Nieuw en onbekend!

Voor gesprekken op niveau. Vloerniveau.
SunnyVelvet

Re: Nieuw en onbekend!

Berichtdoor SunnyVelvet » 12 feb 2018, 00:19

JerryM schreef:ben je een flirt en vindt hij dat vervelend?

Nee, ik ben niet van flirt...maar ik leg heel makkelijk contact met een man. Daar komt mijn partner zijn uitspraak van. Ik ben de enige vrouw die tussen mannen werk. Wanneer wij ergens stappen ben ik heel vriendelijk tegen de mannen. En als ik een partner heb ben ik heel trouw wat er ook gaande is.

Voleuse

Berichtdoor Voleuse » 12 feb 2018, 11:04

(Heb je liever dat we Engels spreken? Want dat kan ook)

Ik denk dat jouw D gelijk heeft en dat een situatie waarbij jouw zelfvertrouwen compleet afhangt van zijn complimenten ongezond is. Het is fijn dat je nu een relatie hebt waar je je fijn in voelt, maar het is niet goed als dat je compleet afhankelijk van hem maakt. Het moet niet zo zijn dat hij jouw therapeut is en niet meer je vriend.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa

Iona

Berichtdoor Iona » 12 feb 2018, 15:57

Met die basis begon ook mijn relatie met mijn D.
Mijn lage zelfbeeld en afhankelijke opstelling zouden de relatie stuk gemaakt hebben.
Wanneer hij kwam had ik een leuk weekend, kortom, ik maakte hem verantwoordelijk voor mijn geluk.
Dat is niet gezond en zelfs niet fair.
We hebben ook veel gesprekken gehad alvorens hij me alleen liet om zelf te ontdekken.
Om me te ontdoen van m'n laagje onzekerheid, m'n laagje vrouw van.., laagje kind van..laagje zo hoor je te zijn, laagje zo hoor je er bij, etc.
Ont-wikkelen tot ik mezelf kan zijn.
ik ben van alles gaan doen om uit te vinden wat bij me past en wat niet.
Mijn leven is leuker, waardevoller, gezonder en eerlijker geworden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt SunnyVelvet!
Ik ben een ontdekkingsreiziger,
en sla paden in die ik niet ken.
Ik heb het recht om te verdwalen.
Zo kan ik worden wie ik ben.

SunnyVelvet

Berichtdoor SunnyVelvet » 13 feb 2018, 00:25

Iona schreef:Met die basis begon ook mijn relatie met mijn D.
Mijn lage zelfbeeld en afhankelijke opstelling zouden de relatie stuk gemaakt hebben.
Wanneer hij kwam had ik een leuk weekend, kortom, ik maakte hem verantwoordelijk voor mijn geluk.
Dat is niet gezond en zelfs niet fair.
We hebben ook veel gesprekken gehad alvorens hij me alleen liet om zelf te ontdekken.
Om me te ontdoen van m'n laagje onzekerheid, m'n laagje vrouw van.., laagje kind van..laagje zo hoor je te zijn, laagje zo hoor je er bij, etc.
Ont-wikkelen tot ik mezelf kan zijn.
ik ben van alles gaan doen om uit te vinden wat bij me past en wat niet.
Mijn leven is leuker, waardevoller, gezonder en eerlijker geworden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt SunnyVelvet!

Dankjewel Iona voor je reactie. Leuk dat er ook die dezelfde schoenen heeft gepast is in dit forum. Nog een paar maanden geleden wilde hij kappen met onze relatie, maar besloot om toch door te gaan en gaf de kans voor ons. Met de kerst heeft hij mij voorgesteld aan zijn familie.
Vandaag heb ik een aanmoedigend compliment van hem heb ontvangen. Hij zei dat ik stukje vooruit ben met mijn houding, mij zelfbeeld wat hem heel blij maakt. Hij heeft zo veel geduld met mij dat ik hem bewonder waar hij die alle rust vandaan haalt. Ik ben niet van veel praten, maar ik snapte dat met dimeze houding ga ik maar achteruit en beloofde blijven communiceren. Het was mij best moeilijk deze vaardigheid te ontwikkelen. Maar nu durf ik het.
Eigenlijk bof ik enorm met zo een man. Hij geeft veel om mij. Dat kun je zien van de berichten.
Bijlagen
20180212_224302.jpg
20180212_222716.jpg

SunnyVelvet

Berichtdoor SunnyVelvet » 13 feb 2018, 00:33

Voleuse schreef:(Heb je liever dat we Engels spreken? Want dat kan ook)

Ik denk dat jouw D gelijk heeft en dat een situatie waarbij jouw zelfvertrouwen compleet afhangt van zijn complimenten ongezond is. Het is fijn dat je nu een relatie hebt waar je je fijn in voelt, maar het is niet goed als dat je compleet afhankelijk van hem maakt. Het moet niet zo zijn dat hij jouw therapeut is en niet meer je vriend.

Jij ziet het goed Voleuse. Maar het is niet in een dag weg te doen. En ik werk er aan. Daarom ben ik bij deze club aangesloten. Wil adviezen ontvangen. De andere evaringen horen hoe de relatie binne relatie verloopt, hoe de andere een gouden midden er in vinden.

Iona

Berichtdoor Iona » 13 feb 2018, 01:29

Idd, Voleuse heeft het perfect verwoord!
Voor jou ook herkenbaar Voleuse?
Ik ben een ontdekkingsreiziger,
en sla paden in die ik niet ken.
Ik heb het recht om te verdwalen.
Zo kan ik worden wie ik ben.

Voleuse

Berichtdoor Voleuse » 13 feb 2018, 12:50

Ik heb gelukkig een fijne jeugd gehad :).
Maar ik zit wel in een D/s die intens is, en ik merk zelf ook dat de lijn heel dun is tussen fijn submissive en veel te afhankelijk. Het maakt bij ons ruzies veel intenser bijvoorbeeld, want als de relatie uit gaat IS MIJN LEVEN VOORBIJ?!?! En ik merk ook dat ik minder snel bedenk dat ik ook gewoon zelf iets kan gaan doen, als mijn D ergens niet heen kan heb ik al snel zoiets van oh, dan ga ik ook niet. Terwijl het ook juist goed is om soms zelf iets te gaan doen. Ik worstel ermee om aan de gezonde kant van die lijn te blijven, want de D/s is me heel veel waard en meestal een goede invloed in mijn leven, maar soms schiet het echt te ver door. Ik moet echt bewust zelfstandig dingen blijven doen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa

skaoot

Berichtdoor skaoot » 13 feb 2018, 13:03

Zijn al een hoop zinnige dingen gezegd. Werken aan jezelf kan je ook zelf, en niet alleen vanuit de relatie. Beter therapie ernaast doen dan van je relatie therapie maken...
Maar ik reageer vooral even omdat ik merk dat ik het wat ongemakkelijk vind dat je screenshots van gesprekken met iemand anders hier deelt. Ik zou het zelf niet tof vinden als iemand iets waarvan ik denk dat het een persoonlijk gesprek is zo op internet gooit.
Als je zegt dat je een lief compliment hebt gehad denk ik dat we je allemaal geloven zonder extra bewijs :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!

JerryM

Berichtdoor JerryM » 14 feb 2018, 00:05

Ja, vroeg me ook af of de ander toestemming voor de screenshots heeft gegeven, en of ie hier meeleest.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln

Peter^
Contacteer:

Berichtdoor Peter^ » 18 feb 2018, 00:56

SunnyVelvet schreef:D/s relatie binnen relatie gaat 24/7 door. Hij stelt zijn eigen regels op.
Heb jij daar nog wat over te zeggen?
Trotse Dominant en lover van lotus{P} :love3:

Terug naar “SubClub”