Wanneer is een spel klaar?

Voor gesprekken op niveau. Vloerniveau.
eireann
Site Admin
Contacteer:

Re: Wanneer is een spel klaar?

Berichtdoor eireann » 13 dec 2017, 21:15

Dan is het nu tijd voor het grote bdsm cliche :) Blijf communiceren!! ;)
**Self Rescuing Princess**

Jezebel

Berichtdoor Jezebel » 13 dec 2017, 21:18

XD ja, maar geldt dat niet altijd? Ben trouwens nog steeds benieuwd naar meer ervaringen!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets

pluis

Berichtdoor pluis » 14 dec 2017, 00:45

Ik heb zelf wel eens feedback gehad dat het bij mij (als D) niet duidelijk was wanneer een spel nu precies over was. Ik denk dat de feedbackgever in kwestie (you know who you are) daar best een punt mee had. Duidelijk een stukje onervarenheid van mij, dat niet goed kunnen inschatten wanneer iemand eigenlijk al klaar, maar nog aan het uitsubben is, en wanneer iemand echt nog meer wil. Tegelijk is het ook wel een beetje mijn stijl. Ik houd als D erg van iemand steeds op het randje laten balanceren en er dan net niet overheen gaan. Dat is alleen iets waar je (nou ja, waar ik) echt handigheid in moet krijgen en ik denk dat dat vooral komt als je iemand heel goed kent.

Zelf later als s nog eens met iemand gespeeld die juist heel bewust stuurde, met opmerkingen als "over vijf minuten gaan we..." Dat vond ik in dat vrij losse contact wel heel fijn, maar in een intiemer verband had ik zo'n soort formulering denk ik te klinisch gevonden.

Overigens herken ik me ook in dat gevoel val 'spelschaarste' - dat je inderdaad denkt 'we moeten er nu alles uit halen wat er in zit, want wie weet hoe lang het duurt voor we weer...' Ik kan dat met seks ook best wel hebben. Jammer, want daarmee zit ik regelmatig in m'n eigen vaarwater. Er is maar weinig dat meer afdoet aan de lol van het moment dan je zorgen maken over de al dan niet bestaande volgende keer dat er iets zou kunnen gebeuren. Het gekke is dat ik dat gevoel van schaarste als D ook gewoon heb. Ongeacht aan welke kant van de zweep je staat - je houdt toch op als de ander niet meer wil, dus je zit altijd vast aan andermans grenzen. Lastig, dat :grin_ani:
"You seek a false comfort when you demand that I define myself for you with words. Words do not contain or define any person. A heart can, if it is willing."

- Beloved

(Golden Fool, Robin Hobb)

Peter^
Contacteer:

Berichtdoor Peter^ » 19 dec 2017, 00:13

Samen met mijn D of s praten we over manieren die voor ons beiden prettig zijn om een spel te eindigen. Als sub geef ik aan dat het spel ten einde is, wanneer de D mijn collar en boeien af doet. (een spel als sub begint voor mij ook als ik die collar en boeien om krijg).

Als Dom ben ik zo op mijn sub ingespeeld dat we aanvoelen als het genoeg is. Een D/s spel spelen zit in onze relatie verweven. Soms duidelijker met boeien, soms spel momentjes. Ik ben al tijden gestopt met het plannen van een spel. Want zodra het anders loopt dan gepland, ligt de planning overhoop en dat is een verstoring van de dynamiek voor mij.
Trotse Dominant en lover van lotus{P} :love3:

Justine

Berichtdoor Justine » 28 mar 2018, 16:13

Heel herkenbaar dat gevoel, had ik ook altijd maar het is wel altijd mijn Meester die het stop zet, terwijl ik nog vaak meer wil. volgens mijn Meester heeft dat te maken met (buiten dat ik een sletje ben) met het feit dat ik zo ga trippen. dus wat hij nu doet is zeer zachtjes mij terug op aarde brengen. dat helpt. want dan kan ik wennen aan het idee dat het goed en fijn was en dan nog even samen na soezen en genieten. voor mij werkt dat.

hoe lang spelen we.... uren meestal. gemiddeld starten we om 20h en stoppen we rond 4h 's ochtends. kan natuurlijk wat variëren.

xxx justie

Terug naar “SubClub”