Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Jaaaa! Die reclame is zo stom!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

OMG wat fout. En dan ben ik best voor vet in je eten, qua je hersens zijn van vet gemaakt en cholesterol is wat je lichaam bij elkaar houdt en hoog cholesterol blijk helemaal zo slecht nog niet tenzij je triglyceriden ook hoog zijn en dat komt dan weer van... nou, onder andere margarine.

Wat een afschuwelijk misleidende reclame. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze door de reclamecodecomissie op de vingers getikt worden, en ik ben benieuwd of ze dat erg vinden, of dat het gewoon allemaal goeie publiciteit is.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Hebben ze dan de trans- een verzadigde vetten uit de margarine gehaald? En zeggen ze er ook eerlijk bij dat margarine voor de helft uit water bestaat? En is de palmolie die erin zit op een verantwoorde wijze verbouwd?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Irritante reclame is ook reclame. Er zijn ook verkiezingen voor slechtste reclame. Dus hoe meer er over gepraat wordt, hoe meer publiciteit / reclame.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Ik denk weet je wat, ik neem een trein eerder. Scheelt 20 minuten. Moet ik wel een keer overstappen, maar hey daar is nog nooit iemand aan dood gegaan en ik ben eerder. MIS IK MIJN OVERSTAP OMDAT IK M NIET GEWEND BEN. Dus nou moet ik uitstappen, terug naar waar ik vandaan kwam, en ben ik een half uur later dan als ik de directe trein had genomen.

Ahhhhhhhhh
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Oh, ik ben nu na 20 minuten eindelijk bij het eerste station aangekomen in de intercity. En nu moet ik 20 minuten wachten op de volgende trein terug. Ik ben dus EEN UUR later dan de directe trein. Het zou komisch zijn als ik niet zo gefrustreerd zou zijn XD
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Pien »

Succes Voleuse
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Haha Voleuse, dat zou dus ook écht een actie voor mij zijn! Irritant maar toch ook heel grappig.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Hahaha, dat is later ook gewoon grappig. Doet me denken aan de keer dat ik een trein zag staan op "mijn" perron, en ik sprint om nog mee te kunnen, en ik zodra de deuren dicht gingen hoorde dat die trein de compleet andere kant op ging :')
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Op wat serieuzere voet:

Mijn baby ligt dus in het ziekenhuis. Hij moet zo hard ademen dat hij geen energie heeft om te drinken, en hij krijgt zuurstof via een neusslangetje. En artsen dachten in eerste instantie dat het ook kinkhoest zou kunnen zijn.

En toen bedacht ik me: er zijn dus mensen die roepen dat dat vaccineren niet nodig is omdat die ziektes helemaal niet zo erg zijn. Dat kinderen best een "beetje ziek" mogen zijn. En daar vond ik al dingen van. Maar nu helemaal.

Een beetje ziek. Ja, nee, tuurlijk! Natuurlijk kan het helemáál geen kwaad als een baby niet meer aan de borst drinkt omdat ie het zo benauwd heeft! Ik bedoel, het is niet alsof drinken een van de weinige dingen is die een baby doet op een dag. Dat drinken zo'n beetje de enige hoofdtaak is van een ventje van 2,5 maand. Is vast lekker ontspannen ofzo, even niet bezig zijn met je dagtaak. Gun zo'n baby ook even rust van zijn "moetje". En dat ademhalen, pfff, wat een gedoetje eigenlijk hè? Poeh poeh, nou, daar even rust van is alleen maar relaxed, toch? Het is niet dat je daar HARTSTIKKE DOOD van gaat. -rolt ogen-

Ik wil bij deze graag alle anti-vaxxers een enkele reis aanbieden naar een verse nieuwe kolonie op Mars. Maken we dat gewoon de shitty people planeet, gooien we die Johan Derksen en consorten er ook bij. Gooien we er een ziekte bij, en geven we het vaccin aan de anti-vaxxers. En dan kijken wij op aarde wel toe met popcorn hoe er een burgeroorlog ontstaat daar, goed? Levert vast goede tv op. Kan Johan ook niks op aan te merken hebben dan.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Ik vindt dat alle scholen het recht moeten hebben om (zonder medische gronden) niet gevaccineerde kinderen niet toe te laten.
Laten de anti-vaxers maar hun eigen scholen oprichten, kijken hoe lang dat goed gaat.

Hint: Niet lang
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Pien »

Vooral een eigen kdv.
Ik heb mijn kinderen niet naar het kdv gestuurd, voornamelijk omdat er hier in de regio 2 soorten anti vaxers zijn. De groep die niet mag van god. (Die overigens ook hun eigen scholen hebben)

En nog een groeiende groep die vindt dat kinderen geen vaccinatie nodig hebben want wat Crownless zegt.
Ik vind dat best schokkend. Zeker in een omgeving waar je volwassenen tegenkomt die polio hebben gehad en de gevolgen duidelijk zichtbaar zijn.

Wel opvallend... als er dan een sterfgeval is bij een jong(er) kind, wordt er ineens wel en extra gevaccineerd. Want dan is god ineens van mening veranderd ofzo....
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door cinderella »

Mijn broertje heeft als kleuter kinkhoest gehad. En in onze gemeente zijn er uit religieus oogpunt ook veel anti-vaxxers. Dus zoveel mogelijk afspraken met de VK
in het dorp gemaakt, maar dat kon maar een ochtend in de week. En naar het consultatiebureau gaan we dus uitsluitend in het dorp. Volgende week tweede keer vaccineren. Er was nog maar 1 afspraak mogelijk voor de kerstvakantie, en een dag eerder had ook niet gemogen, want dan zat er te weinig tijd tussen.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Jezebel »

Oke, ik weet dat ik een fossiel ben, zonder smartphone, geen whats-app, geen facebook (meer). Maar hoe moeilijk is het om een bericht dat de hele vereniging aangaat op de mail te zetten? Voor zover ik weet is de mail nog steeds het 'officiële' kanaal voor informatie die de hele vereniging aangaat.
Ik word hier echt zo pissig van, moet echt mijn best doen om hier geen (passief)agressieve mails over te gaan sturen...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Jezebel »

@Crownless: jeetje, als dat er ook nog bij komt snap ik zeker dat je dingen vindt van anti-vaxxers! Ik hoop dat het snel goedkomt met Knullie! :knuf:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie