PROPPMÄTT van de IKEA

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

PROPPMÄTT van de IKEA

Bericht door Crownless »

Dit snijplankje is een hele goede paddle :hypocrite: hij is 30 bij 15 cm, op de foto lijkt ie zo groot. Maar het is een mooi handzaam formaat.
proppmatt-snijplank__0193889_PE349453_S4.JPG
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30233418/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
MarcuwSchnook

Re: PROPPMÄTT van de IKEA

Bericht door MarcuwSchnook »

Damn - die is leuk...

Maarre... ehm

Ik kan me nog veel foto's herinneren van kapotgeslagen plankjes.

Die subs hebben nogal een hard achterste :smiley_whip:

Zou eerst een waren onderzoek gedaan moeten worden.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: PROPPMÄTT van de IKEA

Bericht door Crownless »

Het is denk ik meer het kiezen van het juiste materiaal. Het kennen van de grenzen... van het slag materiaal dan. Als je echt hard wilt meppen, zonder dat het slagwerk stuk gaat, kun je beter wisselen naar iets van rubber.

Ik ving ooit iets op over een legendarisch item genaamd "rubberen rottigheid". Ik weet niet precies wat het is, ik geloof een nasty rubber plak. Krijg je niet stuk gemept op een kont. ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Oppergodin_Hera

Re: PROPPMÄTT van de IKEA

Bericht door Oppergodin_Hera »

https://fetlife.com/users/713103" onclick="window.open(this.href);return false; <-- die verkocht de oorspronkelijke rubbere rottigheid
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: PROPPMÄTT van de IKEA

Bericht door Crownless »

Ik kan inmiddels bevestigen dat deze plank prima slaat en genoeg waren om Bryans Buns Of Steel (TM) anderhalve dag blauw te kleuren. Echt, die jongen kleurt gewoon niet (en is daar zwaar teleurgesteld over zelf). Gelukkig zijn Bryans buitengewoon weerbarstige billen niet bestand tegen deze plank. Dank je, IKEA!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie