Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
NatyaBE

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door NatyaBE »

Een van de fijne dingen van ranten is lekker zeuren om iets wat niks voorstelt :yummie: Als ik me echt zo slecht zou voelen dat ik niet in staat was om te gaan, dan zouden we niet gaan. Maar nu kan ik a zeuren dat ik me niet lekker voel en b zeuren dat ik toch naar de bioscoop moet gaan en me daardoor lekker zielig voelen en c een fijne avond hebben (want eenmaal daar zal ik het fijn hebben). En aan het einde van de avond kan ik nog eens tegen René gaan zeuren dat ik me vanmiddag kut voelde waardoor hij me zielig zal vinden (al kent hij me ondertussen goed genoeg om dat zielig met een zak zout te nemen). Het is af en toe gewoon heerlijk om je kut te voelen. Maar als ik dat toegeef dan is elke rant-grond weg. Dus dat geef ik lekker niet toe :hypocrite:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

rant gerust verder hoor :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Yay, dus toch een rant. Komt helemaal goed dus! Welke film wordt t?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
NatyaBE

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door NatyaBE »

Angels and Demons: Het Bernini Mysterie. Al ga ik voordat we gaan wel even kijken wat er nog meer is op bioscoop gebied. Wat René nog expres voor mij heeft uitgezocht omdat 'ie weet dat ik dat ander boek van die schrijver leuk vond (ben even de naam van boek vergeten, maar was zo'n hype en hoewel ik het niet had verwacht, was het toch een leuk boek). En normaal zou ik René dus super lief en zo vinden omdat 'ie rekening met mij houdt en nou baal ik als een stekker want nu kan ik hem niks kwalijks nemen. Tis niet makkelijk om je zielig te blijven vinden als je lief zo lief doet!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

De daVinci code :)
Maar Angels & Demons is wel een erg leuke film. Vooral omdat Ewan McGregor er in een sexy priesteroutfitje in rondloopt... :kwijl:

Afbeelding
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

nou hèb ik een pc el-cheappo gekocht (dus, minimale prestaties voor wat er op dat moment gangbaar was) .. maar toch
elke update van m$. exploiter, virusscanner of .of .. nou ja

kunnen zie die MEUK niet meegeprogrammeerd opruimen ook
elke keer weer een update die de zaak weer vertraagd (en eigenlijk altijd vlak nadat ik er een cleansweep overheen gehaald heb)

gister t toppunt.. wilde m'n foon 'synchroniseren' .. nou dat heb ik geweten

blijkbaar is;t dan normaal dat zo'n foonsoftware meegaat in de opstart procedure.. (dat je denkt. ik zet't programma wel zelf aan de enkele keer dat foon en pc gelinkt zijn) .. firefox liep er door vast.. en nu blijkt dat't ding't normaal vindt om 'de liedjes op je foon'.. in een speciale map te bewaren (en dus TWEE keer op de schijf te zetten)
holy F*CK .. ik had't net op tijd gestopt.. hij was alfabetisch bij de F qua bandnaam .. en kon alsnog ruim 250MB wegflikkeren aan overbodige onzin.

GRRRRR
(en nee, nog steeds geen mp3 op m'n foon.. dus t doel is nieteens berijkt ook nog)
~\v/~
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

Crownless schreef:De daVinci code :)
krijg trouwens net spam binnen dat 't volgende boek ('Loft') te pre-orderen is
;) ik wacht wel tot ie in de ramsj ligt
(laatste dan brown leek sprekend op een clancy .. nog steeds vermakelijk.. maar toch)
~\v/~
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

@JJV: Waarom denk je nou dat ik zo verslingerd ben aan Macjes & OS-X? :ugeek:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Zeg dat maar niet te hard tegen Bryan, Mack. Twee collega's op zijn werk hebben een mac, en die weten bijgod niet hoe ze hun mac compatible moeten maken met alle windows dingen die op het werk staan, zodat die mensen nooit bij vergaderingen zijn (gemist omdat ze dat emailprog niet hebben), ze een minuut of tien aant klooien zijn om een presentatie te houden via de beamer, etc, etc.

Kortom, dingen die niet compatible zijn met omringende apparatuur zijn irritant!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

JJV schreef:
Crownless schreef:De daVinci code :)
krijg trouwens net spam binnen dat 't volgende boek ('Loft') te pre-orderen is
;) ik wacht wel tot ie in de ramsj ligt
(laatste dan brown leek sprekend op een clancy .. nog steeds vermakelijk.. maar toch)
Laat me raden:

Een misdaad laat wat onbegrijpelijke aanwijzingen achter. Langdon is toevallig in de buurt. De aanwijzingen blijken een begin van een speurtocht langs een hoop oude kerken, musea en andere kunstwerken. De hoofdpersoon vind een liefje, ze worden achternagezeten door een of ander duister figuur die in opdracht van een NWO-wannabee de oplossing van Langdon wil stelen. Uiteindelijk vinden ze de oplossing om de hoek van het originele startpunt.

Nou ja Flemming en Clancy komen er ook mee weg.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

:schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

langdon zit volgens mij maar in 2 van de 4 browns die tot nu toe zijn uitgekomen...

maar ik ben niet zo naamvast, dus kan me vergissen
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Ik heb er 3 gehad. Waarvan alleen Digital Fortress daadwerkelijk een andere verhaallijn heeft. Het was zijn debuut, maar pas met de Da Vinci code issie doorgebroken. Angels en Demons had exact dezelfde verhaallijn. IK ben meer op Dan Brown afgeknapt om het feit dat twee simpele NOS correspondenten slechts een middagje nodig hadden om zo'n beetje alle "resarch" van Brown onderuit te trekken. 't Zijn vermakelijke boeken, maar als je ieder verhaal voorafgaat met de mededeling dat beschrijvingen van kunstwerken en architectuur op waarheid berusten dan moet dat ook zijn. Zet dat er anders niet in.

Maar goed er zijn meer schrijvers die zulke technieken hebben. Clancy doet het met zijn Jack Ryan in het leger/marine/luchtmacht. Ian Flemming heeft een stuk of wat James Bond Saes the day verhalen. Ook Appie Baantjer heeft zijn standaarden en voorspelbaarheden, steevast weten we bij Smalle Lowietje wie de dader is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

probeer Feist's

alsof ze over een mal gelegd zijn
(de flemmings die ik tot nu toe gelezen heb waren nog wel redelijk .. gevarieerd.. al moet ik zeggen dat ze al weer tijdje onaangeraakt zijn)
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Nu we het over mallen hebben, Disney kan er ook wat van. Die trekken gewoon over.

http://www.youtube.com/watch?v=vh84g8rC2oA
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie