zegeltjes en punten ruil topic

Zet hier je ongebruikte sub in de etalage. Of je motorfiets :)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door kitten »

Was dit topic er al op het nieuwe forum?

In de aanbieding: voor wie er nog naar Plopsa Coo gaat dit jaar: 1 punt over op de strippenkaart en 1,50 aan coupons om uit te geven in shops of restaurants. (Tip: neem een punten strippenkaart ipv een all day pass. Zeker als je 1 of meer kids van onder 1 meter hebt!)

Bij mij zijn altijd welkom: schoenenreus zegels en blijdorp zegels! :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door cinderella »

Guardian deed iets met C1000 zegeltjes, maar volgens mij was er nog geen algemeen topic
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door Peter^ »

Misschien kan het topic van c1000 hierbij gevoegd worden.
Geniet van de positieve momenten.
Fyrian

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door Fyrian »

Ik ben pas bezig de zegeltjes van de PLUS te sparen (voor de bordspellen).

Mocht iemand ze zelf niet willen is alle hulp welkom ! =)

(anders krijg ik die kaart waarschijnlijk nooit vol ;) )
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door cinderella »

Eh Fyrian, je weet dat je zo'n kaart pas vol hebt bij besteding van minimaal 500 euro? Dat zal zelfs gemiddeld ruim 550 tot 600 euro zijn denk ik, want je komt nooit gepast op een tientje uit. En dan krijg je ongeveer 20 euro korting.
Lijkt mij dat je van al die boodschappen beter een heel klein beetje op zij kunt zetten en daar het spelletje van kopen.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door kitten »

Ik zal het onthouden Fyrian! Er zit een Plus bij mij om de hoek waar ik alleen af en toe noodboodschappen doe, dus die zegeltjes zal ik zelf niet sparen.
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door Bitemarks »

@cinderella, het is ongeveer 4% korting. Ongeveer standaard voor een zegelactie. Net als ongeveer 2% standaard is bij cash spaaracties.

Zegels die meer opleveren, hebben vaak een 'catch'. Toegang voor het pretpark bijvoorbeeld, is om meer mensen naar dat park te krijgen. En de meeste mensen eten en drinken dan ook weer wat in dat pretpark. En vaak nemen ze iemand mee die wel de volle mep betaalt.

Zeker bij supermarkten zijn de marges te klein om meer korting te geven.

Zolang je voor spaaracties geen extra uitgaven doet, zou ik lekker doorsparen. Zeker als je ergens toch al vaste klant bent.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door cinderella »

Daarom doe ik ook aan zo weinig spaaracties mee:

Dekamarkt:
hebben elk jaar een actie waarbij je bij bepaalde producten artis zegels krijgt. Bij 10 of 12 zegels is die kaart al vol en heb je een artis-kaartje (geldig vanaf startdatum tot dit jaar 13 september, dat was meer dan een maand of 4 geloof ik). Zo'n product kost meestal rond de 3 euro, bij wat duurdere producten krijg je 2 zegels. Dat gaat echt snel hoor. Zat familie's die zo met de kinderen en opa en oma naar Artis kunnen. Een aantal familieleden spaart ze ook echt voor dat (dus gratis) dagje uit.
dit jaar hadden ze ook een actie waarbij je met gezonde producten zegels kreeg, en met 5 zegels kreeg je een fietskaart. Niet echt een waardevolle actie, maar ik heb toch wel een stuk of wat kaarten liggen hier nu.

Deen:
Elk jaar, en dit jaar al twee keer: spaaracties waarbij je met een volle spaarkaart 50% korting krijgt op een product. Ook elke 10 euro een zegel, maar die heb je ook al bij besteding van 1 euro, 10,01 levert je al 2 zegels op etc. Kleine boodschapjes tellen dus heel snel mee. Volle kaarten ruil ik altijd in voor de vleesacties, scheelt snel 7 euro per verpakking. Das dus al snel 10% korting op de gewone boodschappen(43 euro voor de gewone boodschappen= volle kaart, dus 50% korting op een kilo biefstuk dus nu voor 7 euro, dus 50 euro uitgegeven i.p.v. 57). En voor de biefstuk krijg ik ook weer zegels. Ik doe vaak kleine boodschappen i.p.v. in 1 keer veel,65 dus de vergelijking gaat bij mij nog schever.

Andere spaaracties doe ik niet aan. Dat red ik ook nooit in m'n eentje. Gaat misschien makkelijker met meerpersoons huishoudens. Ja, airmiles, maar daar hoef ik niks extra's voor te doen, en dat is toch een meerjarenproject voor ik er ooit iets mee kan.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door kitten »

Fyrian schreef:Ik ben pas bezig de zegeltjes van de PLUS te sparen (voor de bordspellen).

Mocht iemand ze zelf niet willen is alle hulp welkom ! =)

(anders krijg ik die kaart waarschijnlijk nooit vol ;) )
Ik heb er al 3. Hoe lang is de actie nog? Ik verwacht er nog wel meer namelijk, maar ik weet niet hoe lang we ze nog krijgen.

Ik heb ook een aantal zegeltjes van pipoos. Is er hier een creatieveling die die spaart?
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door puppie »

Jaaaaa :mrgreen:
Ik spaar pipoos zegels
colet

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door colet »

Mijn jongste dochter spaart GoGo's van C1000. Mocht er iemand zijn die er boodschappen doet en niks met die dingen doet..... ;)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door JJV »

.. sinds alle c1000's in appies veranderden verzamel ik c1000's...

ik heb er nu eentje
~\v/~
Fyrian

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door Fyrian »

kitten schreef:Ik heb er al 3. Hoe lang is de actie nog? Ik verwacht er nog wel meer namelijk, maar ik weet niet hoe lang we ze nog krijgen.
Volgens mij loopt hij best wel lang maar zou het even na moeten kijken. Spaarkaart ligt namelijk bij mn ouders want die helpen ook en kopen nou eenmaal meer boodschappen dan ik in mn eentje (en anders raken ze de zegeltjes weer kwijt als ze ze niet opplakken lol)

Denk dat ik al op zon 15 zegeltjes zit dus schiet al mooi op :)

@cinderella: ik koop ook niet meer boodschappen enkel voor deze actie... maar als je het bij de PLUS anders toch al uitgeeft dan is het toch mooi dat je daarna een goedkoop bordspel kunt halen =)

EDIT: even opgezocht... de actie loopt nog tot 21 november, dus dat moet ik toch halen ;)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door eireann »

Spaart er nog iemand AH puzzelstukjes?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door juffie »

Heeft er iemand toevallig Shell zegels voor mij? Ik spaar ze...

Kan ze eventueel ruilen tegen DE punten.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie