Nieuwe Chatsofwaar (3)

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Frodo »

Na lang wikken en wegen heeft Het Gezag besloten om de huidige (en bovenal verouderde) chat te vervangen door 123 Flash Chat. En vóór er vragen komen: Nee, hij werkt niet met IRC. De chats die dat wel konden hadden simpelweg niet de mogelijkheden die ik van mijn chatsofwaar eis.

Waarom 123 Flash Chat?

Ten eerste is deze chat een stuk betrouwbaarder dan de vorige. De nieuwe capaciteit staat op maximaal 400 bezoekers - die er níet te pas en te onpas uitgeflikkerd worden.

(luid gejuich van de menigte)

Ongewenst privéspringen is bij deze chat niet meer mogelijk. Je dient eerst d.m.v. van een venstertje een privégesprek bij de ander aan te vragen. Ook is het voor de gebruiker mogelijk om domweg alle privégesprekken te blokkeren.

(Yesss! Eindelijk!)

123FC heeft een ingebouwde videomodule. Je kan dus met behulp van je webkem en ‘n microfoon audio en/of videogesprekken voeren, zowel publiek als privaat. MAAR: Die video werkt niet automatisch: Ook al staat je cam aan als je inlogt, je beeld wordt pas zichtbaar als je op de betrokken knop klikt. En net als bij privégesprekken kun je aangeboden videobabbels ook weigeren. Je krijgt dus geen scherm vol rukkende Frodo’s en evenmin is jouw blote doosch meteen voor gansch het land zichtbaar. Sterker nog: Je kan zelfs tijdens een videochat een digitaal maskertje opzetten.

Audio en video zijn overigens apart in te schakelen: Je kunt er ook voor kiezen om alleen ‘n babbeltje met iemand te maken voor hij in beeld komt.

De vrij uitgebreide profielen die we van de ouwe chat kennen komen in deze chat niet terug. Dat is maar goed ook want de ene helft vulde ‘m toch niet in en de andere pleurde er een contactadvertentie neer. In het nieuwe profiel kun je alleen je naam, leeftijd, sexe, woonplaats en e-mail kwijt (als je dat wil).

Tenslotte is deze versie voorlopig nog ietwat begrensd: Er zitten zo veel toeters en bellen aan deze softe waar dat ik ze liever even groepsgewijs uittest voordat ik ze allemaal aanzet. Zo is er ‘n optie om direct YouTube-video’s de scroll in te mikken en dat lijkt me, gezien de muzieksmaak van sommige aanwezigen, nog geen verstandige zaak :p

Hier is de link:

http://www.wanderingspirits.nl/client

Let op: Je dient je eerst te registreren voor je de kamers binnen kunt!


F.


P.S. Ja, het was een rib uit m’n lijf maar aangezien Wandering Spirits dit jaar haar tienjarig jubileum viert vond ik dat zowel de site als haar bezoekers wel ‘n kadootje verdienden ;)
nijntje

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door nijntje »

Gefeliciteerd met het tienjarig jubileum :static: :static: :static:

Op naar de komende 10 jaar!!

:kiss:
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door JerryM »

wat ik van een andere site met deze chat ervoer is dat het niet in te zoomen was. Ik zit nogal op een afstand van m'n scherm te werken, en kan met Opera lekker makkelijk inzoomen in pagina's. Maar buh zo'n flashchat werkt dat niet.
Je kan dan wel je eigen lettertype veranderen, maar da's voor de rest van de chat dan weer net alsof je aan het schreeuwen bent..

Is hier een oplossing voor?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door juffie »

Van harte met 'ons' 10 jarig jubileum! :static:

Enne, fijn dat die privaat vensters weer dicht kunnen, dat is een beetje zoals het met de heule oude java chat toen ook was, eerst openzetten, dan pas erin. Fijn!
En, die nieuwe features klinken gaaf! Ben erg benieuwd!
MILF :grin_ani:
Illustra

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Illustra »

Feli met de 10 afgelopen jaren op naar de volgende 10 :)

Even gespiekt al op de link......ziet er strak uit :)
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Frodo »

Dancz voor de congratz!

Jerry: Ik vrees dat dat probleem iets te specifiek is om daar de sofwaar voor aan te passen.

Edit: Inmiddels is er een link naar de HTML-versie (die ook in Opera werkt) op de voorpagina gezet!

F.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Arno »

Hoi

10 jaar WS is inderdaad een felicitatie waard. Bij deze gefeliciteerd.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door kitten »

Ik had een privéspringert!! :smiley_panic: Ok, 't was om uit te testen, dus niet meteen die donderbusch. Maar dat kon dus wel gewoon.

En yay, 10 jaar WS!!

Afbeelding

(Waarom is het nou zo moeilijk om een leuk kink-gerelateerd plaatje te vinden met "happy 10th birthday" zeg! :clown: )
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door JJV »

Afbeelding


.. en ik raad mensen verder àf te googlen op "happy kink 10th"..
~\v/~
dbj

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door dbj »

Wil nou snel jarig zijn...
Zo'n mooie taart gebracht door zo'n prachtig geklede dame, dat wil ik ook wel.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door kitten »

JJV schreef:.. en ik raad mensen verder àf te googlen op "happy kink 10th"..
Ik zie niks bijzonders.

Wist je dat Google resultaten afhankelijk zijn van wat je eerder hebt aangeklikt? Ik vrees dat je advies meer over jou zegt dan over je zoekopdracht. :mrgreen:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door JJV »

* fluit achteloos *
~\v/~
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door seleena »

Hey Frowdow !!!

Proficiat met je 10 jarige jubileum van je schitterende site :zuipen:
Mogen het nog lange duren voor alle newbies en alle andere vast-WS-meubilair :static: :static: :static:

Vanaaf de chat uitgeprobeert en tis kei gaaf !!!
De mogelijkheden zijn super, cammen super leuk mogen testen op Frodo !!!
Je ziet er goed uit ouwuh !!! :lol: :lol: :lol: :roll:

Verders heb ik gemerkt dat mijn pc (11 jaar oud) het cammen en scroll kunnen lezen niet kan hebben als ik nog andere programma's heb aanstaan. Hij gaat er dus op hangen bij mij, maar da ligt echt aan mijn oud beestje :oops:
Bij het uitschakkelen van andere programma's gaat het prima !

Verders heb ik nog niks te klagen over de nieuwe chat :)

Fro je hebt je overtroffen....as usual :smiley_panic:

Liefs Shradje
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Frodo »

Als jullie nou die hoedjes... en die taart... en o ja, die strik ook... nemen enzo.

Dan vermaak ik me wel met de rest :p


F. (Live on cam tonight!)
Guilty

Re: Nieuwe Chatsofwaar (3)

Bericht door Guilty »

Gefeliciteerd met de tien jaar (binnenkort eens kijken hoe deze chat eruit ziet).
Plaats reactie