Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

kitten schreef:Ons thema liedje weer! :mrgreen:

Ok, ok... *mijn* thema liedje. Die me een dikke middelvinger van Crownless opleverde. :schater:

tadiedeliedeliediedam :zuipen: tadiedeliedelie!
:slaan:
chell schreef:Oeh wat een leuk liedje kitten :) Ik was zo benieuwd waar iedereen op liep te vloeken, maar ik vind 'm wel lekker vrolijk! Hoewel dat tadiediediedielie wel blijft hangen.
Na vijf keer achter elkaar is ie echt niet meer zo leuk. :crownless: En al helemaal niet als dat tadiedeliedelie diediedam weer steeds in je voorbij komt nadat je je best hebt gedaan het refrein van een leuk nummer als een mantra in je hoofd voorbij te laten gaan. Echt, dat liedje is als een octopus! Het zuigt zich vast in je hoofd om op onverwachte momenten (lees: als je bijna slaapt) weer te bewegen om te laten merken dat het er echt nog zit! Definately niet wat ik me voorstel van tentacle-play.

Kortom, het nummer is ruk. No pun intended.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
nijntje

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door nijntje »

%$!^T%@^%@^%@

Bel ik dus de dierenarts dat m'n kat al ruim 3 weken nog steeds niet echt beter is en die plek waarvan ze vorige keer zeiden dat ik weer langs moest komen als het na 5 dagen niet beter was nu over z'n hele lichaam zit..... Is alles in gesprek, ik zou teruggebeld worden. Dat was om half 12.

Net nog maar eens gebeld, blijkt er niets overlegd te zijn, en oh ja, of ik morgenmiddag dan maar even langs wil komen. Ik heb 2 collega's op vakantie deze week, en nogal veel werk waar ik niet even weg kan om eerst een kat te halen en dan naar de andere kant van de stad te rijden enzo. Ik bel niet voor niks op m'n vrije dag!!

*mopper* En al met al heb ik al die tijd geen boodschappen gedaan, niets, omdat ik thuis moest blijven omdat ik teruggebeld zou worden.

Nu om 5 uur eens horen wat ze ervan zeggen. *zucht*

Tot zover mijn rant!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Op je strepen gaan staan nijn!! Dat is wel erg slordig van ze!

*grinnikt nog na de van rant van Crownless*
phedre

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door phedre »

nijntje schreef:%$!^T%@^%@^%@
*mopper* En al met al heb ik al die tijd geen boodschappen gedaan, niets, omdat ik thuis moest blijven omdat ik teruggebeld zou worden.

Nu om 5 uur eens horen wat ze ervan zeggen. *zucht*

Tot zover mijn rant!
mobiele nr opgeven om terug te bellen? voordeel van die mobiele lulijzers is dat je ze mee kunt nemen waar je ook gaat.. toch?:)
nijntje

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door nijntje »

Heb ik ook gedaan. Maar welk nummer ik nml gegeven had, ze hadden toch niet gebeld, want ze waren mijn briefje voor de dierenarts toch kwijt.....
faery

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door faery »

Grmbl. Ruzie met het vriendje. Ik ga zo ontzettend nooit met die man samenwonen! Altijd liggen er dingen op de vloer, de gootsteen in meestal een chaos, en waar ik een glas omspoel als het vies is en ik een glas nodig hebt, pakt hij een nieuwe, de wc rol hangt nooit de aan de houder maar zwerft los rond door de badkamer, de muziek staat altijd net wat te hard, en hij maakt verpakkingen nooit goed dicht.

Daar probeer ik omheen te kijken. Zijn huis, zijn regels. Ik merk dat ik er zelf ook wat sloddervosseriger van wordt zelfs. En ik ga echt zijn troep niet opruimen. Net barstte de bom, ik was de halve avond al geirriteerd (4 glazen vies terwijl we maar met z'n tweeen zijn was even de druppel), net alles eruitgegooid. Hij had het idee dat ik al twee dagen alleen maar kritiek op hem had (niet waar, ik ben ook zeker wel positief geweest, al weet ik van mezelf dat ik zwaar kritisch kan zijn naar mezelf en mijn partner toe), maar kon geen voorbeelden geven. Hallo, als ik niet weet wat ik fout doe en wanneer, kan ik er toch ook niks aan veranderen?

Klerezooi. En morgen leuk naar een festival. Goh, wat heb ik daar zin in. Twee-en-halve week hier is gewoon te lang, zit hier nu een week en 5 dagen en ik wil gewoon naar huis (geen heimwee, wel geen zin meer om met twee mensen om een 1-kamer-appartement te zitten).
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door juffie »

Heel erg herkenbaar faery!

Ik zat in precies dezelfde situatie met mijn ex op een bepaald moment. We liepen elkaar in de weg en gingen ons godsgruwelijk aan elkaar ergeren.
K weet zo even niets constructiefs te bedenken, maar ik geef je wel ff een knuffel! :hug:

Relatieruzies zuigen!!!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ongecontroleerde rant is het nou ook weer niet, maar tering wat een gedoe zeg. Ik wil online iets bestellen, accepteert dat bedrijf alleen paypal, had ik al geen zin in omdat ik een nieuwe creditcard moet aanmelden daar, maar ach wat moet dat moet.

Kan ik mijn adres er niet veranderen.... Stelletje idioten, als je naar een ander land bent verhuisd moet je je hele account opzeggen om vervolgens een nieuwe aan te maken. Ik zie de veiligheid er niet van in hoor, stelletje oelewappers. Alsof ik niks beters te doen heb!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Aw... das ruk faery. Ik ben de sloddervos in onze relatie, en Bryan irriteert zich er ook wel eens aan. We hebben erover gepraat en hij zei dat het voor hem al heel veel uitmaakte als ik gebruikte glazen en borden op het aanrecht zet. Dus dan doe ik dat voor hem. Mij maakt het niet zoveel uit (wat ook naar voren kwam toen ik een week alleen zat. Toen stond de vaat door het hele huis. Heb wel afgewassen voor hij thuis kwam though). Maar het is een beetje een evenwicht vinden. Het liefst zou Bryan hebben dat ik alles achter mijn kont opruim. Ik probeer eraan te denken, maar aan de andere kant, dat de vaat is opgeruimd en dingen tenminste niet op de grond liggen is al een hele stap. Beetje geven en nemen. Moet je wel allebei open staan om iets te geven en te nemen...

Oh, en das idd ook wel stom zeg, anne. Lekker handig... not!

Mijn rant:
Drink cranberrysap, zeggen ze. Is goed voor de blaas, zeggen ze... Kon niemand erbij zeggen dat het spul een bittere nasmaak achterlaat en dat het dus echt ontzettend goor is? Koop ik daarvoor een literfles voor fucking-teveel-geld? Bah!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Aanlengen met wat water Crownless :) Hoewel ik het in de wodka ook erg lekker vind :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Ja da-hag! Dan heb ik meer wat ik moet wegwerken. Bitter is echt mijn anti-smaak. Hou ik absoluut niet van.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
NatyaBE

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door NatyaBE »

[rant modus aan] ik heb een k*tdag. Voel me niet lekker, ben lichtelijk misselijk en heb buikpijn. En dan ben ik niet eens ongesteld. Vanavond gaan René en ik naar de bioscoop. En hoewel ik dat normaal een hele leuke uitstapje vind, zie ik er nu tegenop. Maar nu komt het ergste: ik kan dat niet tegen René zeggen! Twee weken geleden had ik een ruzie met hem waarbij ik op luide en duidelijke toon mijn ongenoege kenbaar had gemaakt dat we nooit (ja, ik weet het nooit en altijd zijn niet echt bevoordelijk voor een goede communicatie) iets leuks deden 's avonds. En natuurlijk, omdat we ruzie hadden en ik dan f*cking onredelijk ben, was het allemaal zijn schuld (ja ik weet het allemaal + schuld naar de ander toeschuiven is niet echt bevoordelijk voor een goede communicatie). Na die ruzie waarbij hij me aan de ene kant gelijk gaf dat we te weinig leuks samen doen en me aan de andere kant ongelijk gaf dat het allemaal zijn schuld was (waar ik hem schortvoetend een piepkleinbeetje gelijk in heb gegeven) hebben we besloten om minstens een keer op een doordeweekse dag samen iets leuks te gaan doen. Verleden week hebben we dus iets leuks samen gedaan en deze week kwam hij met het idee om samen naar de bioscoop te gaan. Ik kan dus niet met goed fatsoen zeggen dat ik er eigenlijk geen zin in heb. Of ik moet komen met iets anders leuks. Maar niks lijkt me leuk vandaag; zoals ik al zei, tis een k*tdag. Was die ruzie wat langer geleden geweest (of was ik niet zo f*cking onredelijk geweest) dan had ik nog kunnen passeren. En het ergste van alles is nog dat het me niet eens lukt om René hiervan de schuld te geven. Zelfs niet voor mezelf. [/rant modus uit]

Oef, dat lucht op.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door pluis »

/me vindt het bést gecontroleerd.

En /me knuft je. Gewoon, omdat t lekker is.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Soms worden dingen waar je geen zin in hebt onverwacht toch nog leuk Catharina :) Ik hoop het voor je. En ik snap de 'ik kan er niemand anders de schuld van geven' frustratie!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Je kunt toch zeggen dat je je niet lekker voelt? Ik vind dat een hele goede reden om niet de deur uit te willen gaan. En een 'ik vind het een geweldig idee (want dat is waar, als je je niet kut had gevoeld vond je het vast geweldig) maar ik voel me niet zo lekker en het is ook niet handig om steeds de bioscoopzaal uit te moeten rennen vanwege buikpijn en naar de wc moeten (overdrijven is ook een kunst!), maar kunnen we dan niet een dvd'tje huren die op pauze kan en dat ik met een kruik op mn buik tegen je aan kan kruipen en dat jij drankjes haalt en me vertroetelt en ik je af en toe gemeen knijp op de manier dat jij het leuk vindt?'

Niet de nadruk leggen op 'ik heb geen zin, voel me kut en wil alleen zijn, meh!' maar de nadruk op 'ik wil wel, maar lichaam doet stom'. En daarbij gaan jullie vrijdag al naar het next-feest, dus jullie doen deze week al iets leuks 's avonds. En de kans is groter dat je wanneer je nu toegeeft aan je 'mijn lichaam doet stom, meh!'-bui, je dan helemaal gezellig bent en dat is ook leuk voor René. Kortom, ook al heb je jezelf in een lastig parket gewerkt door technieken die niet bevordelijk zijn voor de communicatie (zo herkenbaar btw!), kun je je er nu uit halen door goede communicatie.

Met als risico dat hij zegt dat je maar een paracetamol moet nemen en je niet moet aanstellen. Maar dan heb je iig weer een uitlaatklep. Kun je hem lekker slaan, voel jij je goed en hij zich ook als ie lekker wegzweeft. Probleem opgelost.

Misschien is het makkelijker om gewoon mee te gaan. Wat eireanne zegt is ook waar.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie