Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Crownless

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Berichtdoor Crownless » 24 nov 2016, 19:36

Vandaag kreeg ik deze binnen via AliExpress:
https://m.aliexpress.com/item/326520281 ... 3#autostay

Afbeelding

Ik heb er 22 dagen op moeten wachten. En was ook wat huiverig vanwege duane kosten. Maar de verkoper had als waarde $10 erop gezet. Dus kwam zonder extra kosten binnen.

De klemmen zien er naarder uit dan ze zijn, maar dat wordt goed gemaakt door de gewichten. De een is 124 gram, de ander 123. Maar dat kan ook een afwijking zijn van mijn keukenweegschaal. Ze bijten niet echt, maar je voelt wel een druk die denk ik na verloop van tijd steeds vervelender wordt.

Ik heb geen idee wat het materiaal is. De klemmen zelf voelen licht. Een magneet blijft eraan plakken.

Maar de afwerking is top, geen scherpe randen, ziet eruit alsof het tegen een stootje kan. Ik ben tevreden :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!

Peter^
Contacteer:

Berichtdoor Peter^ » 26 nov 2016, 00:28

Tevreden over het uiterlijk of over het effect van het gebruik? Bij D of bij s?
Trotse Dominant en lover van lotus{P} :love3:

Frodo
Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Frodo » 04 nov 2017, 21:55

whip.jpeg

Ofschoon ik geen liefhebber ben van lange zwepen (ik sta liever dichtbij m'n sub) toch deze aangeschaft en ik moet zeggen: Hij stelde niet teleur.

Mij niet, haar wel :)

Materiaal: (ik vermoed) zacht rubber omwikkeld met gevlochten stroken kunstleer.

Lengte: 2 meter

Kwaliteit: Steviger dan verwacht.

Prijs: Elf euro maar inmiddels al gezakt naar acht plus verzendkosten. (Wish, dus vanuit China)

Levertijd: Drie weken.

Effect: Euh... knál, ouch, f•ck! (vrij goed dus).

Of ie lang mee zal gaan durf ik nog niet te voorspellen maar voor dat geld hoeft dat eigenlijk niet eens. 't Is wel zaak om even met dat ding te oefenen; het is geen speelgoed voor beginners.

Gelukkig meldt zich hier zo nu en dan een proefkonijn die wel open staat voor wat experimenten...

Terug naar “Shopping”