Geaccepteerd worden op de chat

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
tijgermeisje

Geaccepteerd worden op de chat

Bericht door tijgermeisje »

mensen, ik zou het heel erg op prijs stellen als er niet meer gezeurd word op de chat over hoe ik reageer op dingen, zoals eng genoemd worden, weird, zuurpruim, zeur, dat ik lange tenen heb e.d. negatieve opmerkingen beantwoord ik nu eenmaal met een negatieve reactie. ga me dan niet de schuld geven voor alles. bij voorbaat dank.
Simbor

Re: .

Bericht door Simbor »

bliebje, fijn dat je jouw gevoel duidelijk maakt aan anderen...
Innercircle

Re: .

Bericht door Innercircle »

Daar kan alleen maar respectvol op gereageerd worden, meen ik.
Je hebt een grens aangegeven en die zal (zéker gezien de positie van Respect voor Grenzen binnen de BDSM) zonder problemen gerespecteerd worden door degenen die de schoen passen :)
Tenminste, daar ga ik van uit.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: .

Bericht door kitten »

Ik heb geen idee waar je het over hebt (ik ben alweer even niet op de chat geweest), maar zou je hier op het forum berichttitels willen gebruiken? Dit is al het tweede topic met als titel een punt.
Lucifer Morningstar

Re: .

Bericht door Lucifer Morningstar »

Niet zo negatief doen kitten. :twisted:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: .

Bericht door kitten »

Zeg, geef háár iig de kans erover te vallen dan! :slaan:
tijgermeisje

Re: .

Bericht door tijgermeisje »

je hoeft niet iedereen tegen me op te zetten hoor.
elise

Re: .

Bericht door elise »

Doet ze niet hoor, ik vond een puntje als titel uit mezelf al irri :)

Daar is amper op te klikken, maar ik ben te nieuwsgierig om 't niet te proberen :icon_biggrin:
scorpi

Re: .

Bericht door scorpi »

ach bliebje
ik zei ook eens iets over je schedel..
maar was echt maar een grappie enzo :)

ik begrijp hoe vervelend het kan zijn hoor
en alhoewel ik mezelf netjes verontschuldigde..wat waarschijnlijk ook niet iedereen doet..voel ik me toch aangesproken?

mijn tip? gooi er als iemand wat stoms zegt een nog stommer antwoord over..
ik kreeg van de week: jij lijkt wel 15 met je getyp
en ik antwoorde: bedankt :mrgreen:
net of ik niet door had dat het geen leuke opmerking was he :hypocrite:

liefs
lotus {H} die hoopt toch bliepje weer te treffen want bliep is een leuke chatter..
phedre

Re: .

Bericht door phedre »

@ lotus: jaaaaaaaaaaaaaaaa..... iets wat je stom vindt afdoen met nog stommer gedrag.. dat helpt vast om je geaccepteerd te krijgen als je je dat toch al niet voelt!!! Goede tip!!!! Ga vooral zo door en je hebt de tijd van je leven op de chat!!!!

@ blieb: een punt als topictitel is gewoon heel irri, omdat men dan niet weet waar het over gaat. Vragen om de topic voortaan dus een titel mee te geven is niet hetzelfde als iedereen tegen je op zetten, maar gewoon een tip waarmee iedereen je beter kan lezen, beter kan begrijpen en dus serieuzer met je om zal gaan.
silence

Re: .

Bericht door silence »

@bliebje, als je op de chat net zo "sportief" met kritiek omgaat als hier op het forum kan ik me heel goed voorstellen hoe men daar met je omgaat.
Hier in de virtuele wereld gaat men met elkaar om doormiddel van woorden, neem je die continu negatief op dan zal men je negatief ervaren en zo met je omgaan, en dat is zonde.
Jezelf verdedigen mag altijd, als er aanleiding toe is in ieder geval.

Succes.
scorpi

Re: .

Bericht door scorpi »

phedre schreef:@ lotus: jaaaaaaaaaaaaaaaa..... iets wat je stom vindt afdoen met nog stommer gedrag.. dat helpt vast om je geaccepteerd te krijgen als je je dat toch al niet voelt!!! Goede tip!!!! Ga vooral zo door en je hebt de tijd van je leven op de chat!!!!
@phedre: ik kan niet opmaken of dit nu positief dan wel nagatief bedoeld is? :shock:
ik stelde dit omdat ik weet hoe naar het is.ik had ooit in een zeer zeer lang geleden verleden een schoonfamilie die mij met rot opmerkingen de gordijnen injoegen..
na heel wat jaren om te proberen uit te leggen, praten gaf ik het op en deed er gewoon een schepje bovenop
zoo en toen? was het afgelopen..

liefs
lotus{H}
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Geaccepteerd worden op de chat

Bericht door Bitemarks »

Ik heb de titel van het draadje ff aangepast.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Geaccepteerd worden op de chat

Bericht door cinderella »

@ bitemarks: op de chat kan er misschien wel af, want volgens zijn de reacties hier op het forum ook lastig voor bliebje.

@ bliebje:
Ik weet niet hoe het op de chat gaat, maar hier op het forum zie ik dat je heel aangevallen reageert op alles wat er opgemerkt wordt. Daarna kom je er soms op terug. Is het misschien een idee om wat je wilt zeggen ergens op te schrijven, er eerst een nachtje slapen tegenaan gooit en pas de volgende dag te reageren?
Wat mij ook opvalt bij bijvoorbeeld je vampire-topic, is dat je de poll de vampireparty "stemzooi" noemt. Dat lijkt ook aan te geven dat je het allemaal niet zo serieus neemt. Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is, en houdt dat ook in gedachten bij het lezen van je topic, maar je kunt niet van iedereen aannemen dat ze dat doen.
Wat ik probeer te zeggen is dat je makkelijker geaccepteerd zult worden als je je best doet om positieve posts te plaatsen. Probeer negatieve dingen niet te plaatsen, of slaap er een nachtje over. Als het belangrijk genoeg voor je is, is een dag later toch ook niet erg? Maar dan zullen de scherpe randjes er wel af zijn.

@ anderen: Ik denk dat bliebje echt haar best doet. Vanuit de chat is ze hier gekomen, en heeft 2 ideetjes geplaatst voor meets. Ze wil dus graag anderen leren kennen. Ik denk dat we dat wel in ons achterhoofd mogen houden. Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing, en misschien is die van bliebje wel wat langer dan die van de meeste van ons. Maar dat betekent niet dat ze geen fijne persoon kan zijn. In mijn beleving is het zo dat ik meer kan hebben van mensen die ik ken. Een sneer van iemand die je niet kent is zwaar, van iemand die ik wel ken en die ik aardig vind denk ik vaker dat diegene misschien even een mindere dag heeft, omdat ik weet dat die persoon aardig is.

Conclusie: bliebje: geef de hoop niet op. Misschien is het makkelijker om voor nu even de aansluiting te vinden bij een meet die door anderen georganiseerd is. Dan kun je met een groepje forummers kennismaken. En als het klikt zullen daar vast wel mensen bij zijn die naar een door jou georganiseerde meet komen.
Ik heb nu zelf 1 meet georganiseerd. Daar kwamen als ik goed heb geteld 6 andere ws-leden heen, waarvan ik er 4 al kende. Als die niet waren gekomen, waren 1 van de andere 2 en een paar vanilla's ook niet gekomen. Dan zou die meet ook niet doorgegaan zijn. Dus leer mensen kennen, dan komt het vast allemaal goed.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Geaccepteerd worden op de chat

Bericht door Peter^ »

cinderella: bedankt voor het zo goed verwoorden van dingen waar ik ook aan dacht.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie