Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Mijn jaarrekening was ook geen feestje... ik heb nogmaals mezelf voorgenomen om regelmatig mn meterstanden online door te geven om het beter in de gaten te houden...
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Ik denk dat je het even goed moet vergelijken, maar afgelopen winter was langer en kouder dan de winter ervoor. Dus misschien was 65 euro wat aan de lage kant, omdat we twee jaar geleden (in mijn imperfecte herinnering) juist een late en milde winter hadden?
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Juist omdat ik een hekel heb aan dit soort "verassingen" (ik heb er al genoeg van de belastingen heb gehad...) zet ik ons maandbedrag juist wat aan de hoge kant. Dan neem ik voor lief dat de energieboer dan wat extra rente trekt...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Nijntje »

Same here! Elk jaar zetten ze mjjn maandbedrag lager en elk jaar verhoog ik het. Zo voorkom ik dat ik ooit moet bijbetalen en het is een leuk extratje eens per jaar.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door chell »

Wij zetten 'm idd ook altijd weer terug omhoog. Ik betaal echt liever het hele jaar teveel met een fijn extraatje 1x per jaar. Soort verrassingsspaarpotje.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Hier ook. Dit jaar was het spaarpotje minder dan een maandpremie en dan voel je hem minder, da's wel jammer. Maar nog altijd beter dan bij moeten betalen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Misschien ook een idee om eens te kijken naar spaar/ledlampen en of je misschien de verwarming wat slimmer in kan stellen? Ik ben altijd opgevoed met het idee van een trui kost minder dan de energierekening :P. Je kan dr ook te ver in doorslaan, ik heb geen zin om het koud te hebben in mijn eigen huis maar ik heb wel overal spaarlampen in en de verwarming staat laag/uit wanneer ik daar geen last van heb en mijn energierekening is dan ook altijd lager dan ze voor me inschatten.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Facebook rant. Roepen dat je via privé berichten wél heul veul steun krijgt voor je standpunt is zo'n beetje net zo sneu als de kinderen die vroeger riepen "ik haal mijn grote broer erbij hoor!!" als ze het niet konden winnen... :roll:

/Rant
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

Vind deze erger.
Blijkbaar vertrouwen die steuners t daglicht niet als t al waar is.
(zit zelfs een godwin in als je wilt)
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Nee, nee, die mensen en de poster zijn zielig, want de sfeer in de groep is gewoon niet veilig genoeg en daarom dat het per pb moet.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

En dat dan vinnig posten..
Naar indeed.

Pb ik je wel ff over
~\v/~
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Ik heb geen idee waar dit over gaat en je hebt waarschijnlijk honderd procent gelijk, maar ik heb zo af en toe wel eens iemand een pbtje gestuurd om ze een hart onder de riem te steken, op een moment dat ik gewoon niet genoeg energie had om me in een (verhitte) online discussie te mengen maar diegene wel even wilde laten weten dat ik aan ze dacht. (Hoewel diegenen volgens mij dan wel weer zo wijs waren om dat niet online te melden, dus misschien ook helemaal niet relevant.)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Dat doe ik ook wel eens, maar om dat dan als argument te gebruiken...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Is ook. Was meer een reactie op JJV en dat over daglicht. Maar het is idd super onproductief in een discussie.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Owwwwwwwh ik ben weer eens in de val getrapt van de online berichtenbox niet checken. Nou is mijn IDkaart dus verlopen en ik ga donderdag op vakantie :panic: :panic:. Zo dom, ik weet al heel lang dat er een bericht staat voor me en dat ik mijn IDkaart ergens nu had moeten verlengen maar natuurlijk tel ik 1 en 1 pas bij elkaar op als ik op vakantie ga. En nou kost het 50 euro voor een spoedprocedure :roll:. De prijs van stupiditeit zullen we maar zeggen (al ben ik allang blij dat ik er niet achter kom als ik met mijn domme hoofd bij de douane sta).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie