar de artikelen zijn gewoon te lezen. Ook op was staat volgens mij een domschool of zoiets. Verder vond en vind ik experimenteren leuk en fijn om ergens te beginnen. Neem eens een pollepel of wasknijpers mee naar de slaapkamer, beveel hem of haar te knielen of je te bevredigen (of zichzelf en dan vooral uitgebreid toekijken en commentaar leveren), bind hem vast met het touw van je badjas, doe wat in je op komt en kijk of het werkt.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth

JJV

Berichtdoor JJV » 02 sep 2017, 13:07

Zoals je op mij reageert belooft in ieder geval al veel goeds.
Persoonlijk denk ik trouwens dat je beter overkomt als je ook durft te klungelen.
Zo n film Domina houding schiet je partner waarschijnlijk van in de lach.. En soms lucht dat enorm op.

Zijn mensen die t allemaal erg serieus vinden dat es en em.
Ik ben meer t type die met zn co top degen gevechten doet met de canes over de gebonden (en geblinddoekte) sub heen...
~\v/~

Pip

Berichtdoor Pip » 02 sep 2017, 15:01

Het is zoals Pien zegt al fijn om het even kwijt te kunnen. Jullie reacties maken in ieder geval dat ik me welkom voel. Vrij om mijn gedachten te uiten en evt. vragen te stellen.

Waarschijnlijk heb je gelijk JJV, moet ik ook enigszins 'bij mezelf' blijven. Het speelse (en misschien klungelige) past mij ook beter denk ik. Zie mezelf eerder als een strenge juf op geile hakken dan een échte Domina zoals je in films ziet. :)
Ik ben een beginner, durf eerlijk te zijn mbt mijn onzekerheid. Kan me voorstellen dat ik niet serieus genomen wordt door een of dé 'echte' Haha. Zolang mijn vriend mij maar serieus neemt toch. ;)

Ik heb zo van die hersenspinsels.. Het lijkt me heel spannend om Mn vriend te verrassen. Ergens een hotelkamer huren, waar hij heen moet komen en hem dan van tevoren vast wat opdrachten mee te geven. Mijn fantasie neemt echter meteen een loopje met me als ik hier aan denk.
Yara's tips zetten mij wel weer op de grond. Ik hoef niet meteen een arsenaal aan spullen aan te schaffen. Laten we klein beginnen. Het mag simpel en minder groots. (Dan jaag ik Mn vriend ook niet meteen een boel angst aan hoop ik. ;) Haha)

Laatste loodjes Kitten? Succes alvast. :)

Crownless, jammer Eindhoven is best een stuk hier vandaan. Vooralsnog fijn om digitaal Mn hart te luchten. Wel tof dat je dat zou doen, dankje.

Pien

Berichtdoor Pien » 02 sep 2017, 15:20

Klungelen is niet erg. Maak het niet meteen te ingewikkeld. Begin met inderdaad die pollepel (die is echt gemeen) en het koord van je badjas. Of de zijne.
Knijpers kunnen leuk zijn.

Het serieuze is ook niet mijn ding, schiet ik van op slot. Moet er wel met humor mee aan de slag kunnen.

En er is niks suf aan onzekerheid...

Pip

Berichtdoor Pip » 02 sep 2017, 15:48

Ik had een reactie geschreven, maar die is ineens verdwenen ofzo.
Wat Pien zegt, het even kwijt kunnen is fijn. Dankzij bovenstaande reacties van jullie allen voel ik me welkom en vrij om Mn gedachten en vragen te uiten.

Ik denk idd JJV dat ik dichter bij mezelf moet blijven. Eerlijk in mijn onervarendheid (en dus klungelen) past beter bij mij. Zie mezelf eerder als strenge juf op hoge geile hakken dan als een Domina uit de film gehuld in latex. ;) Mijn verwachtingen mogen iets omlaag. ;)

Ik heb een fantasie waarbij ik Mn vriend naar een hotel wil laten komen. Vooraf al wat opdrachten geven en hem verrassen. In mijn hoofd neemt dat een loopje. Ik vond dat ik direct allerlei zaken aan moet schaffen. Yara zet mij echter met beide benen op de grond. Niet te groot denken. (Ik wil Mn vriend ook niet meteen te veel angst aan jagen. ;) Haha) Keep it simple..

Oh Kitten, laatste loodjes? Leuk. Succes! :)

Crownless, Eindhoven is best een stuk. Vooralsnog fijn om me digitaal te uiten. Wel een tof aanbod, dankjewel.

Terug naar “DomClub”