Onbeschoft reageren op een vraag.

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door kitten »

Zonder de scroll valt er voor ons buitenstaanders toch geen zinnig woord over te zeggen wat er gebeurd is en of het onbeschoft was of niet.

Ik zie wel hoe misverstanden kunnen ontstaan. De popcorn is op WS inmiddels ingeburgerd, maar dat moet een buitenstaander ook maar net weten he.
Guilty

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Guilty »

kitten schreef:Zonder de scroll valt er voor ons buitenstaanders toch geen zinnig woord over te zeggen wat er gebeurd is en of het onbeschoft was of niet.
Yup. Ik heb het ook alleen over de toonzetting in dit draadje. Chat was ik niet bij, dus ga ik ook niet inhoudelijk over oordelen.

Hapje?

Afbeelding
de feniks

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door de feniks »

guilty^ schreef: Yup. Ik heb het ook alleen over de toonzetting in dit draadje. Chat was ik niet bij, dus ga ik ook niet inhoudelijk over oordelen.

Hapje?
BEETJE ERRUG GROTE ZAK! Wie ga je vetmesten? Of slaat het op de discussie *grinn*

Als het gaat om het laatste woord hebben in deze ongeleide-projectiel-discussie? Dan moet je nog snel een berichtje hier achter plakken, want
I rest my case! :clown:
En uhhhh ik hoef niet persé het laatste woord hoor! :mrgreen:
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

en toch deed je dat.....
en Phedre, nee ik ben niet iemand die persee een antwoord wil horen,
dat ben jij blijkbaar, want als je 90% niet mee gekregen hebt, vraag ik mij af hoe jij in godsnaam objectief kunt oordelen.... ?

@kitten, het ging me dan niet over de popcorn uit...
maar over de manier van het beantwoorden van mijn vraag, die ik puur uit beleefdheid vroeg, daar ik nieuw was op de chat.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door kitten »

Heb ik wel begrepen meiss, maar zonder de scroll kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Maar ik weet ook dat phe niet het type is om moedwillig te gaan zitten liegen om anderen te verdedigen, alleen omdat ze die mag ofzo.
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

kitten schreef:Heb ik wel begrepen meiss, maar zonder de scroll kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Ik weet dat tink vaker mot heeft, ook met mij gehad. Maar ik weet ook dat phe niet het type is om moedwillig te gaan zitten liegen om anderen te verdedigen, alleen omdat ze die mag ofzo.
Nee, maar hij bevestigt wel dat hij lang niet alles mee heeft gekregen, en oordeeld vervolgens wel...
Mij is gelukkig altijd geleerd om niet te oordelen als je het fijne er niet vanaf weet....
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door JJV »

phedre is vreselijk vrouwelijk... Maar dat terxijde
~\v/~
phedre

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door phedre »

ho even....

ik heb niet alles meegekregen, soms doe ik wat anders dan schermstaren...dat klopt....(doelende op het feit dat guru jouw dominant is) maar ik was wel degelijk bij het gesprek over de hoofdletters en zo en daar heb ik ook gewoon, net zo netjes en tactisch als anders, mijn mening over gegeven, zoals in mijn eerste antwoord al gezegd.

Er is verder in die hele discussie geen ongetogen woord gevallen, geen gescheld, geen getier, geen gejoel. Wij hebben gewoon aangegeven hoe wij er over dachten.. dat jij er anders over denkt, is jouw keus, dat mag je.. is je goed recht. maar om andere meningen dan meteen maar onbeschoft te gaan noemen, vind ik op zijn minst toch wat merkwaardig.

En geloof me.. het kan dan zo zijn dat ik tink al langer ken en meer mee omga, ook zij krijgt het wel te horen van me als ze overdreven reageert hoor.
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

phedre schreef:ho even....

ik heb niet alles meegekregen, soms doe ik wat anders dan schermstaren...dat klopt....(doelende op het feit dat guru jouw dominant is) maar ik was wel degelijk bij het gesprek over de hoofdletters en zo en daar heb ik ook gewoon, net zo netjes en tactisch als anders, mijn mening over gegeven, zoals in mijn eerste antwoord al gezegd.

Er is verder in die hele discussie geen ongetogen woord gevallen, geen gescheld, geen getier, geen gejoel. Wij hebben gewoon aangegeven hoe wij er over dachten.. dat jij er anders over denkt, is jouw keus, dat mag je.. is je goed recht. maar om andere meningen dan meteen maar onbeschoft te gaan noemen, vind ik op zijn minst toch wat merkwaardig.

En geloof me.. het kan dan zo zijn dat ik tink al langer ken en meer mee omga, ook zij krijgt het wel te horen van me als ze overdreven reageert hoor.
owja, je hebt niet mee gekregen dat Guru mijn D is, maar het joelen dat had je zeker wel moeten krijgen......
dat zegt naar mijn mening toch wel genoeg, volgende x beter.... nogmaals ik blijf niet welles/nietesje spelen....
jill

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door jill »

Het gaat niet om enkel een vraag, het gaat om een reactie op een reactie op een reactie.... En jij vind het volgens mij erg moeilijk om op te houden met reageren als hier iets gebeurt waar jij het niet mee eens bent.
Een kleinigheidje op de chat (ik was erbij) wordt hier breed uitgemeten. Steeds als ik denk... nu zal het toch wel klaar zijn, blijf je er maar over doorzagen.
Je hebt je punt gemaakt: je voelde je niet welkom op de chat. Jammer dat je het zo beleefd hebt. Wat ik nog veel vervelender vind is dat een kleinigheidje wat allang uitgepraat had kunnen zijn hier tot in de eeuwigheid op het forum moet staan. Iedereen kan zo 'lekker' meedoen.. Mensen worden hier wel erg zwart-wit neergezet, een beetje nuance af en toe zou geen kwaad kunnen.
Ik hoop dat deze discussie snel afgelopen is.


*gaat nu aan de popcorn*
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door JJV »

*gasp*
wie ben jij? En wat heb je met jill gedaan?
~\v/~
jill

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door jill »

:mrgreen: it's me!
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

jill schreef:Het gaat niet om enkel een vraag, het gaat om een reactie op een reactie op een reactie.... En jij vind het volgens mij erg moeilijk om op te houden met reageren als hier iets gebeurt waar jij het niet mee eens bent.
Een kleinigheidje op de chat (ik was erbij) wordt hier breed uitgemeten. Steeds als ik denk... nu zal het toch wel klaar zijn, blijf je er maar over doorzagen.
Je hebt je punt gemaakt: je voelde je niet welkom op de chat. Jammer dat je het zo beleefd hebt. Wat ik nog veel vervelender vind is dat een kleinigheidje wat allang uitgepraat had kunnen zijn hier tot in de eeuwigheid op het forum moet staan. Iedereen kan zo 'lekker' meedoen.. Mensen worden hier wel erg zwart-wit neergezet, een beetje nuance af en toe zou geen kwaad kunnen.
Ik hoop dat deze discussie snel afgelopen is.


*gaat nu aan de popcorn*
sure......
de vriendjeskliek wat ik al zei....
en ja, ik wil niet ophouden met reageren:
lees de uitleg van dit board! Niet boos worden ;)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door JJV »

volgens mij de eerste keer dat phe jill kitten en ik in dezelfde kliek zitten


.. ook wel eens leuk
~\v/~
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

JJV schreef:volgens mij de eerste keer dat phe jill kitten en ik in dezelfde kliek zitten


.. ook wel eens leuk
het is maar net wat je leuk vind......

en zo heeft frodo toch nog gelijk...
Plaats reactie