Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Nee, deze komt van Breathtakers in Amsterdam.
Bedoel je niet Breathcatchers? Die hebben mooi spul! :yes:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door kitten »

poteeto potaato. :P
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door shareen_G »

Gaaf kitten!
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door isara »

Mooi ding zeg! Ik ben eigenlijk wel benieuwd op welke manier (in wat voor soort spel etc) jullie hem gebruiken.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door isara »

Ik heb zondag deze gekocht, dacht dat dat zo ongeveer de meest aardige tepelklemmen waren. Damn, wat ben ik kennelijk squeamish als het over tepels gaat :shock:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Ravelijne »

Gave dingen! Deden ze vooral pijn bij het opzetten of bij het verwijderen? Hoeveel pijn het doet kun je redelijk sturen door hoe je ze gebruikt.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door kitten »

isara schreef:Mooi ding zeg! Ik ben eigenlijk wel benieuwd op welke manier (in wat voor soort spel etc) jullie hem gebruiken.
Aan het eind van D's United heb ik hem een half uur gedragen. Dat was heerlijk, kon helemaal in mezelf komen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Voleuse »

Ik ben echt heel gevoelig op mijn tepels, je kan me helemaal blauw slaan maar van tepelklemmen ga ik huilen, maakt niet uit wat voor soort :p
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Peter^ »

Bedankt voor je uitleg over het effect van de tepelklemmen bij je.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door isara »

Ravelijne schreef:Gave dingen! Deden ze vooral pijn bij het opzetten of bij het verwijderen? Hoeveel pijn het doet kun je redelijk sturen door hoe je ze gebruikt.
Opzetten niet, maar bij het ophebben vooral. Had ze een stuk achter het uitstekende deel gezet zeg maar (zoals ik dacht dat tepelklemmen opmoeten). Deze kan je ook nog aandraaien, maar dat heb ik niet eens echt gedaan. Pfft. Ik kan de laatste jaren veel minder hebben aan m'n tepels en ga er ook heel snel van huilen.
Nu heb ik deze en ik had al cloverklemmen (die ik altijd heel goed uit het zicht weet te leggen, of hij denkt er niet aan), maar ik ben verder wel klaar met tepelklemmen. :shutup:
dbj

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door dbj »

Tepelklemmen heb ik weleens opgezet gekregen. Uit mijn schrijfwijze kun je reeds de conclusie trekken dat het bij mij weinig gebeurde. Wat ik me ervan herinner is vooral de voor mijn gevoel hevige pijnen nadat de tepelklemmen eraf gehaald waren. Het duurde wel even voordat die pijnen wegtrokken bij mij.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Ravelijne »

@Isara Maar die schroefjes zijn toch juist om de klem *minder* heftig te maken? Ik heb ook zoiets en daar dient het schroefje in ieder geval om te zorgen dat het bekje minder ver dicht kan. Daarom zijn ze zo fijn, kun je ze precies op de kracht instellen die je wil hebben. Met bijvoorbeeld knijpers ben je aangewezen op de intensiteit van de veer, daar kun je weinig aan doen. Behalve ze een weekje op een dik tijdschrift te klemmen, maar dan zijn ze dus ook definitief een stuk zwakker, niet instelbaar.

Ik en mijn partners doen klemmen altijd op de tepel zelf trouwens, niet erachter. Ging dat erachter plaatsen niet over naalden, juist?

Maar goed, tepels kunnen absoluut gewoon ook heel gevoelig zijn. Het kan ook aan het soort klem liggen en wat je heftig vindt kan ook nog eens verschillen van persoon tot persoon. Mijn allerfavorietste soort tepelklemmen zijn nog steeds twee (gladde) eetstokjes samengebonden met een elastiekje aan beide uiteinden. Die zijn voor mij (afhankelijk van het soort elastiek en hoe vaak het er omheen zit) vrij soft. Een vriend van me vond ze ook lekker, maar voor hem waren ze hartstikke heavy (met hetzelfde elastiek).

Jammer dat deze niet bevallen. Maar klemmen hoeven ook niet perse op tepels, dus wie weet kun je er nog andere leuke dingen mee verzinnen. :devilish:

@dbj De pijn die je voelt bij het eraf halen is het bloed wat terug naar die plaats stroomt. Hoe langer ze erop hebben gezeten, hoe heftiger dat voelt (en hoe langer het meestal aanhoudt).
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door skaoot »

Ik ben tegenwoordig ook moeilijk met tepelklemmen... Nare, nare dingen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Peter^ »

M.b.t. klemmen, zie deze (verlopen) aanbieding. Bij LacedUp 4 klemmetjes voor 6 €.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door isara »

Vrijdag een tijdje opgehad (ik had ze natuurlijk expres in de andere kamer laten liggen, moest ze halen en heb ze bijna in zijn gezicht gegooid, hihi), en ze vallen opzich best mee. Ik was een beetje te vroeg aan het miepen. :shutup:
Die schroefjes kunnen ze losser mee, maar dus ook wel wat strakker.
Plaats reactie