De wrede tovenares is toch eindeloos veel mooier?

Voor gesprekken op niveau. Vloerniveau.
kitten

Re: De wrede tovenares is toch eindeloos veel mooier?

Berichtdoor kitten » 30 apr 2018, 21:48

Hoi! Ik ben Kitten. Mijn naam viel hier. :) Ik ben inderdaad al vaak naar de high tea geweest.

Ik ben de Domme van jongetje-van-de-nacht. Ik heb hem al talloze keren vast gebonden, in kooien opgesloten, anaal genomen met mijn voorbinder, geslagen op zijn rug, benen, voeten, ballen. Ik heb zijn scrotum ooit in het openbaar dusdanig toegetakeld, dat mensen oprecht bang van mij werden. Ik liep op hoge hakken door fetisj clubs met jongetje aan een ketting achter me aan. Ik was zijn Mevrouw, zijn wereld en zijn alles.

6 maanden geleden ben ik bevallen. Mijn lijf zit nog vol hormonen daarvan. Mijn buik is niet strak meer. Zal ie ook nooit meer worden. Ik heb al zeker een jaar geen zweep meer aangeraakt. Jongetje heet tegenwoordig Heerscher-van-de-nacht. Hij heeft een sub. Maar voor mij blijft hij mijn sub en elke ochtend brengt hij me mijn kopje koffie, geeft een kusje op het randje van het kopje en reikt het me aan. Ook toen ik nul interesse meer had om dominant te doen. Ook toen mijn lijf amper nog vooruit kon. Ik blijf zijn Mevrouw. Ook zonder strenge blik.

Die toewijding, dat is onbetaalbaar. Als je dat een vrouw kunt bieden, dan komt het wel goed. En ik snap dat je daar niet voor wil betalen. Zou ik ook niet doen. Betaalde dominantie is heerlijk, maar wel een andere dynamiek.

Ik ben er bij de Lentemeet waarschijnlijk ook. Spreek me maar aan. Als je durft... :twisted:
"Whatever makes you weird is probably your greatest asset" - Joss Whedon

Nachtridder

Berichtdoor Nachtridder » 01 mei 2018, 07:34

kitten schreef:Hoi! Ik ben Kitten. Mijn naam viel hier. :) Ik ben inderdaad al vaak naar de high tea geweest.

Ik ben de Domme van jongetje-van-de-nacht. Ik heb hem al talloze keren vast gebonden, in kooien opgesloten, anaal genomen met mijn voorbinder, geslagen op zijn rug, benen, voeten, ballen. Ik heb zijn scrotum ooit in het openbaar dusdanig toegetakeld, dat mensen oprecht bang van mij werden. Ik liep op hoge hakken door fetisj clubs met jongetje aan een ketting achter me aan. Ik was zijn Mevrouw, zijn wereld en zijn alles.

6 maanden geleden ben ik bevallen. Mijn lijf zit nog vol hormonen daarvan. Mijn buik is niet strak meer. Zal ie ook nooit meer worden. Ik heb al zeker een jaar geen zweep meer aangeraakt. Jongetje heet tegenwoordig Heerscher-van-de-nacht. Hij heeft een sub. Maar voor mij blijft hij mijn sub en elke ochtend brengt hij me mijn kopje koffie, geeft een kusje op het randje van het kopje en reikt het me aan. Ook toen ik nul interesse meer had om dominant te doen. Ook toen mijn lijf amper nog vooruit kon. Ik blijf zijn Mevrouw. Ook zonder strenge blik.[/quote]

...dit is wat ik bedoelde, al die tijd.
Wat heerlijk om te lezen dat het echt bestaat.

kitten schreef:Die toewijding, dat is onbetaalbaar. Als je dat een vrouw kunt bieden, dan komt het wel goed. En ik snap dat je daar niet voor wil betalen. Zou ik ook niet doen. Betaalde dominantie is heerlijk, maar wel een andere dynamiek.

Ik heb moeite de woorden te vinden, om uit te drukken hoe dankbaar ik ben om dit horen.
Dus ik hou het even simpel;
Dank je wel, Kitten.
Wat een opluchting om begrepen te worden.

kitten schreef:Ik ben er bij de Lentemeet waarschijnlijk ook. Spreek me maar aan. Als je durft... :twisted:

Ik hoop echt heel erg dat je ook komt.
Ik wil je zo veel vragen.

liefs,

Ramon
"...and with her guidance and patience, she compressed this lump of coal into a flawless diamond, worthy to become the very extension of her will." ~excerpt from the Chronicles of the Demon Queen.

leonietje

Berichtdoor leonietje » 01 mei 2018, 15:57

kitten schreef:Hij heeft een sub.

Kleine correctie ooit voelde ik me sub maar dat gevoel van onderdanigheid is al bijna een jaar weg en ik wil ook door de buitenwereld even niet zo gezien worden. (nu ik erover denk ik moet iets met mn fetlife profiel) Ik voel me echt ontzettend nilla en kink gevoel is echt ontzettend kwijt. Zelfs mn fantasieën zijn alleen nog maar nilla. Ik wil juist in alles gelijkwaardig zijn met hem.. En daar worstel ik enorm mee. Ik wilde er niets van zeggen hier want het is niet echt relevant voor het verhaal maar het blijft hangen in mn hoofd dat het niet klopt. In een 2de relatie met iemand anders zou ik momenteel juist degene willen zijn waar een beetje tegenop gekeken zou worden..

Ik hoop dat het sub gevoel ooit terug komt want het was altijd wel fijn.. :(

kitten

Berichtdoor kitten » 02 mei 2018, 08:46

Maar begrijp je ook wat ik probeerde te vertellen, Nachtridder?..? Dat we nog een D/s hebben (als je dat al zo mag noemen...) is 100% te danken aan Heerscher zijn volhardendheid en geduld. Ik bied hem niks meer, we spelen nooit meer. We hebben allebei de hoop en het vertrouwen dat dat wel weer goed komt, maar nu is het er niet. En dat vertrouwen heeft ook heus wel gewankeld de afgelopen maanden. Jij zoekt naar die wrede tovenares, maar het meeste van haar macht komt vanuit jou.
"Whatever makes you weird is probably your greatest asset" - Joss Whedon

isara

Berichtdoor isara » 11 mei 2018, 17:32

Hoe gaat het met de ridder van de nacht?

Nachtridder

Berichtdoor Nachtridder » 15 mei 2018, 05:16

Hij gaat prima ;)
"...and with her guidance and patience, she compressed this lump of coal into a flawless diamond, worthy to become the very extension of her will." ~excerpt from the Chronicles of the Demon Queen.

Jezebel

Berichtdoor Jezebel » 15 mei 2018, 07:36

Goed om te lezen :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets

isara

Berichtdoor isara » 20 mei 2018, 08:37

So much information :lol:

Terug naar “SubClub”