slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Seizoen 1 ligt voor 7 euro bij lidl op dvd
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

chell schreef: 14 feb 2019, 19:55 Ik heb er ook nog nooit een aflevering van gezien en dat wil ik graag zo houden. Ik heb alleen een collega die het suuuuuuuuper grappig vind om dat liedje te draaien of te zingen.
Ik kwam in het dorp een draaiorgel tegen die het speelde. Dat liedje duurt 20 seconden ofzo, zo'n draaiorgelboek een minuut of 5. Die ging op repeat... :shutup: Ik ben elders boodschappen gaan doen.

Heb nu één aflevering gezien, uit nieuwsgierigheid. Daar houd ik het wel bij. Zowel de karakters als het acteerwerk is tenenkrommend. Wel nog meer duidelijk waarom ik geen kinderen wil, nooit dat ik zulks in zal ondergaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Oh, de luizenmoeder! Ik kreeg ontzettend plaatsvervangende schaamte van de twee afleveringen die ik heb gezien.

Overigens had ik wel traktatiestress en Knul is pas twee...

Ik wil eigenlijk net zoals op mijn basisschool. Dan kregen we een koekje en ranja als iemand jarig was. Gewoon, altijd hetzelfde. Lijkt me ook fijn voor de ouders.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Lijkt me ideaal. Ik vind de serie geweldig vanwege de traumatische herkenbaarheid. Het lijkt satire, maar het komt zo eng dicht bij de waarheid!! :shock: Wat dat betreft, Daantje, het schoolplein is de belangrijkste reden dat ik geen kinderen meer wil!
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: slowchat

Bericht door puppie »

Ik kom eigenlijk nooit op het schoolplein en als ik er al sta dan kom ik mijn kinderen ophalen. Bemoei me nooit met andere ouders en zij gelukkig ook niet met mij :lol:
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: slowchat

Bericht door tijgie{K} »

Bij ons is het afgelopen jaar heerlijk dramaloos gelopen. Ook de groepsapp met allemaal moeders en Kluk 😋 is gedoe en drama vrij. Er vragen gesteld o.a. over wie vriendenboekjes van wie heeft, gevraagd om vrijwilligers om te helpen op school en we stellen ons voor bij toevoeging van een nieuwe moeder. Dat is het wel zo'n beetje.

Op het schoolplein heb ik vaak leuk contact met andere moeders. Vorige week heb ik na de lunchpauze 45 minuten staan praten met de moeder en oma van een meisje uit de smurfjes hun klas. Dat was helemaal niet de bedoeling, maar de tijd vloog. 😲

Blijkbaar kan het ook anders. Misschien scheelt het dat het een dorp is hier? Of we hebben enorme mazzel dat de andere ouders waar we contact mee hebben lekker relaxt zijn. Als je niet wil praten is het goed en als je wel wil praten, is het ook goed.

Hoe dan ook, ik ben er blij mee. 😊
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: slowchat

Bericht door Yara »

Hier valt het tot nu toe ook wel mee, ook in een grote vinexwijk. Als ex leerkracht herken ik helaas een hoop.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik had mijn kinderen voor het WhatsApp tijdperk. :jjv: :zak:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ugh, ik haat dat schoolplein gedoe. Ik ben echt blij dat Jay meestal gaat. Maar als ik er ben, hou ik gewoon afstand van iedereen. Er was één andere moeder die ik leuk vond (vooral omdat zij het gedoe en die andere moeders ook allemaal niet leuk vond) maar haar kinderen zitten nu helaas op een andere school.
Ik wacht gewoon met m'n fiets net buiten het hek en probeer zoveel mogelijk op m'n telefoon te kijken om gewoon elk contact te vermijden :') Ik zit ook niet in de groepsapp (want hallo, als er wat is, stuur maar gewoon een mailtje via het school-mail-systeem) en ik help ook eigenlijk nooit met de 100.000 dingen waar ze altijd hulpouders voor zoeken. Ik ben gewoon niet goed met andere moeders. En ik vind kinderen van anderen ook best vaak niet leuk.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Ik breng en haal N 1x per week en dat is leuk. Beetje kletsen met de andere moeders, kijken wie er bij wie gaat spelen en dan naar huis. De luizenmoeder vind ik vooral als leerkracht erg herkenbaar!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Zo, de was draait, de vaatwasser is leeg en vol en draait, boven en beneden kattenbak gedaan, beneden opgeruimd en boven en beneden stofgezogen. Kind is ook aangekleed en gevoerderd.

Ik ga maar eens even lekker zitten.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Gewandeld in het bos!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Stuk was gedaan. Wiegje opgemaakt, logeerkoffertje D gepakt en zometeen onze ziekenhuistas goed inpakken/nalopen. En een inhaalslag aan het maken met 9 maanden boek invullen.
D is lekker aan het spelen en heeft het pyjamadag verklaart. Kortom, huiselijk maar relaxed dagje hier :)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

miss_meeko schreef: 17 feb 2019, 12:30 D is lekker aan het spelen
Had toch even een ander mentaal plaatje hierbij :p
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Vast een leuker plaatje dan een peuter die een lego garage maakt :D
Plaats reactie