Wat eten we vandaag?

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Voleuse »

Nope ik ben gewoon ineens weer begonnen met vis eten en vandaag heb ik ook een hapje kipsalade op (Dat was wel echt een beetje te ver hoor, vis vind ik om de een of andere reden minder engig). Darmklachten had ik toch al dus daar merk ik geen verschil in ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Daantje »

Nog meer vlees gegeten Voleuse? Ik dacht dat je met voedingssupllementen voor vegetariërs dat soort problemen zou ondervangen.

Ik eet vandaag fish-pie. Ik heb namelijk heul geen zin om te koken, dus daarom staan nu mijn beide creusets op het vuur. :')
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Voleuse »

Ik ga het een paar weken uitproberen om te kijken of het iets doet met mijn klachten, en dan denk ik daarna wel na over morele levenskeuzes. Ik voel me de afgelopen dagen wel goed qua energie... (maar kan ook toeval zijn). Supplementen slik ik al heel lang, mijn bloedwaardes waren ook goed vorige keer dat ik dat prikte dus kennelijk doet dat toch niet genoeg.

Ik had vandaag pizza met salami, dat was echt niet zo lekker als ik in mijn hoofd bedacht had. Dus dan voel ik me wel schuldig, want dan eet ik vlees en geniet ik er niet eens echt van :/.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door leonietje »

Ik at vandaag pasta (op het werk), gekookt door een collega die er 2 uur voor in de keuken had gestaan. Om me te bedanken dat ik vorige week een opwarm maaltijd had meegenomen uit de supermarkt omdat hij zijn eten was vergeten en ik toch nog in een supermarkt kwam. En het was echt kei lekker..
Ik heb nu voorgesteld dat ie vaker mag koken omdat hij echt lekker kan koken. En op zn schuldgevoel ingepraat dat ie ook kei vaak met mij meerijd van en naar werk zodat ie minder ver met ov hoeft... :mrgreen: (Dat meerijden vind ik alleen maar leuk maar je moet iets als je wil dat iemand vaker voor je kookt)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Ravelijne »

Goeie deal, Leonietje! Hier had Zarath chili gemaakt. Ook erg geslaagd.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Mack »

Shakshuka (eieren in tomatenprut) met kalkoeneieren.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Mack »

Beestje is zich weer eens aan het uitleven. Oftewel; Oh, oh, oh, wat hebben we het weer zwaar. :hypocrite: :food:

De laatste tijd is zij regelmatig Youtube aan het afstruinen naar fijne Aziatische recepten. Vandaag werd het Bakjjim.
Bakwatte? ? ? Koreaanse kipschotel.
Ehhhh ... Kijk dit filmpje maar:

[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=I16AwkdIZOw[/bbvideo]
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Ravelijne »

Dat ziet er errug lekker uit!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door pluis »

Oooh, nice.

Ik kreeg andijviestamp met rookworst en stoofpeertjes van de pluismama. Morgen hachee en rode kool :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Mack »

And Beestje does it again! :D

Mapu-tofu met gekruide rijst in een gestoomde pompoen.
Mapu-tofu.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Ravelijne »

Dat ziet er waanzinnig lekker uit, @Mack!

Ik had vandaag een venkel-bloemkool gratin met kaas gemaakt. Receptje uit de automatische meal planner. Niet eentje om over naar huis te schrijven, dus hij hoeft niet in de herhaling. Het avondeten werd gered doordat de tartaartjes echt perfect uit de pan kwamen en toen was het allemaal toch wel weer lekker. :)
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door cinderella »

De bedoeling was pasta met een saus met venkel, gehakt, kip en tomaat. Maar toen ik de kip vanuit de vriezer in de pan mikte, bleek het een opgerold stukje kabeljauw te zijn. Aparte surf 'n turf dus, maar vast ook lekker.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Ravelijne »

Haha, onverwachte verrassing. Ben wel benieuwd naar het recept.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door chell »

Jalapeno-cheddar worstjes van Wild Vleesch gekocht op de Rotterdamse Oogstmarkt. Zooo lekker! Met gebakken aardappeltjes, sla en zelfgemaakte appelmoes.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Mack »

Hetzelfde als gisteren: Goulash ... (ik had wat teveel gemaakt) :food:
Voordeel; de tweede dag is 'ie nog lekkerderder.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie