Womanizer

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Womanizer

Bericht door tessie »

Whaaaaaaa!! Ik heb een womanizer besteld!! :static: :static: :static: :static: :static: :static: :banana: :banana: :banana: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Na de review op climaximaal was ik zoooo benieuwd! SPM heeft een online sexshop en die gaat ze nu ook verkopen. En nu zijn ze dus in bestelling en eentje is er dus voor mij!

Ik ben zoooooo benieuwd!!! Ik kan niet wachten! En het duurt mss nog wel een week! :panic:

http://sensualdreams.nl/womanizer.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Womanizer

Bericht door eireann »

Ik ben benieuwd Tess!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Ja ik ook!! Kan me er nog geen voorstelling bij maken hoe het voelt hihi!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Womanizer

Bericht door isara »

Whoa cool! Kan me herinneren dat de recensie op climaximaal echt goed was ja. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Ja sinds iemand dat hier postte, dacht ik echt van omg moet ik hebben!! En toen ik dat filmpje ook nog zag (die je via die link kan zien) dacht ik helemaal van moet ik NU hebben! :D
Maar moest ook nog even sparen haha!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Womanizer

Bericht door Voleuse »

Haha dat was ik die dat postte. Ik heb wat teweeg gebracht :P. Maar ik ben ook zeer benieuwd, en als ik er ooit geld voor heb gaat er hier ook zeeeeker eentje komen (maar dat is nog even sparen haha)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Oohh was jij dat Voleuse :worshippy: :worshippy: Nu alvast bedankt haha!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Womanizer

Bericht door juffie »

Heb je hem al? en zo ja, hoe issie????
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Oh ja ik heb hem!
Ik heb op FL een uitgebreide review geschreven, maar die zal ik zo even hier ook plakken! :D
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Eigenlijk gelijk al toen ik voor het eerst over dit speeltje las, dacht ik: die MOET ik hebben! Ik hou echt heel erg van sextoys, en als er dan zoiets nieuws op de markt komt, waar je dan ook nog eens zoveel positieve reviews over leest, dan word ik wel gelijk héél hebberig hoor!

Een nieuwe toy die niet vibreert, die niet je clitoris aanraakt, maar wel zorgt voor een gegarandeerd en geweldig orgasme. De Womanizer zuigt zachtjes je clitoris naar binnen, en door pulserende luchtdruk golven (ohh, ik voel het nu gewoon weer, nu ik dit typ! :D ) word je clitoris gestimuleerd.

Maar de Womanizer is natuurlijk niet goedkoop, dus ik moest ook gewoon nog even geduld hebben (ge-wat? Wat is dat voor woord??) en sparen. En toen eindelijk was dan het moment daar. Mijn lang verwachte Womanizer eindelijk in mijn bezit!

Ik kon natuurlijk niet wachten om hem uit te proberen. Eerst nog even opladen, want hij was wel een heel klein beetje opgeladen, maar ik wou hem natuurlijk op volle kracht uitproberen. Want ik hou van volle kracht bij toys ;-) Maar natuurlijk zette ik hem wel gelijk even aan, even kijken wat ie doet. Een rood lampje ging branden en ik hoorde een zacht gebrom. Eh, oke... Ik stak mijn vinger in de opening en verwachtte dat ik gezuig aan mijn vinger zou voelen. Maar niet dus. Ik voelde de lichte trilling van het motortje, en verder eigenlijk vrij weinig. Ok, misschien moest ik het op het puntje van mijn neus proberen. Zijn toch altijd nog mensen die zeggen dat je een vieb op het puntje van je neus moet uittesten (waar ik het overigens zo niet mee eens ben :P Ik bedoel, welke vibratie voelt er nou lekker op je neus?!), maar goed, misschien moest je specifiek dit ding wél op je neus testen. Dus, zat ik daar. Met de Womanizer op mijn neus. En nog steeds niks. Oke, ik voelde een lichte wanhoop opkomen en zette het ding op mijn tong. Die is ook nat toch, misschien werkt het beter in een natte omgeving :P Maar mooi niet dus. Een lichte trilling, meer niet. Het leek een beetje op zo’n ouderwetsche pocketrocket met het allerlaatste beetje batterij net voor hij stopt met werken. Ik begon me een beetje zorgen te maken, dit was toch niet wat ik verwacht had. Zou het wel net zo lekker zijn als ik had verwacht? Of zou dit een enorme anti-climax worden?

Toen eindelijk het batterij indicator lampje niet meer knipperde ten teken van de vol opgeladen batterij, was het moment dan eindelijk daar. Ik voelde me wel een beetje zenuwachtig, want het zou echt wel een teleurstelling zijn als mijn zo lang gewenste Womanizer op mijn clit net zo zou voelen als op mijn vinger.

Dus, ik ging er even goed voor liggen, dan moet je met die opening wel even precies het goede plekje vinden, want hij moet wel precies je clitoris naar binnen zuigen en niet een plekje net ernaast ofzo. Als de opening eenmaal goed zit, dan wordt het brommen ook wat zachter. Vol verwachting concentreerde ik me op het gevoel. Ja, wat voelde ik nou eigenlijk? Niet zoveel. Ik haalde hem er even af, misschien zat ik toch net ernaast ofzo. Nog een keer even goed kijken en, nou ja, het kon niet echt missen ook, de opening nogmaals goed over mijn clit geplaatst. En ik verwachtte dus een gevoel zoals wanneer iemand je beft en dan ineens je clit naar binnen zuigt. Ik hou zelf niet zo van dat gevoel eigenlijk hoor, vind het meestal wat too much, maar nou ja, als het ding dan je clitoris naar binnen moet zuigen, dan is dat een beetje wat ik in mijn hoofd erbij bedacht had. En dat voelde ik dus niet.

Nu wist ik wel zeker dat hij goed zat, dus ik besloot gewoon even af te wachten wat er zou gebeuren. Ik drukte nog even de grote diamanten knop in, om hem een standje hoger te zetten. Ik ben tenslotte de Fairy gewend ;-) Na al die reviews die ik had gelezen over mind-blowing ervaringen en orgasmes binnen 1 minuut, begon ik nu toch wel een beetje te twijfelen aan mijn clit. Wat was er mis met mijn clit dat ik hier nu nog niet lag klaar te komen? En eigenlijk net op dat moment begon ik toch wat raars te ervaren. Mijn clit werd ineens veel gevoeliger. Lichamelijk merkte ik alles van de clitorale stimulatie, maar ik voelde de stimulatie zelf niet. Het is gewoon echt zo lastig uit te leggen. Het was er, maar het was er toch niet.

Ik zette hem op het derde standje, en zapte vrij snel door naar de vierde. Ik voelde inderdaad een soort pulsaties in/tegen mijn clit. Het was gewoon zo bizar. Je voelt echt dat niks of niemand je aanraakt, maar je ervaart toch wel echt de stimulatie. Ik had echt een enorm WTF gevoel, omdat ik ook gewoon echt niet snapt hoe dit werkt. En ik wil van dit soort dingen toch gewoon echt weten hoe het werkt. Het gevoel werd steeds sterker, en het WTF gevoel maakte plaats voor een ‘who cares, dit is zooooo lekker’ gevoel.

Het bouwde langzaam maar zeker op en het gevoel was echt super intens, maar tegelijkertijd ook heel relaxed. Je hoeft dat ding ook alleen maar stil vast te houden, je hoeft niks te bewegen of wat harder te drukken of wat dan ook, je houdt het op zijn plaats en geniet. En geniet steeds meer.

En toen kwam het orgasme. En man, dat was ook alweer zo bizar. Het was echt een ander orgasme dan normaal. Waar je bij bijvoorbeeld de Fairy zo’n WRAAHHH!-orgasme krijgt als je hem op zijn (bijna) hardst zet, geeft dit een Ahhh-mmmmmm-orgasme. En het leukste: dat orgasme duurt echt langgg! Het komt in een golf-beweging, en het golft maar door. Toen ik dacht dat het klaar was, ging ik gelijk even mijn Meester appen (want omg ik heb een nieuwe toy getest en wil vertellen hoe gaaf dit is!) en terwijl ik aan het appen was, golfde het gewoon ineens nog door. Wow!

Dus, voor een goed test resultaat, en in het belang van de wetenschap en alles :P, moest ik natuurlijk wel even nog een keer klaarkomen, om te kijken of een 2e (en evt. 3e en 4e :P) orgasme óók zo lekker en zo lang was. Mijn clit was nog heel gevoelig, maar niet op zo’n manier dat je denkt van ‘argh ik moet nu echt even een half uur pauze’ maar op zo’n ‘meeerrrr! meerrr!’ manier ;-) Dus tijd voor de 2e ronde. En nu ik wat meer wist wat ik kon verwachten, kon ik ook nog meer genieten van het gevoel van de Womanizer. Ik vind het echt jammer dat ik niet goed kan uitleggen wat je nou precies voelt. Het is gewoon met niks te vergelijken. Het is in elk geval echt heerlijk en super bijzonder. Het is zacht maar intens en vooral echt heel opwindend. En het lange, golvende orgasme is echt super.

Het is wel een toy die verslavend werkt. Juist omdat je niet zo’n overgestimuleerd gevoel krijgt, wil je gewoon elke keer nog een keer. Tenminste, ik wel ;-)

Dit is echt wel de meest aparte sextoy die ik ooit gebruikt hebt, en ik heb er echt véél gebruikt. Ik vind het nog steeds super vaag dat je dus niet op een ander lichaamsdeel kan voelen wat hij precies doet, en als je hem op je clit zet, dat werkt het ineens. Dat is toch raar. Maar, ik laat het ‘hoe kan dit?’ lekker achter me, en ben vooral blij dat iemand op dit briljante idee gekomen is.

De Womanizer heb je in vier verschillende kleuren met printjes (roze, zwart, blauw en paars) en er is nu ook nog een extra limited edition in het donkerrroze met bloemen. Hij zit in een handige, harde opberg etui, waar ook de usb-later inzit, en een extra silcionen tuutje (dat stukje wat je op je clit moet zetten).

Je kan de Womanizer hier bestellen: http://sensualdreams.nl/index.php/womanizer-c-263" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruik de kortingscode 'fetlife' voor 10% korting!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Womanizer

Bericht door juffie »

Okee.

Moet! Hebben!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Womanizer

Bericht door Ravelijne »

Argh, ik kan normaal geen dingen direct op mijn clit hebben maar toch ben ik heel nieuwsgierig! Nou ja, toch way out of budget voorlopig. Maar wel keinieuwsgierig hoe dat nou precies voelt! :lol:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Dit is ook niet een ding recht op je clit, het raakt je clit niet eens aan :D
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Womanizer

Bericht door Crownless »

Bedankt voor de review! Klinkt awesome!

Maar damn, wat zijn die dingen lelijk!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Womanizer

Bericht door Ravelijne »

@tessie Daarom ben ik toch benieuwd... :D Maar dat het *nog* gevoeliger wordt, dat klinkt weer niet zo goed. Argh! Ooit, als ik een keer geld teveel heb (as if) misschien toch eens proberen.
Plaats reactie