Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Yay voor juffie! Dat klinkt echt wel goed, respect!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tijgermeisje

Re: Ik ben trots op...

Bericht door tijgermeisje »

woohwoowhoow you go juffie! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Romanticide, die écht alles over heeft en wil proberen, gewoon omdat hij zoveel van mij houdt... Daar kan ik toch alleen maar trots op zijn? En trots dat ik zijn subje mag zijn, of course... :bloos: :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
NatyaBE

Re: Ik ben trots op...

Bericht door NatyaBE »

.. mijn zoon en dochter die beiden geslaagd zijn. Mijn andere dochter die promotie op haar werk heeft gemaakt. Op mezelf dat ik het zo goed heb gedaan met de kids. Op René die het gisterenavond best wel moeilijk had maar niet is gaan zitten mokken maar er een leuke avond voor zichzelf van heeft gemaakt (wat hij 8 jaar geleden niet kon, dus ik ben er ook trots op dat ik hem heb geleerd dat hij zich dat beter eigen kon maken..).
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik ben trots op...

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd met de geslaagde en gepromoveerde koters! :static: (En een knuffel voor René!)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ik ben trots op...

Bericht door juffie »

Oh wauw!!! :static:

Ik ben zo ontzettend verschrikkelijk naast mijn schoenen lopend big smile hebbend trots op mijn kinderen!!! :inluv:

Ze hebben de Entreetoets zooooo ongelooflijk goed gemaakt! Er zijn kinderen die ten opzichte van vorig jaar gewoon 2 (!!!) niveaus vooruit gegaan zijn!
(Collega J, eat your heart out!)

Er zijn ook kinderen die nu bij taal en rekenen op niveau >M8 (hoger dan midden groep 8, niet meer meetbaar dus, want Cito gaat niet hoger met berekeningen tot de Eindtoets) zitten. Terwijl ze E7 (eind groep 7) zouden moeten hebben...
Dit was een zwakke groep aan het begin van dit jaar... kwamen binnen met niveaus waaruit bleek dat sommige kinderen een jaar achterstand hadden...

Hard gewerkt dit jaar, heel hard. Veel extra's aangeboden. Gesneden in het rooster, geschoven met tijd en me rot gegoogled naar leuke, extra materialen. Maar wat betaalt zich dat nu terug zeg! Zoooo trots op mijn groep! Baal nu nog harder dat ik ze volgend jaar los moet laten, want het is een leuk stel bij elkaar.

En ja, als je dan van je leidinggevende per mail, gezonden naar het hele team, een dikke vette veer in je reet krijgt, dan weet je weer waarvoor je het doet en dat mijn kwaliteiten als leerkracht gewoon goed zijn. :static:

Deze juf gaat maandag zooooo op ijsjes trakteren... 8-)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik ben trots op...

Bericht door kitten »

:worshippy: goed bezig!!
Simbor

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Simbor »

juffie, proficiat van... een oud-leraar... mooi gedaan...
effe opkijken naar je... mag toch hé?
knuf
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ik ben trots op...

Bericht door juffie »

tuurlijk mag dat! :)
MILF :grin_ani:
Guilty

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Guilty »

Mezelf (ehbo-examen gehaald :banana: )
Lilith

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Lilith »

Goed gedaan guilty^!!
curious

Re: Ik ben trots op...

Bericht door curious »

feli guilty^ :thumbsup:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ik ben trots op...

Bericht door juffie »

Crownless.

Omdat ze in die drie dagen dat we nu samen hebben zitten studeren gewoon al keiver is gekomen met haar scriptie, en ze er gewoon voor 80% klaar mee is!

En als we samen zitten, is zij taakgerichter bezig dan ik, en slingert ze mij vaak weer aan mijn scriptie.

Daarom dus. :kiss:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Dan ben ik trots op juffie én Crownless, want volgens mij rocken julllie allebei gewoon en zijn jullie supergoed bezig! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
aimée

Re: Ik ben trots op...

Bericht door aimée »

ik ben trots op mezelf omdat ik mijn Propedeuse in één keer heb gehaald. Met over het hele jaar maar 1 herkansing van alle toetsen.. :static:
Plaats reactie