Bondage en klaarkomen

Voor gesprekken op niveau. Vloerniveau.
Rach

Bondage en klaarkomen

Berichtdoor Rach » 02 nov 2017, 09:54

Goeiemorgen....heerlijk op nuchtere maag een vraag die me bezighoudt maar waar ik het antwoord niet op weet.
Hoe voelt het om vastgebonden te liggen en klaar te komen en dat je partner maar door blijft gaan zodat je écht gek wordt? Is dat een über ervaring of is dit tergend vervelend en misschien zelfs wel pijnlijk?
Vraag me dit al een tijdje af. Als ik me vrij kan bewegen heb ik de drang om dan te " ontsnappen" ...ben eigenlijk nieuwsgierig of ik dit wil uitproberen met mijn D.... :yes:

Voleuse

Re: Bondage en klaarkomen

Berichtdoor Voleuse » 02 nov 2017, 12:42

Ik denk dat dat heel persoonlijk is, mij lijkt het echt vreselijk maar ik wordt heel snel gevoelig en pijnlijk nadat ik ben klaargekomen (en dat gaat sowieso niet zo makkelijk). Als je nieuwsgierig bent dan zou ik het gewoon lekker uitproberen, als het niet leuk is weet je dat ook weer toch ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa

kitten

Berichtdoor kitten » 02 nov 2017, 16:07

Ik vind het vreselijk en er zijn weinig bondages die me dan tegen kunnen houden. Dacrael speelt dat spelletje wel graag, maar het gevolg was na een tijdje dat ik heel moeilijk klaar kwam, omdat ik gewoon bang was voor wat daarna kwam. Dus ik kon net dat drempeltje niet over. Gelukkig alleen in bondage, van masturbatie kon ik nog gewoon komen.
"Whatever makes you weird is probably your greatest asset" - Joss Whedon

Heidi

Berichtdoor Heidi » 02 nov 2017, 18:38

Na een orgasme heeft m’n clit écht even pauze nodig hoor, als iemand dan direct door zou gaan, dan zou ik echt boos en zelfs paniekerig worden... weg spel

Maar als het een fantasie van je is, vooral eens proberen ;)
Do more of what makes you happy

Jezebel

Berichtdoor Jezebel » 02 nov 2017, 20:07

Voor mij is dat ook niet fijn, alles is zo gevoelig na een orgasme. Het voelt dan echt teveel, en op de verkeerde manier pijnlijk en irritant. Maar misschien werkt het voor jou anders, dus probeer het vooral!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets

Ravelijne

Berichtdoor Ravelijne » 02 nov 2017, 23:22

Ik kan het ook niet aan qua overgevoeligheid, maar ik weet dat er vrouwen zijn voor wie het hemels is. Of hels, maar op de goeie manier. ;) Goed doorpraten en goed stopwoord en of andere manieren van inchecken afspreken? :)

Terug naar “SubClub”