vervelende privespringer

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
{petwolfie}bliebje^

vervelende privespringer

Bericht door {petwolfie}bliebje^ »

dit is een gesprek waarin ik lastig ben gevallen door iemand die mijn Eigenares zwart zat te maken.
dit vind ik een erg gemene streek, en het deed haar EN mij heel veel pijn
ik ben fier op mijn Meesteres en ik blijf altijd trouw aan haar!!
het is niet nodig anderen zo af te kraken op hun voorkeuren









[]: hee... you... [petwolfie{Bliebz}]: hoi []: ik vraag me wat af... [petwolfie{Bliebz}]: jaa ?? []: jij bent 38? [petwolfie{Bliebz}]: volgens profiel ja []: in het echt niet dan?
]: hmz... een normaal gesprek zit er niet in? [petwolfie{Bliebz}]: hangt af over wat je een normaal gesprek wilt doen []: ik was gewoon ergens benieuwd naar... []: maar ik begrijp het wel als je niet gewoon kunt reageren... [petwolfie{Bliebz}]: vertel []: je bent een volwassen vent... []: neem ik aan... []: 1. hoe kun je in godsnaam onderdanig zijn aan een puber van 19... (die dus je dochter had kunnen zijn) []: 2. schaam je je niet dood voor dat gedrag van dr... []: en ik bedoel dit dus echt niet afzeikerig... maar gewoon heel serieus [petwolfie{Bliebz}]: nee schaam me niet dood om haar gedrag waarom zou ikdat doen []: ik begrijp dat niet... []: omdat ze zich gedraagt als een klein kind... door iedereen op dr vingers wordt getikt... []: en daar ben jij dan trots op? Dit is MIJN Meesteres? []: ik begrijp niet dat je dat kind niet tegen zichzelf in bescherming neemt... [petwolfie{Bliebz}]: En ik begrijp niet waarom jullie alles zo serieus nemen
Laatst gewijzigd door {petwolfie}bliebje^ op 02 feb 2010, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: vervelende privespringer

Bericht door cinderella »

En wat voor zin heeft het om dit op het forum neer te kwakken? Kun je dit niet gewoon met die persoon uitvechten? Kom op zeg, volwassen vent... Ik geloof dat ik die opmerkingen haast nog ga geloven ook.
Laatst gewijzigd door cinderella op 02 feb 2010, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
toen doet er nu niet meer toe
Wever

Re: vervelende privespringer

Bericht door Wever »

*ahum*
Die iemand is een vaste forumposter. Op de inhoud ga ik dan ook niet ingaan voordat deze persoon toestemming geeft dat dit privégesprek openbaar gemaakt wordt.

Die iemand kan ook een berichtje aan de mods sturen om de naam te laten censureren. Zo dat gebeurt is dit geen teken van partijdigheid, maar net om ergere ruzies te vermijden.

Voorlopig heb ik dan ook slechts de algemene vraag...waarom moet deze vraag openbaar gesteld worden? Dit is iets tussen jou en die andere persoon. Welke meerwaarde heeft het om dit open op het forum te gooien?
Laatst gewijzigd door Wever op 02 feb 2010, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Tofenaar

Re: vervelende privespringer

Bericht door Tofenaar »

Als .. dit een prive gesprek is .... had je in ieder geval het fatsoen kunnen hebben de namen weg te laten.
{petwolfie}bliebje^

Re: vervelende privespringer

Bericht door {petwolfie}bliebje^ »

*naam verwijderd
phedre

Re: vervelende privespringer

Bericht door phedre »

pet hoort bij...... juist:) en weer gooien ze privedingen in het openbaar, dat gebeurde al eerder op het forum en in de chat... je zou denken dat sommige mensen ergens iets van zouden leren.
En daarnaast.... ik heb het haar zien vragen in de chat.. of in ieder geval zien mededelen. dat ze je ff in je prive zou springen!!! als je dat niet wil, geef dat dan van tevoren aan, door te zeggen: liever niet!! en ga dan niet achteraf en dan ook nog eens na een dag of 4.. 5? nog eens hier lopen piepen!!!
fantashe

Re: vervelende privespringer

Bericht door fantashe »

Ik wil er wel even op reageren hoor.
Ten eerste: als het zoveel 'pijn' gedaan heeft, hoeveel pijn doet het je Eigenares dan dat jij het als haar sub na bijna een week op het open forum weer oprakelt terwijl het onderwerp net weer geluwd was?

Ten tweede: de insteek WAS haar een beetje te helpen, door jou als volwassen vent te vragen haar een beetje tegen zichzelf in bescherming te nemen. Het pakte anders uit, mede door je eigen ietwat vreemde reacties.

Ten derde: ook de andere vraag was serieus: een volwassen man van 38 onderdanig aan een pubermeisje van 19 met problemen. Niet mijn zaak, wel mijn nieuwsgierigheid. Had het gerust afgedaan met een: "dat gaat je geen moer aan, fantashe"

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Nee, de toestemming was er niet, maar ik zit er verder ook niet mee. Voor mij was het al afgedaan toen bliep voor de 2e keer die dag een privegesprek openbaar maakte.
Wever

Re: vervelende privespringer

Bericht door Wever »

Oké...laat ik beginnen met het positieve: bedankt dat je de naam hebt weggehaald, petwolfie. :)


Helaas houdt 't daar een beetje op. Dit topic is nauwelijks tien minuten oud of er blijkt al een heel andere kant aan het verhaal te zitten. Dit klinkt niet erg onbekend (recent, losstaand voorbeeld), maar bedenk wel: als je dit openlijk wil bespreken heeft de andere partij evenveel recht van meningsuiting.

Bovendien lijkt dit me het soort thread waarbij het moeilijk is om de enige forumregel (houd het gezellig) na te leven. Vandaar nog eens extra: wil je dit meningsverschil echt openbaar uitvechten, of is het beter om gewoon privécontact op te nemen met de betrokken persoon?


EDIT: ...en dat geldt ook voor jou, fantashe.


*trekt zich iig terug voordat 'ie partij moet kiezen*
Guilty

Re: vervelende privespringer

Bericht door Guilty »

fantashe schreef: Ten derde: ook de andere vraag was serieus: een volwassen man van 38 onderdanig aan een pubermeisje van 19 met problemen. Niet mijn zaak, wel mijn nieuwsgierigheid. Had het gerust afgedaan met een: "dat gaat je geen moer aan, fantashe"
Nou ja, als je dit echt uit nieuwsgierigheid allemaal wilde weten was "hoe kun je in godsnaam onderdanig zijn aan een puber van 19... (die dus je dochter had kunnen zijn) []: 2. schaam je je niet dood voor dat gedrag van dr..." misschien niet de meest strategische formulering van de vraag, denk je ook niet? Het komt op mij in ieder geval niet oprecht nieuwsgierig over, eerder behoorlijk aanvallend en alsof je je conclusies al getrokken hebt.

In zijn algemeenheid denk ik dat je als je op deze manier in de relaties van anderen gaat zitten roeren je wel vaker enige irritatie gaat oproepen. Of je nou wel of niet een terecht punt hebt.
Innercircle

Re: vervelende privespringer

Bericht door Innercircle »

:static: voor guilty^
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vervelende privespringer

Bericht door Peter^ »

Buiten het probleem/discussie van de privespringer: ik ben op een feest ook weleens onderdanig geweest aan een vrouw van 19. Met beider goedkeuring/instemming. Er kwam (uiteraard voor mijn geval) geen seks/intieme aanrakingen aan te pas.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: vervelende privespringer

Bericht door Frodo »

God, ik ben er eens ‘n paar avondjes niet...

Nou, gaan we dan:

@ phedre: Je kan wel vrágen of je even privé mag maar als de betrokken persoon daar geen toestemming voor geeft (en dat gaf ie niet) zie ik dat toch wel degelijk als ongewenst privéspringen.

@ fantashe: Als iemand mij zo’n hondsbrutale vraag gesteld had was ik ook laaiend geworden. Ik keur de actie van petwolfie niet goed maar ik begrijp ‘m wel.

@ Iedereen: De eerstvolgende die hier of op de scroll van de chat een privébericht neerkeilt gooi ik onverwijld de tent uit. Geen van de mods heeft er trek in om hier 24/7 rond te gaan hangen om dit soort acties tegen te gaan.

Dat laatste neem ik ook meteen maar op in de forumregels. Blijkbaar is het niet iedereen duidelijk wat het woord “privé” betekent...


F.
oeps2

Re: vervelende privespringer

Bericht door oeps2 »

mag ik ff in je privee fro ? :discus:

:schater:
Marcuw

Re: vervelende privespringer

Bericht door Marcuw »

fantashe schreef: Ten derde: ook de andere vraag was serieus: een volwassen man van 38 onderdanig aan een pubermeisje van 19 met problemen. Niet mijn zaak, wel mijn nieuwsgierigheid. Had het gerust afgedaan met een: "dat gaat je geen moer aan, fantashe"
Ik kan me voorstellen dat bij zulke vragen iemand boos word, het getuigd nl niet van 'open mindedness'. Iets waarvan je toch iets meer mag verwachten in de BDSM scene. Als de vragen kwamen zoals geschreven in de OP dan is dat niet echt tactvol gebracht.

Wat is er op tegen als een man van 35+ onderdanig is aan een meisje van 25-? De leeftijd? Die zegt totaal niets.

Het is nl zot dat als het andersom is, dus een een man van 35+ dominant is over een meisje van 25-, het blijkbaar niet 'bijzonder' is.

En hoe zit het als een vrouw van 35+ onderdanig is aan een man van 25-? Ik vraag het me af; ik hoor de patricia paay/adam curry crowd all: 'dat hoort toch (ook) niet'.

Ik heb er geen boodschap aan hoe oud men is, zolang men allemaal maar van kan genieten en dat niets afgedwongen word (voordat er afspraken zijn wat evt wel afgedwongen mag worden :hypocrite: )
poes

Re: vervelende privespringer

Bericht door poes »

Een beetje meer tact aan alle kanten zou geen kwaad kunnen denk ik... helemaal met Frodo eens, voor deze keer.. ;)



peace,




poes
Plaats reactie