Onbeschoft reageren op een vraag.

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Guilty

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Guilty »

kitten schreef:Volgens mij zijn onze mods best geliefd onder de leden...
Duh. Degenen die het hier niet zo goed met Fro en zijn modbeleid kunnen vinden zijn vrijwillig of gedwongen vertrokken remember... Ja, dat heeft de onvrede onder de leden vast wel verminderd :clown:
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door cinderella »

Ik mag de mods als personen heel graag, vind ook dat ze over het algemeen goed werk doen. Maar ik heb toch niet onder stoelen of banken gestoken dat ik sommige beslissingen op z'n minst niet begrijp.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door kitten »

guilty^ schreef:Duh. Degenen die het hier niet zo goed met Fro en zijn modbeleid kunnen vinden zijn vrijwillig of gedwongen vertrokken remember...
Dat waren nou ook geen hordes mensen en gebeurt op elk forum. Natuurwet van de Internetcommunicatie. Maar dit...
Guru-Dominant schreef:Ik weet als geen ander dat als je eenmaal de leiding hebt op een forum/chat, dat jijzelf de minst geliefde persoon bent. Puur omdat je dan iemand bent die meer rechten heeft en soms stevig huis moet houden om de orde op zaken te stellen.
...herken ik dus totaal niet. Jij wel dan, guilty^? Ben jij de minst geliefde persoon op Next?
Guilty

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Guilty »

kitten schreef:[Jij wel dan, guilty^? Ben jij de minst geliefde persoon op Next?
Op Next niet nee, maar op de mailinglijsten van nl-bdsm, waar de discussies vaak wat harder gingen en er zo nu en dan weleens een tijdelijke ban uitgedeeld moest worden heb ik de nodige "nazi" mailtjes naar mijn kop gehad.
NatyaBE

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door NatyaBE »

guilty^ schreef:
kitten schreef:[Jij wel dan, guilty^? Ben jij de minst geliefde persoon op Next?
Op Next niet nee, maar op de mailinglijsten van nl-bdsm, waar de discussies vaak wat harder gingen en er zo nu en dan weleens een tijdelijke ban uitgedeeld moest worden heb ik de nodige "nazi" mailtjes naar mijn kop gehad.
En er waren mensen die een hekel aan hem hadden en mensen die hem graag mochten. Maar dat was ook zo geweest als hij geen mod was geweest :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Frodo »

Guru-Dominant schreef:Ik weet als geen ander dat als je eenmaal de leiding hebt op een forum/chat, dat jijzelf de minst geliefde persoon bent. Puur omdat je dan iemand bent die meer rechten heeft en soms stevig huis moet houden om de orde op zaken te stellen.


Vandaar dat You hier de leiding ook niet hebt - of zou kunnen krijgen. Ik heb zo het idee dat de hele mod- c.q. admin-situatie op WS vrij uniek is. In het verleden heb ik zelf de nodige vegen uit de pan gekregen, van nieuwkomers, ouwe getrouwen en zelfs ‘n fu**ing mod maar ik heb nog niemand van de eh... leidinggevenden hier, mijzelf incluis, er ooit op kunnen betrappen dat hij of zij iemand de tent uitsmeet omdat er ‘n persoonlijk meningsverschil was.

Anders was Pluis al in een grijs verleden ergens op Rottumerplaat aangespoeld.

Wat chat/forum uitgegooid wordt zijn de zeikerds, de opdringerigen, de dreigers, de ruziezoekers, de eeuwige sfeerverpesters en degenen die denken dat Hun Woord Wet Is. Je kunt hier pagina’s lange en felle discussies voeren met alle aanwezigen zonder dat het zwaard van Damocles (of een IP-ban) boven je hoofd hangt. Pas als de ruzie de spuigaten uitloopt zal ie eens naar het Uitpraat-topic versleept worden.

Om daar vrolijk verder te gaan.

Dit was gewoon iets anders. Iemand komt onze box op een verkeerd moment binnen, krijgt de pen op haar neus en blaast hier stoom af. En inderdeed, zoals Guilty al zegt: Als je niet wil dat anderen zich er niet mee bemoeien, vertél het dan ook niet aan anderen. Zet het dus vooral niet op een forum dat door 309 mensen gelezen wordt.

Want dan kun je wel eens reacties krijgen die je niet aanstaan...


F.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Peter^ »

Ik heb even wat pagina's gemist, maar zie dat er geen gegevens meer bij de naam van meissie staan. Is zij nu ook hier op het forum vertrokken?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door kitten »

ja, ze is op eigen verzoek verwijderd.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door JerryM »

Ik kwam buiten dit tegen, is er iemand iets verloren?

Afbeelding
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
oeps2

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door oeps2 »

Frodo schreef: Ik heb zo het idee dat de hele mod- c.q. admin-situatie op WS vrij uniek is.
F.

dacht je dat :?: :gaap:
:hypocrite:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Peter^ »

Ik vond dit ergens:
sticky_read_locked.gif
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Frodo »

oeps2 schreef:
Frodo schreef: Ik heb zo het idee dat de hele mod- c.q. admin-situatie op WS vrij uniek is.
F.

dacht je dat :?: :gaap:
:hypocrite:
Yep, gezien het aantal mensen in den boksch dat zich erover verwondert dat ze hier niet allang gekicked zijn - in tegenstelling tot den andere bokschen waar zij kwamen.

:)


F.
oeps2

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door oeps2 »

ach k weet waar ik vandaan kom :clown:
Plaats reactie