# durf te vragen

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

# durf te vragen

Bericht door eireann »

Voor alle kleine en grote levensvragen, of wat je je ook afvraagt.

Eerste vraag: is non-binary hetzelfde als gender-fluid? Gender fluid begrijp ik denk ik aardig, maar als non-binary niet hetzelfde is, wat is het dan?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: # durf te vragen

Bericht door pluis »

Ff snel :)

Nonbinary is een parapluterm. Genderfluid is een vorm van nonbinary zijn.

Ruwe definitie:
Nonbinary: mijn genderidentiteit is niet binair en / of valt buiten de man-vrouw tweedeling.
Genderfluid: mijn genderidentiteit fluctueert en kan soms meer mannelijk, meer vrouwelijk of anderszins zijn.

Andere nonbinary identiteiten zijn bijvoorbeeld agender (ik heb geen gender / ik voel me niet alsof ik een genderidentiteit heb) en demigender ( ik voel een gedeeltelijke of zwakke binding met een bepaald gender)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: # durf te vragen

Bericht door kitten »

#durftevragen

Heeft iemand van jullie ooit gehoord van de soa mycoplasma? Het goede nieuws is dat mijn bootycaller het niet heeft, dus yay. Maar ik had er nog nooit van gehoord.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: # durf te vragen

Bericht door Crownless »

Eh, nee, ik ook niet. Maar het zit niet in het standaard test pakket lees ik na een snelle google en het is een bacterie die vooral bij mannen ontsteking in de urinebuis kan geven.

Dus eh, yay? Heeft je booty call pijn bij het plassen dan?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: # durf te vragen

Bericht door isara »

kitten schreef: 27 jul 2021, 09:10 #durftevragen

Heeft iemand van jullie ooit gehoord van de soa mycoplasma? Het goede nieuws is dat mijn bootycaller het niet heeft, dus yay. Maar ik had er nog nooit van gehoord.
Ja, heb ik gehad.
Das waarom ik (als ik risico heb gelopen niet bij een standaard test, of misschien ook wel eigenlijk, geen idee) vraag om daarop getest te worden. Ik had ervan gehoord door een writing op fet, ik had hele vage klachten en daardoor kon ik zorgen dat ik daarop getest werd omdat veel standaard soa pakket tests via de huisarts er niet op testen (sommigen wel)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: # durf te vragen

Bericht door kitten »

Crownless schreef: 27 jul 2021, 09:57Dus eh, yay? Heeft je booty call pijn bij het plassen dan?
Nee, hij is gewoon ethical. :inluv:
Plaats reactie