Chat weer terug...

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Chat weer terug...

Bericht door Frodo »

Omdat er nog regelmatig verzoeken bleven binnendruppelen om de chatbox te heropenen heb ik de oude FlashChat teruggezet. Hij is te vinden op http://www.wanderingspirits.nl/chat/flashchat.php#" onclick="window.open(this.href);return false;

Het gaat hier om vrij oude sofwaar die nog de nodige aanpassingen krijgt. Zo zijn de kleuren niet om aan te zien, wordt er censuur toegepast en kan het ding maximaal 10 bezoekers aan. Ik hoop het geheel zo snel mogelijk weer helemaal in z'n originele staat terug te brengen.

Let op: Voor deze chat moet je je apart registreren: Je inloggevens voor het forum werken daar namelijk niet omdat de boel aan een andere database hangt.

In de komende dagen zal ik hier melding maken van de nodige updates. Klachten, opmerkingen en suggesties gaerne onder dit bericht.


Frodo
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Chat weer terug...

Bericht door eireann »

Leuk!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Chat weer terug...

Bericht door seleena »

W00T we zijn terug! :static:

Als chat moderator zal ik t.z.t. eens kijken of we een gezellige WS chatmeeting kunnen organiseren.

Is het forummen niks voor jou kom gerust naar de chat :)

Tot daar! :static: :static: :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Xay

Re: Chat weer terug...

Bericht door Xay »

Ik krijg het niet voor elkaar: in het scherm kan ik aanmelden ("meld aan voor de kwebbel"), maar ik zie nergens 'register' staan of iets dergelijks?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chat weer terug...

Bericht door Frodo »

Je moet op de eerste pagina van de chat op de knop "Register" klikken. Je bent namelijk nog niet geregistreerd.

Mocht het niet lukken, stuur me dan ff een PM met de gewenste nick en wachtwoord.


F.
Ozzy

Re: Chat weer terug...

Bericht door Ozzy »

via deze link dus: http://www.wanderingspirits.nl/chat/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan klikken op register.
Of gewoon direct: http://www.wanderingspirits.nl/chat/pro ... ister=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Chat weer terug...

Bericht door seleena »

Gossie een Nijlkrokofant!? :P Ik moest laatst nog aan je denken Ozzert :)
Leuk je weer te zien! Kom je eens naar de chat? Kwil es wat vragen.

@Xay is het nog gelukt?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Xay

Re: Chat weer terug...

Bericht door Xay »

Ah, ok, een andere beginsite. :bloos: Die had ik niet gevonden.
Ik denk dat het nu wel gaat lukken. Tnx!
dushi

Re: Chat weer terug...

Bericht door dushi »

Hallo,

Wat leuk dat de chat weer terug komt.
Misschien ben ik er dan af en toe ook weer te vinden.
Lijkt me leuk om wat "oude bekenden" tegen te komen mits die hier nog te vinden zijn natuurlijk.
Sommigen zullen mij dan kennen van mijn vroegere naam als nysha of horny slut.
( ja ja dat is een tijd geleden)
Nu ik mij netjes heb voorgesteld heb ik ook meteen een vraag(je)
Wordt de chat ook toegankelijk voor Android gebruikers?

Groetjess
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chat weer terug...

Bericht door Frodo »

En als Fatima ook nog even... geloof ik :)

Nee, deze chat gaat niet werken op iPhone of Android. Daarvoor is de sofwaar helaas te oud.


F.
Ozzy

Re: Chat weer terug...

Bericht door Ozzy »

Asjemenou..chat zo dood als een pier :shock:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chat weer terug...

Bericht door Frodo »

De sofwaar van de chat bleek 'n lek in de beveiliging te bevatten waardoor hackers - tot twee keer toe - phishing-software op WS konden plaatsen. Met name PayPal was hier niet echt blij mee en stuurde de nodige waarschuwingen naar onze webhost.

Na enig onderzoek blijkt dit 'n bekend probleem te zijn met FlashChat. Helaas heeft de ontwikkelaar daarvan besloten om het project te laten voor wat het is. Zoals ik al in de openingspost zei: Het is vrij oud spul.

Inmiddels zijn we naar 'n andere, goedkope (lees: gratis) chatbox op zoek...


F.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Chat weer terug...

Bericht door Peter^ »

Wat is de stand van zaken? Of als er géén voortgang is, kan dan de tekst op de hoofdpagina van de chat http://www.wanderingspirits.nl/05/0501/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; worden aangepast?
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie