Nieuwe Chatsofwaar (3)

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Frodo »

Kleine aanvulling:

De meeste toeters en bellen werken nu wel dus als U van een rustige chat wil genieten raad ik U aan meteen het geluid uit te zetten... :)

Verder stond de video-module nog zo geschakeld dat iedereen je meteen kon zien als je op "Publish my video" klikte. Nu moet men jou daar individueel toestemming voor vragen. Foutje van mijn kant.

Tenslotte volgt dit weekend de Nederlandse versie van de chat. Die bestaat al maar de teksten zijn in het Engrish geschreven en vervolgens door Google Translate gehaald - en die kwam er zélf duidelijk ook niet meer uit...


F.
nijntje

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door nijntje »

*ligt in een deuk*

Succes met de vertaalronde Fro!

Ik zal binnenkort eens komen snuffelen op je nieuwe chat!
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Frodo »

Laatste update: Je kunt nu ook je eigen profiel wijzigen (klikken op het icoontje naast je naam).

Dit voor iedereen die per ongeluk zijn email-adres ingevuld heeft :)


F.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Peter^ »

Waarom krijg ik als ik op de chat ben, steeds een balkje in beeld met de tekst: download this clip? Als de chat openstaat en ik ben hier op het forum, verschijnt dat balkje ook steeds. Hoe kom ik daarvan af?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Frodo »

Dat balkje is geen onderdeel van de chatsoftware Peter. Het lijkt erop dat je iets hebt binnengehaald wat niet op je computer thuishoort...


F.
Plaats reactie