Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
noni

Re: Ik ben trots op...

Bericht door noni »

chippie_ schreef:wauw.. daar mag je blij en trots op zijn...

groepsknuffel voor nijntje :close_knuf: :hug: :close_knuf: :hug:

hoe is het nu met jou dan ?? niks ernstigs hoop ik ?

euh...
toch veel meer last dan ik hoopte.
Whiplash, hoofdpijn, twee wervels die zeer doen, misselijk zijn
en nog altijd vlagen van verwardheid / afwezig en duf voelen.
Hopelijk trekt dat snel weg.

Lief dat je het vraagt, maar het komt wel goed denk ik.
Thx ;)
Simbor

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Simbor »

noni,
JannaGrace,

:close_knuf: :hug:
nijntje

Re: Ik ben trots op...

Bericht door nijntje »

*komt noni nog een knuffel brengen* Sterkte meid!!
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Ik doe 't normaal niet, maar: Op mezelf!

Ik heb drie dagen fulltime stage gelopen. Dinsdag en vandaag de hele dag mondelingen afgenomen, gisteren de hele dag gesurveilleerd. I f-ing did it! Yeah! Als ik me nu bedenk dat ik twee jaar geleden rond deze tijd nog zo'n 14 uur per dag sliep, en een jaar geleden rond deze tijd nog een middagdutje nodig had na twee uurtjes les, dan vind ik dat ik best trots op mezelf mag zijn. misschien denk ik of zo...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik ben trots op...

Bericht door kitten »

helemaal terecht dan! :static:
phedre

Re: Ik ben trots op...

Bericht door phedre »

gaaf sabrina!!!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Peter^ »

...Sabrina!
YOY

Re: Ik ben trots op...

Bericht door YOY »

........als ik dat zo lees hier ben ik niet de enige die uit een dal zallen, willen , moeten klimmen is en daar sterker uit komt !
:banana: :banana: :banana:
tijgermeisje

Re: Ik ben trots op...

Bericht door tijgermeisje »

...m'n nieuwe foto's :)
...m'n opgeruimde kamertje
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Jullie zijn lief! :icon_biggrin: :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Ik ben trots op...

Bericht door miss_meeko »

Ik ben vandaag trots op mijn clienten, die ondanks hun beperking en moeite met onverwachte gebeurtenissen en drukte, toch vanavond met mij de avondvierdaagse uitlopen. En ben ook wel een beetje trots op mezelf omdat het toch is gelukt om toestemming te krijgen van mijn leidinggevende ervoor, en we er leuke (helaas ook natte) dagen van hebben gemaakt.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Wow, dan mag je zeker trots zijn miss_meeko! Wat knap van ze! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik ben trots op...

Bericht door kitten »

Oudste. :mrgreen: Ze is echt de kleinste van het koor en ik hoorde een mevrouw in het publiek: ach kijk dat kleintje nou! Wat een schatje! :mrgreen:

Wel raar, want thuis is ze de oudste, dus ik zie allang het kleine hummeltje niet meer, ik vind haar de grote lummel. Maar tussen de grote kids is ze idd wel een heel lief onderdeurtje. :inluv:

Alleen nog wel even oefenen op die liedjes en de concentratie hoor.:bloos: hihi!

*toch trots* :mrgreen:
Gilraen^

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Gilraen^ »

donderstraaltje. Ze zou zelf moeten weten waarom :P
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ik ben trots op...

Bericht door juffie »

Mezelf... (En ik doe normaal niet aan zelfbevlekking, maar dit gaf echt een fijn gevoel.)

Ik heb mijn vader gisteravond de wacht aangezegd. Hem duidelijk de grenzen laten zien tot waar zijn bemoeienis en ventileren van meningen kunnen gaan. Dat ik 26 ben en dus ruimschoots volwassen. Dat ik dingen doe op *mijn* manier. Dat hij met een aantal dingen helemaal *niks* te maken heeft, dat ik dat zelf bepaal. Dat ik bij sommige eigenschappen van hem een vervelend gevoel krijg.

Mezelf aan 30 kanten ingedekt omdat ik precies weet hoe zijn gedachtegang werkt en wat ik nog kan gaan verwachten, dus dan kan ik dat pareren met: 'Zie je wel, ik heb toen al gezegd dat je dit nog eens zou gaan zeggen...'

Rustig gebleven, geen ruzie gemaakt, maar wel duidelijk gezegd waar het op stond. Yeah! Geeft goed gevoel! :static:
MILF :grin_ani:
Plaats reactie