in Amerika kan alles :)

Ook BDSM-ers halen wel eens de voorpagina
Plaats reactie
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

in Amerika kan alles :)

Bericht door phedre »

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door Crownless »

Wel fijn dat ze gesteund wordt door haar ouders, denk ik dan maar.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door kitten »

Heb ik daar nou echt op geklikt...? :nooo:
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door Mack »

Well ... YKINMKBYKIO ... ? :shock: :roll:

Ik denk dat zij "hem" erg op een voetstuk zet ... qua intelligentie ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door Ravelijne »

Doet me denken aan het verhaal van Mary Toft die in 1726 een fenomeen werd toen ze zei dat ze konijntjes baarde. Ze werd zelfs verdedigd door de lijfarts van koning George de eerste. Wat uiteindelijk niet zo goed voor zijn carriere was toen ze toegaf dat het een hoax was en de bak in draaide. #nietsnieuwsonderdezon
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door pluis »

Ik vind het vooral een beetje zielig voor die mevrouw. Ze doen hier toch al in zeer wisselende mate aan 'Sex Ed' en dan is de kwaliteit vaak ook nog om van te huilen. 'Abstinence Only' (dus geheelonthouden van seks tot na het huwelijk) is in sommige staten de enige methode waar de staat en de ouderraden aan willen bijdragen en zelfs dan worden sommige kids nog thuisgehouden. In Nederland is het curriculum soms al magertjes, maar in elk geval krijgen we toch meestal wel de biologische feiten.

Hier zie ik met enige regelmaat mensen die denken dat voor vrouwen de vagina en de plasbuis gewoon hetzelfde zijn, en die geloven dat condooms gewoon alle SOA's en ook sperma doorlaten (dat is een stokpaardje van de Abstinence Only clubs - dat voorbehoedsmiddelen niet helpen en je er alsnog ziek & zwanger van wordt). gevolg is dat mensen ze dus maar gewoon niet gebruiken. Gek hoor, dat er hier nog zo ontzettend veel ongewenste zwangerschappen zijn.

T kan dus best zijn dat ze helemaal geen idee heeft hoe seks en zwanger worden werkt. Tel daarbij op dat iemand 'r ooit eens 'voor de grap' verteld heeft dat mensen en varkens genetisch erg op elkaar lijken en dat ze dus maar uit moet kijken voor Pete en voila, ze denkt dat ze zwanger kan worden van een varken.

Smakeloos artikeltje, als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door Mack »

Dus volgens de Amerikaanse redenering is "abstinence" een vorm van sex?
Zo ongeveer als dat bij je voordeur staan een vorm van autorijden is? :confused:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Oppergodin_Hera

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door Oppergodin_Hera »

Mijn dochtertje heeft heel lang gedacht dat als een jongentje en meisjes handen vast houden datver babytjes komen. Maar die was toen pas 5.
Ik ken wel een verhaal van 20 jaar terug toen ik nog op de mts zat. (Oei ben ik echt zo oud) Er was een dikker stel dat kinderen wilde. Lukte steeds niet. Allerlei onderzoeken. Alles was goed. Dokters voor een raadsel. Na een helepoos kwam naar voren dat hij haar navel neukte..... hij wist niet dat hij lager moest zijn.......

En mijn nichtje had met haar vriendje anaal seks. Die wisten ook niet dat er nog een gat was om seks mee te hebben. En nu is mijn nichtje advocaat. Dus geen dom iemand, alleen nooit op gelet bij biologie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door Ravelijne »

Het berichtje in kwestie is een hoax. Het zegt wel iets over het klimaat rond sex in de US dat het niet eens ondenkbaar is, maar in dit geval is het (gelukkig) fictie van mensen die traffic willen genereren voor hun site met een verzonnen verhaaltje.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door tessie »

Mijn moeder dacht op puberleeftijd ook nog dat ze zwanger kon worden van close dansen met een jongen. Dat was wel in Suriname. En lang geleden dus :P
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: in Amerika kan alles :)

Bericht door pluis »

Ravelijne schreef:Het berichtje in kwestie [url=http://www.snopes.com/texas-woman-pregnant-by-pig/]is een hoax. Het zegt wel iets over het klimaat rond sex in de US dat het niet eens ondenkbaar is,
Gelukkig! En nee, ondenkbaar vind ik het niet. Het is lastig dat juist de conservatiefste (meest religieuze) staten zo'n hoop te zeggen hebben in de schoolboekenmarkt. Het leidt tot rare zaken, zoals het Christelijke verhaal van de schepping en 'creationisme' onderwijzen naast de theorie van evolutie en dan zeggen, omdat die zogenaamd allemaal even zwaar zouden wegen.

Rare jongens, die Amerikanen :S
Plaats reactie