Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Peter^ »

Wouw, wat goed crownless en astarte!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ik ben trots op...

Bericht door juffie »

mijn Jerry, of nou ja, eigenlijk jerry omdat ik gisteravond voor het eerst 2 naaldjes bij hem heb gezet. En hij vond het ENG! Maar liet het wel toe...
En omdat ie daarna ook nog naakt als demonstratieobject voor de tens, midden in de blauwe bar heeft gelegen.

Maar vooral die naaldjes! :inluv: (en ikke ook wel een beetje op mezelf, waren mijn eerste naaldjes die ik zette) :static:
MILF :grin_ani:
vode

Re: Ik ben trots op...

Bericht door vode »

Mezelf, ik heb een mail naar mijn papa en zus gestuurd. Met de vraag of zij een soortvan mail terug kunnen sturen die ik kan uitprinten voor het gesprek met de Wajong. Ik heb gevraagd of ze daarin alles konden zetten wat ze herinnerden over me wat van belang is voor dat gesprek. Of bepaalde dingen een impact hebben gehad die hun hebben gemerkt aan mezelf enzo.

Ik hoop dat die mails mijn verhaal wat meer credibility geven want ik ben echt scared shitless voor dat gesprek.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Peter^ »

... een subje van me, dat leert stopwoorden te gebruiken.
Geniet van de positieve momenten.
Gilraen^

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Gilraen^ »

Ow en dat zijn harde lessen te leren, sprak ze uit ervaring.
aimée

Re: Ik ben trots op...

Bericht door aimée »

leren gebruiken van stopwoorden... nie leuk om ze te gebruiken... maar idd nodig en zeer handig..

ik ben trots op mijn vriend.. (gisteren toen we de kast aan het leegruimen waren voor de verhuizing kwam hij mijn speeltje tegen, die ik echt nog niet had gebruikt en al een tijdje in verpakking verstopt in mijn kast lag bang voor zijn reactie grinn).. Ik had dikke uitbrander verwacht.. In plaats daarvan zegt ie ach joh ik wist wel dat je die had ik heb al een keer je kast opgeruimt :oops: ... Maar waarom zeg je het niet dus ik bijna in tranen zeggen dat ik bang was voor zijn reactie en hij zegt oei nou moeten we die vanavond wel testen hé..

Ik ben echt trots op hem want eerder zal hij me echt een uitbrander geven.. Ik ben blij dat hij in therapie is voor zijn agressie en dat het zo goed werkt!.. Ik begin weer verliefd op hem te worden en begin me weer veilig te voelen bij hem...

dus ja ik ben trots op hem!.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Ik ben trots op...

Bericht door JerryM »

Ik ben trots op Juffie.
Dit weekend is ze het hele weekend groot geweest, en eigenlijk aan een stuk door, en heeft ze me gisteren ook nog behoorlijk ver kunnen vernederen, zover zelfs dat ik aan het eind wilde dat het zo ongeveer wel klaar zou mogen zijn alsjeblieft want ik zou nu zo ongeveer wel een knuffel kunnen gebruiken enzo.
ivm met grenzen opzoeken een bijzondere ervaring, en dan heb ik het zeker niet alleen over mijn grenzen. In het begin had Juffie echt wel moeite met vernedering geven.

Dus. Trots is. :worshippy:
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Simbor

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Simbor »

mijn slavinnetje
een pareltje
voor mij een onverwacht geschenkje
ze wordt meer en meer 'mijn guideline' in mijn leven

die avond kwam ze opdagen
het klikte, jawel haast onmiddellijk, nog wel van beide kanten
een prachtig begin van iets nieuws, iets moois

met heel veel energie neem ik dolgraag nu mijn taak weer op
ik weet nu reeds, ik voel het... mooie tijden staan ons beiden te wachten

ja met fierheid mag ik nu (stil) van de daken roepen
kleintje, we zijn samen onderweg
naar waar? dat zal nog wel duidelijker worden
dat weet ik zeker!

danke kleintje
xxx
petra

Re: Ik ben trots op...

Bericht door petra »

astarte schreef:leren gebruiken van stopwoorden... nie leuk om ze te gebruiken... maar idd nodig en zeer handig..

ik ben trots op mijn vriend.. (gisteren toen we de kast aan het leegruimen waren voor de verhuizing kwam hij mijn speeltje tegen, die ik echt nog niet had gebruikt en al een tijdje in verpakking verstopt in mijn kast lag bang voor zijn reactie grinn).. Ik had dikke uitbrander verwacht.. In plaats daarvan zegt ie ach joh ik wist wel dat je die had ik heb al een keer je kast opgeruimt :oops: ... Maar waarom zeg je het niet dus ik bijna in tranen zeggen dat ik bang was voor zijn reactie en hij zegt oei nou moeten we die vanavond wel testen hé..

Ik ben echt trots op hem want eerder zal hij me echt een uitbrander geven.. Ik ben blij dat hij in therapie is voor zijn agressie en dat het zo goed werkt!.. Ik begin weer verliefd op hem te worden en begin me weer veilig te voelen bij hem...

dus ja ik ben trots op hem!.


o dit is super om te lezen.... iets om erg trots over te zijn!!!

knufffffffffffel van peetje :inluv:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Ik ben ook even erg trots op mezelf! Gisteren waren Romanticide en ik aan het spelen, toen hij iets van me vroeg waarbij bij mij alles blokkeerde in mijn hoofd. Het is me gelukt dat tegen hem uit te spreken, en hij was megatrots op me omdat ik duidelijk communiceer wat er aan de hand is, waardoor hij ook meer vertrouwen heeft om heel ver te gaan, omdat hij weet dat ik het aangeef als ik me ergens niet tof bij voel! Yay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Crownless »

Go sabrina voor communiceren als subbie en go asarte voor je vriend! Als je het nog niet gedaan hebt, zeg dat je er trots en blij van wordt, want extra motivatie om door te gaan met therapie is altijd goed!

Ik ben ook trots op mezelf. Toen ik zaterdagavond gestrand was op station Breukelen, heb ik met mensen staan praten en zelfs een gesprekje aangeknoopt met een meisje van 5 die onderkoeld stond te zijn (het kind was met vader al 2 uur onderweg, en nog lang niet op plek van bestemming, arme ding).

En toen er eindelijk een trein aankwam, kon ik er niet in. Toen ben ik mensen gaan aansporen door te gaan roepen. Dingen als 'kom op, doorlopen, we passen er allemaal in, hup, het past wel, kom op. Nog een klein beetje, iedereen kan erbij, hup hup.'. Mensen keken raar, maar luisterden wel, waardoor ik erin kon. Sterker nog, toen ik erin stond, zag ik dat er nog een man of 5 niet in konden. Waarop ik weer mensen ging aansporen om door te lopen met 'benut elke vierkante centimeter!' en 'er staan nog 3 mensen buiten, kom op, ook zij kunnen mee als wij opschuiven'. Uiteindelijk ging iedereen (bij mijn deur althans) mee. Yay!!! I did good!!! Ik kon niet meer bewegen, het was ineens weer lekker warm, en op de achtergrond hoorde ik een kind tegen iemand zeggen dat ze het gaaf vond dat die mevrouw ervoor zorgde dat iedereen mee kon. Hoera!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

Yay, goed bezig Crownless!

Enne, als je nou ooit weer strandt op station Breukelen... Give us a call! Dan krijg je gewoon een lift ;).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Re: Ik ben trots op...

Bericht door lotus {P} »

WTG Crownless, you've got the power
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik ben trots op...

Bericht door kitten »

Wauw Crownless! Goeie actie!!
Guardian_s

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Guardian_s »

Prima actie Crownless :!:
Meteen een open sollicitatie naar NS/ProRail gestuurd :?: :mrgreen:
Plaats reactie