Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Wat een ervaring! :shock:
chats

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door chats »

:shock: Wat een ervaring. (en ik ben blij dat ik niet de enige ben met WTF HA ervaring)
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door phedre »

Ik heb eigenlijk nooit kiespijn. Nu ben ik na de verhuizing over gegaan naar een nieuwe tandarts en daar heb ik 4 wkn geleden aan mn rechterkant twee gaatjes laten vullen, wat volgens hem dus nodig was, ook al had ik er geen last van. Maar goed, zijn vak, hij zal t beter weten, dus doe maar. Vanaf t moment dat de verdoving uitgewerkt raakte heb ik pijn in mn hele mond en inmiddels is dat uitgegroeid naar mega kiespijn aan de linkerkant :( ik leef op dit moment op de paracetamol en yoghurt, want kauwen lukt niet meer. Ben ik nu echt gek dat ik niet meer terug wil naar deze tandarts en mn oude maar weer heb gebeld of ik terug mag komen? (zaterdagmiddag kan ik daar terecht)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Nee, dat zou ik ook doen! Sterkte, kiespijn is naar !
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

Ik zou nog wel terug gaan. De kans is toch ook aanwezig dat er gewoon ergens onder iets fout zit, of dat er door de behandeling een zenuw in een kies ernaast is gaan ontsteken oid? Misschien kan die tandarts het zelf gewoon prima oplossen. Maar ik zou in elk geval er niet mee rond blijven lopen als het pijn doet, zeker niet weken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Waarschijnlijk is de vulling iets te hoog, dan krijg je ook kiespijn. Mijn tandarts waarschuwt er altijd voor dat als iets niet goed zit, dat je gewoon terug moet komen. Je oude tandarts kan dat waarschijnlijk ook wel zien, maar de nieuwe weet waarschijnlijk nog beter wat er precies gebeurt is.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door phedre »

hij heeft ene kant gevuld, op foto's was in hele mond verder niks tezien en nu heb ik aan andere kant enorm kiespijn. Dus t is geen gevolg van de vulling, daar zou ik niet verbaasd over zijn geweest, beetje napijn heb k wel vaker. Maar juist omdat t aan de andere kant is, zit t me zo dwars. En omdat t begonnen is direct nadat ik bij de tandarts was geweest, terwijl ik daarvoor dus echt geen last had
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Kan ook nog steeds komen als het niet meer helemaal sluit zoals er voor. Dan bijt je aan de andere kant anders op je kiezen dan normaal en dat gaat pijn doen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Als die nieuwe tandarts aan de ene kant gevuld heeft en de andere kant doet pijn, dan moet dat toch haast wel toeval zijn? Ik zou ook teruggaan naar de oude tandarts hoor. Omdat ik denk dat die dan wel kan zien of de nieuwe iets verkeerd heeft gedaan.

Overigens heb ik eigenlijk nooit last van gaatjes. Daarvoor is die halfjaarlijkse controle juist, dat ze gevuld kunnen worden voor ze pijn doen. :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

Als het aan een kant is waar hij verder niks gedaan heeft, lijkt het me eerder gewoon toeval. Maar ik zou in elk geval gewoon zo snel mogelijk naar een tandarts gaan, welke dan ook, want 4 weken rondlopen met zulke erge pijn, maakt het echt niet beter. Hoe sneller je naar de tandarts gaat, hoe minder erg het vaak is juist.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door phedre »

t zal ook gerust toeval zijn hoor, daar twijfel ik ook eigenlijk niet aan. Op foto's was eind december niks te zien, behalve die twee gaatjes die hij dus gevuld heeft tijdens de afspraak vier weken geleden, maar t voelt alsof hij een of andere bacterie in mn mond heeft losgelaten die mn hele gebit aantast :( En toch heb ik geen goed gevoel bij teruggaan naar deze tandarts dus ga ik morgenmiddag naar mn oude tandarts, eens zien wat er loos is.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door phedre »

vanmiddag naar tandarts geweest, er lijkt niets mis met mn kiezen maar t is ws een bacteriele infectie van mn mondslijmvlies en tandvlees. Kan veroorzaakt zijn door niet goed schoon gereedschap van vorige tandarts, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. Spul mee gekregen dat t moet verhelpen, binnen twee weken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Hopelijk is het snel over!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Afgelopen Zaterdag stond ik klaar om Zarath op te halen van het station, toen mijn autosleutel afbrak in het slot. Echt afgebroken, in twee stukken! Op dat moment dacht ik echt 'so not my day', maar bij nader inzien viel het erg mee. Want ik kon net met mijn nagels bij het afgebroken stukje, er zat een soort haakje aan de breuk waardoor ik het restje zo uit het slot kon trekken. Bovendien had ik binnen in 30 seconden mijn reservesleutel gevonden (terwijl ik meestal een half uur moet zoeken naar dat soort dingen, als ik het al vind) en ten derde is het eigenlijk best geluk hebben dat het gebeurde toen ik weg wilde rijden. In plaats van dat ik ergens op een parkeerplaats of voor een stoplicht sta of zo. Best geluk hebben allemaal, eigenlijk! :)
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Frodo »

Advertentie gezet op Marktplaats: Kamer te huur voor Nederlands sprekend persoon. Krijg ik deze:

"Ja dat zou heel mooi zijn want zo je wil ik hem per dierentuin en als het mogelijk is dat ik er ook per direct in kan"

Ik bedoelde dus wel écht Nederlands, niet via Google translate...

(Schijnt de de naam van die site binnenkort veranderd wordt in MarrakechPlaats).
Plaats reactie