Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Niet echt een volledige rant, maar wel rete-irritant! Je kan geen contact meer hebben met welk bedrijf dan ook zonder er gelijk een 'klanttevredenheidsonderzoek' verzoek van te krijgen per mail. Zout op man. Laat me met rust!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Oh goth ja, irritant is dat! Ik negeer ze keihard.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Pien »

Ik kreeg er gisteren gewoon één heel ouderwets via sms...
Overigens geen idee hoe ze aan mijn nr kwamen, maar had geen zin daarover te contacten want dat levert vast weer een tevredenheidsonderzoekje op.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Dat je geen contact opneemt om te zeggen dat ze je met rust moeten laten, omdat je dan weer een tevredenheidsonderzoek krijgt, is wel heel tekenend :')
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Pien »

Ja...
Nog eentje dan. Klagen bij je baas over de hoeveelheid onnodige werkdruk omdat je voor elk ideetje wat het hoofdkantoor heeft weer één of ander lijstje in moet vullen, bij moet houden, afstrepen etc.

En dan, ja echt...
Een invullijst krijgen hoe ze de 'lijstjescultuur en werkdruk' kunnen verminderen.

En dan als feedback terugkrijgen dat de input nou niet meewerkend was wanneer je invult : dergelijke lijsten niet opsturen
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Sorry Pien, maar hier moest ik wel even hardop om lachen :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

:mrgreen: Tijd om TPS-reports te gaan bijhouden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Collega's die ondanks herhaalde algemene en persoonlijke verzoeken, met de uitleg dat parfumgeuren een migrainetrigger zijn, alsnog op kantoor met gesloten ramen deodorant spuiten. En dan ook nog uiterst royaal en met van die sterke neppe ultra bloemige geuren. :shutup:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Pien »

Oh ja.. heerlijk. Zelfs zonder migraine is dat adembenemend (en dan niet de lekkere manier)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Daantje schreef:.... van die sterke neppe ultra bloemige geuren. :shutup:
Zoals ook op een stuk in de Ikea, waar ik altijd probeer mijn adem in te houden en snel erdoor te lopen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Mack schreef:
Daantje schreef:.... van die sterke neppe ultra bloemige geuren. :shutup:
Zoals ook op een stuk in de Ikea, waar ik altijd probeer mijn adem in te houden en snel erdoor te lopen.
De afdeling geurkaarsen kan ik nog redelijk handelen. Het zijn echt parfums waar ik last van heb, ik kan ook geen parfum voor mezelf kopen. Van oplosmiddelen in verf of lijm heb ik dan weer geen last, althans niet meer dan ieder ander.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Zelf zou ik deodorant niet zo snel in dezelfde categorie als parfum scharen, kan het toch nog ontwetendheid zijn? Rete irritant is het wel!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Ja wat eireann zegt, dacht ik ook aan. Mss heb je het al lang gedaan hoor, maar anders mss nog een keer duidelijk dat benoemen, en ook aangeven wat/hoe ze het dan moeten doen als ze deo op willen doen, want kan me voorstellen dat dat af en toe gewoon wel ook nodig is.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Ik heb het ze al zo vaak gevraagd mét de uitleg waarom ik daar zo slecht tegen kan en dat ik er een paar dagen last van kan hebben. Ofwel van de migraine, ofwel de bijwerkingen van mijn medicatie. Nu flikt er eentje het weer en worden ze boos op mij omdat ik zonder overleg de ramen open gooi. (alles zit hier potdicht als de airco aan is). Aangezien persoonlijk en mondeling vragen niet voldoende blijkt nu maar e-mail rondgestuurd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door isara »

Pffft.

Ok stel, je hebt een termijbedrag van 105 euro per maand voor gas en stroom bij aanbieder A. Dat blijkt bij de jaarrekening veel te veel te zijn, ongeveer 40 euro per maand te veel.
Dan ga je naar aanbieder B en besluit je een termijnbedrag van 65 euro te nemen (hun aanbod/inschatting was 50 euro op basis van mijn vorige jaarrekening, maar ik wilde niet te laag gaan).

En dan blijkt na jaar twee dat vooral het gasverbruik dermate hoog geweest (ik heb zonnepanelen, scheelt veel) dat ik 173 euro moet bijbetalen.

Ik moet het precieze verbruik van jaar 1 en 2 nog vergelijken, en ik snap dat er gasprijzen omhoog gaan enzo, maar is dit niet een beetje raar?

Alsof ik niet al genoeg rekeningen had :evil:
Plaats reactie