Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door juffie »

Ik vrees dat ik borstontsteking heb. Godsamme, wat doet dat zeer! Heb Tweejtje een hele poos laten drinken aan die borst, maar hij werd gewoon boos op een gegeven moment (omdat er niks meer kwam denk ik). En het voelde nog steeds pijnlijk en gestuwd, dus kolven. Kolfde niks meer, dus op. Zat dat trouwens hardop jankend te doen... :cry:

En ik voel me raar rillerig. Niet koud, maar net of er allemaal spanning op mijn lijf staat. Masseren is de hel, heb het net (tip van kitten) onder de douche ook geprobeerd, maar ik moet zo hard knijpen voordat er wat melk uitkomt dat dat ook niet te harden is...

De huid van mijn borst is keihard gespannen en het klopt en zeurt. Heb hoofdpijn en voel me bluh. Ik had voor de douche geen verhoging en na de douche wel. Dus even afwachten of dat door de douche of door mij kwam. Ik loop wel scheef nu, want mijn linkerborst is enorm in vergelijking met rechts.
Echt niet leuk dit... :cry:
MILF :grin_ani:
ruby-vita

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door ruby-vita »

He bah, klinkt echt heel naar! En het klinkt inderdaad als borstontsteking...brhh. Wat kun je eigenlijk het beste doen als je dat hebt? Beterschap.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door juffie »

Proberen de melk te lozen die het veroorzaakt. Dus aanleggen al springen mijn tenen krom bij de toeschietreflex. Uiteraard slaapt meneer nu als een roos. Hopen dat het open gaat en anders morgen huisarts bellen. Antibiotica is een optie maar dat vergroot de kans op schimmel (spruw!) weer... :nopompom:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door Voleuse »

Bah! :hug:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door Crownless »

Oh bah dat klinkt echt heel kut. Hoe gaat het nu? Heb je een beetje kunnen slapen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door juffie »

Nee niet echt, het doet echt gruwelijk zeer. Wist geen houding te vinden en lag te rillen. Net bij de huisarts geweest en ik heb antibiotica gekregen. Heb nog steeds wat verhoging/koorts dus dit wordt geen fijne dag.

En dat geknijp van de dokter... Auwwww!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door Ravelijne »

Akelig! Hoop dat je je gauw beter voelt.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Sterkte!
**Self Rescuing Princess**
chats

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door chats »

Sterkte
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door JJV »

klinkt idd niet fijn allemaal. sterkte juffie!
~\v/~
Nala

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door Nala »

Oeh wat vervelend, sterkte ermee. Hopelijk is het met de antibiotica snel weer beter. :hug:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door Yara »

Wat naar, juffie! Als ik de verhalen zo hoor is dit zo pijnlijk! Hoorde wel een bekende die het recent had waarbij antibiotica heel snel hielp. Ik hoop ook bij jou!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Oppergodin_Hera

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik heb wel eens begrepen dat het kan helpen wat van die bh'spads nat te maken en in te vriezen en deze dan in je bh te doen. Het is echter niet bevorderlijk voor de melk aanmaak. Heel veel sterkte
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Pluu

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door Pluu »

Wat vervelend! Hopelijk helpt de antibiotica snel!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door juffie »

Dank allemaal! Ik hoop het ook. Ik was daarnet op nacontrole bij de verloskundige, mamaconsult, daar was ook een lactatiekundige en het lag gelukkig niet aan onze drinktechniek. Maar jemig, dat aanleggen... Op de grond stampen met tranen in mijn ogen. Tweejtje heeft wel goed de borst leeggedronken dus er is wat spanning af. Zometeen even lunchen en naar bed. Voel me niet goed.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie