Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door thaliya »

Yoga is inderdaad best prijzig, ik betaal £11,50 per les. Ik vind het het geld meer dan waard overigens. Je moet 1x een matje kopen (en misschien een draagtas om dat in te doen) maar verder vallen de kosten wel mee. Hoewel ik me nu bedenk dat ik mijn beide yoga leggings als cadeau heb gekregen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Bij mijn sportschool hadden ze iets wat ook op yoga leek, maar dan heette het geloof ik body balance ofzo... Dus denk dat het idd wel de moeite is even rond te kijken, want die echte yoga scholen zijn idd echt duur. Had ik ook al eens naar gekeken omdat dat me leuk leek, maar de prijs houdt mij ook tegen.

Qua kleding, als je maar 1 keer in de week gaat, is 1 setje kleding toch wel voldoende en kan je daar een hele tijd mee doen. Yoga matjes hebben ze regelmatig bij Action of Lidl in de aanbieding.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ik dacht dat buurthuizen enzo dat soort dingen ook nog wel eens aanboden?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door lunaaa »

Body balance is ook best fijn om te doen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Ik volg bij het buurthuis hier om de hoek Yogalessen. Wel lichamelijk inspannend (ben niet zo lenig meer). Maar wat een ontspannen gevoel en leeg hoofd heb ik een uurtje later. Ik betaal 10 euro per keer.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Mensen die 3,5 dag per week werken en dan tegen mij gaan klagen dat 'alle extra vrije dagen hen door de neus geboort worden' omdat ze een keer op 2e paasdag hebben gewerkt. :eerie: Ik werk fulltime, heb al geen normale weekenden, werk regelmatig op zondagen (wat me een zesdaagse werkweek oplevert), heb géén extra vrij omdat koningsdag en hemelvaart op mijn standaard weekenddag vallen (dagen die zij dus wel gewoon éxtra vrij hadden).
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Zeg je ze dat dan ook?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Zeg je ze dat dan ook?
Yups, en het bleef erna stil. Het was vooral de ALLE vrije dagen, waar ok ik over struikelde. Vooral omdat het maar om één dag ging.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Goed gedaan! Soms hebben mensen even perspectief nodig.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Weet je wat ik echt niet kan uitstaan? Als je eten niet lekker is. Dan heb je allemaal moeite gestoken in het koken, en bij de eerste hap in je mond weet je dat al die moeite echt voor niets geweest. Of dan denk je oke, ik geef wat meer uit aan iets kant en klaars want ik ben zo moe en geen tijd om te koken en dan IS HET VIES en blijf je achter met een beetje een teleurgesteld en vaag hongerig gevoel. En dan moet je eten gaan bestellen of brood eten >.<.

Nou, dat had ik vandaag dus. Ik was helemaal blij, want de AH had een nieuw soort maaltijdsalade met gegrilde zoete aardappel en amandelen (aldus de voorkant). In het bakje was te zien groene blaadjes (naar ik aannam spinazie), witte brokjes (ik dacht fetakaas) en rood-witte halve ringen (vast rode ui). Nou dat bleken dus witte BLOEMKOOLSTUKJES (rauwe bloemkool? really??) en rode kool. En tussen de wel-echte spinazie zat koriander verstopt, waardoor mijn hele salade dus ook nog eens naar zeep smaakt. En de zoete aardappel was te rauw. En toen wou ik een cracker met kaas eten en was de kaas ook al niet lekker (want hej, ik probeer eens een ander merk kaas dan normaal -geniaal Voleuse, geniaal-). En toen wou ik een zak met chips leegeten maar ik had groentechips gekocht want ik was kennelijk in een erg vrolijke en exploratieve bui en die zijn ook al niet lekker en ohhhhhhhhhhh arrrggghhh :frusty:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

AH wat vervelend Voleuse! Gevolgd door 100 x de koelkast en keukenkastjes opendoen om te zien of er IETS is waar je trek in hebt?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Haha ja precies ja (maar no luck there :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Nee dat is er nooit als je meer dan 3x de kastjes open moet doen.... :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Nog even terug naar de winkel? (ik heb supermazzel, de winkel is maar 2 minuten van mn huis, dan doe je dat sneller)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Owww ik wil ook een 2 minutenwinkel!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie