vervelende privespringer

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Tamashii

Re: vervelende privespringer

Bericht door Tamashii »

Wat ontzettend lullig dat iemand zo naar kan doen in een privé gesprek....
tijgermeisje

Re: vervelende privespringer

Bericht door tijgermeisje »

+paraplu+

ik vind dit ook niet echt nieuwschierig overkomen, maar meer als een persoonlijke aanval, achter mijn rug om tegen mn slaaf notabene...ik ken haar niet, heb zelfs nog nooit eerder met haar gesproken(niet irl en ook niet hier op het forum(op die ene PB na)
en ik kan me niet herinerren dat ik ooit wie dan ook heb aangevallen of uitgescholden of gekwetst hier op het forum, dus ja dan ga ik me toch wel afvragen wat er nu ECHT dwarszit bij de persoon in kwestie, naast de(al lang uitgesproken) 'vissen naar complimentjes' klacht..(zwaaaaaaare misdaad hoor, complimentjes willen..!!..)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: vervelende privespringer

Bericht door kitten »

totaal off topic... maar wat is de betekenis van de paraplu? Ik zie hem al enkele keren op het forum langskomen namelijk. :)
Wever

Re: vervelende privespringer

Bericht door Wever »

bliebje schreef:ik vind dit ook niet echt nieuwschierig overkomen, maar meer als een persoonlijke aanval, achter mijn rug om tegen mn slaaf notabene...ik ken haar niet, heb zelfs nog nooit eerder met haar gesproken(niet irl en ook niet hier op het forum(op die ene PB na)
Waarom zou het een persoonlijke aanval zijn? Je zegt zelf dat je haar niet kent. Mij lijkt het eerder dat dat ook de reden is dat die persoon jouw slaaf heeft aangesproken in plaats van jou: om jou niet onnodig te kwetsen.
Ik heb nog een paar vragen over dit korte stukje:
Dacht je dat je slaaf dat soort privéberichten geheim zou houden voor jou?
Denk je dat die persoon ervan uitging dat jouw slaaf er totaal niets over tegen jou zou zeggen?
bliepje schreef:en ik kan me niet herinerren dat ik ooit wie dan ook heb aangevallen of uitgescholden of gekwetst hier op het forum, dus ja dan ga ik me toch wel afvragen wat er nu ECHT dwarszit bij de persoon in kwestie, naast de(al lang uitgesproken) 'vissen naar complimentjes' klacht..(zwaaaaaaare misdaad hoor, complimentjes willen..!!..)
Waarom zou haar iets anders moeten dwarszitten dan die uitgesproken klacht? Jij tilt er duidelijk niet zwaar aan. Zij heeft een andere mening. Daar heeft ze recht op.
poes

Re: vervelende privespringer

Bericht door poes »

Waarom gaan jullie hiermee door? Laat het nu toch rusten.
Guilty

Re: vervelende privespringer

Bericht door Guilty »

Wever schreef: Waarom zou het een persoonlijke aanval zijn?
Zullen we het even langslopen?
[]: hee... you... [petwolfie{Bliebz}]: hoi []: ik vraag me wat af... [petwolfie{Bliebz}]: jaa ?? []: jij bent 38? [petwolfie{Bliebz}]: volgens profiel ja []: in het echt niet dan?
]: hmz... een normaal gesprek zit er niet in? [petwolfie{Bliebz}]: hangt af over wat je een normaal gesprek wilt doen []: ik was gewoon ergens benieuwd naar... []: maar ik begrijp het wel als je niet gewoon kunt reageren... [petwolfie{Bliebz}]: vertel []
To zover gaat het nog wel ok heh...
: je bent een volwassen vent... []: neem ik aan... []: 1. hoe kun je in godsnaam onderdanig zijn aan een puber van 19... (die dus je dochter had kunnen zijn) []:
Hier wordt a) gesuggereert dat je niet onderdanig kunt zijn aan iemand van 19, en als je dat wel bent, je geen volwassen vent bent (aanval naar bliebje en petwolfie) en b) dat bliebje nog een puber is (19 is toch echt meerderjarig en noem je normaal geen puber), nog een aanval naar bliebje dus.
2. schaam je je niet dood voor dat gedrag van dr... []: en ik bedoel dit dus echt niet afzeikerig... maar gewoon heel ser
Wederom wordt hier gesuggereerd dat bliebje d'r gedrag iets zou zijn om je voor te schamen (aanval op bliebje) en wordt petwolfie erop aangesproken dat ie dat niet doet (aanval op petwolfie)
omdat ze zich gedraagt als een klein kind... door iedereen op dr vingers wordt getikt... []: en daar ben jij dan trots op? Dit is MIJN Meesteres? []:
Veel explicieter kan het niet heh? Bliebje gedraagt zich al een klein kind (aanval op bliebje), en petwolfie wordt daar wederom aangesproken. Met daarbij weer de suggestie dat hij niet onderdanig zou moeten zijn aan haar.
ik begrijp niet dat je dat kind niet tegen zichzelf in bescherming neemt... [petwolfie{Bliebz}]:
En nog een keer.

Kun je je nou echt niet voorstellen, Wever, dat iemand dit als een persoonlijke aanval ervaart? Ik tel er naar beide personen een stuk of 4.
Marcuw

Re: vervelende privespringer

Bericht door Marcuw »

kitten schreef:totaal off topic... maar wat is de betekenis van de paraplu? Ik zie hem al enkele keren op het forum langskomen namelijk. :)
Off - topic:
Bescherming tegen aanvallen van andere posters?

Op ander (engelse) fora word vaak gesproken van een 'flamesuit' om je tegen de 'flames' te beschermen: opmerkingen van de andere forumleden die mogelijk fel gaan reageren op iets wat je in je post zegt.

Zoiets kan ik me dus voorstellen mbt de plu ...
Wever

Re: vervelende privespringer

Bericht door Wever »

Een goede uiteenzetting, guilty. Maar ik vroeg het niet aan jou maar aan bliepje.

Ik zal me even verduidelijken: als je het als een persoonlijke aanval wil lezen is het niet moeilijk om die elementen terug te vinden. Maar dat maakt nog niet dat het een persoonlijke aanval is. Ik zie pas iets als een persoonlijke aanval als iemand ook de bedoeling heeft om te kwetsen. En dat lees ik gewoon niet (irritatie wel...maar dat is een andere zaak).
Tamashii

Re: vervelende privespringer

Bericht door Tamashii »

Wever schreef:Een goede uiteenzetting, guilty. Maar ik vroeg het niet aan jou maar aan bliepje.

Ik zal me even verduidelijken: als je het als een persoonlijke aanval wil lezen is het niet moeilijk om die elementen terug te vinden. Maar dat maakt nog niet dat het een persoonlijke aanval is. Ik zie pas iets als een persoonlijke aanval als iemand ook de bedoeling heeft om te kwetsen. En dat lees ik gewoon niet (irritatie wel...maar dat is een andere zaak).
Ga toch weg. Ik zie ook dat dit een aantal duidelijke persoonlijke aanvallen zijn. Bovendien als iemand zo tegen mij zou doen privé zou ik me echt heel verdrietig voelen, want het is gewoon niet aardig!
oeps2

Re: vervelende privespringer

Bericht door oeps2 »

wat een gezeik allemaal zeg ...

ik kan me heel goed voorstellen dat pet en bliep pissed off zijn !
who the fuck is die gast op de chat dat ie iemand anders gaat lopen veroordelen om zn sexuele geaardheid ?????

maarruhh pet .. niet privee zomaar openbaar gooien he
je had ook gewoon een mailtje aan fro kunnen doen met die copie/paste

en de rest .. hous op zeg met dat sfeerverpestende analytische gedoe
(letterneuken in de volksmond)
Sayaatje

Re: vervelende privespringer

Bericht door Sayaatje »

eensch met oeps, was net van plan idd te suggereren dat het beter is dat dit soort dingen voortaan gewoon naar fro worden gemaild. :static:

(net een soap trouwens, de chat, als ik zo hoor..)
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: vervelende privespringer

Bericht door Frodo »

Sayaatje schreef:(net een soap trouwens, de chat, als ik zo hoor..)
Ongeveer net zo'n soap als hier maar dan met een hoger tempo ;)


F.
Sayaatje

Re: vervelende privespringer

Bericht door Sayaatje »

voor wie het te langzaam gaat :hypocrite:
oeps2

Re: vervelende privespringer

Bericht door oeps2 »

of een bril nodig hebben.. :fluiter:
Sayaatje

Re: vervelende privespringer

Bericht door Sayaatje »

alleen met die iniminieletters, maar die zijn er toch niet op de chat?
Plaats reactie