De volgende stap...

Als U ineens Uw favo topic mist... dan staat de uitleg meestal hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De volgende stap...

Bericht door Frodo »

Ik zei al dat ik de boel niet met rust kon laten... :)


Ondanks alle - vooral technische - ontwikkelingen op dit forum ben ik nog steeds niet tevreden met het eindresultaat. O ja, het forum zelf loopt als een trein inmiddels. De sofwaar draait zoals ie moet draaien, de toegevoegde toeters en bellen doen wat ze moeten doen en tóch...

Een paar jaar geleden leek het me wel handig als er binnen WS (de site, niet alleen het forum) een zoekvenstertje zat. Als gevolg heb ik het hele ding - 1600 pagina's - omgezet naar WikiMedia. Er kon ineens ook in gezocht worden.

Vandaag heb ik de laatste scherpe randen van de forumsofwaar gevijld en dat geeft een goed gevoel. Maar er blijft wel iets kriebelen.

Voor WS zelf gebruik ik WikiMedia, voor het forum phpBB en voor m'n blog WordPress. Drie stukken sofwaar die met elkaar 'zouden' moeten integreren. En dat is waar ik nu op af wil.

Sterker nog, ik wil onze chat, die ooit vrij populair was, ook nog eens terughalen. En nee, dat ding hier háált het niet eens.


Voorlopig even geen zorg trouwens: Dit forum blijft voorlopig (als in: heel lang) wel zoals het is. Momenteel ben ik bezig om de combinatie van alle bovenstaande sofwaren lokaal uit te testen om te zien of wat ik voor ogen heb eigenlijk wel te realiseren is en de eerste resultaten zijn nogal eh... bedroevend.


WS gaat veranderen om met de tijd mee te gaan. Niet om de concurrentie aan te gaan met andere sites: We zijn vrij uniek geloof ik. Aan de inhoud, zoals cassandra en ik die ooit voor ogen hadden, zal niet veel gewijzigd worden. Maar aan de manier waarop je WS 'beleeft' des te meer denk ik.


We houden U op de hoogte van de ontwikkelingen ;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De volgende stap...

Bericht door kitten »

Ben benieuwd! :)
Plaats reactie